Centrale vergrendeling
freddyonderstal
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 188

Gepost: 21 juni 2005 01:25 AM

Ja hoor, gaan we weer… Bah ik wordt een beetje gek van alles ziektes die ik ontdek in mijn xsara.

Tot overmaat van ramp ben ik er achtergekomen dat mijn CV niet werkt voor de achterdeuren en de kofferbak. Alleen de 2 voordeuren gaan open hiermee.

Iemand een plaatje met daarop hoe ik dit weer goed kan krijgen? kabeltje? iets anders??

p.s. doet de achterklep wel mee met de CV? de achterdeuren zowiezo wel toch? ik bedoel; hoe moet je die dingen anders loskrijgen? Zit geen sleutelgat aan de zijkant, dus moet je steeds van binnen openen…..

Copyright Athlon 2006
Citroen Xsara 1.9D 1998

Profiel  

John
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 40

Gepost: 22 juni 2005 12:36 AM
  [ # 1 ]

De achterdeuren zouden altijd mee moeten doen met de CV. De achterklep hangt er een beetje vanaf.

Als je bij het afsluiten van de achterklep de sleutel er recht uit haalt doet ie wel mee. Als je de sleutel 45graden draaid en er uithaalt doetie niet mee.

Hoe te repareren is lastig, ik zou beginnen met het controleren van de bedrading, electrisch schema’s elders op dit forum. Als tweede stap zou ik kijken af de motortjes nog goed functioneren door ze eruit te halen en er spanning op te zetten.

Xsara Linge Prestige 2.0 HDI

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook