10 van de 10
« Eerste  < Vorige 8 9 10

Citroen BX 19 GTI 16V.  Einde verhaal.. hellaas..
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6168

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 16 februari 2009 09:19 PM
  [ # 136 ]

A wise dicision, indeed.  halelujah

Ooit vind je wel je mooie, rooie, niet rotte shout BX GTI 16V

Profiel  

Gais
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 450

Gepost: 16 februari 2009 10:27 PM
  [ # 137 ]

Hmmm… (nee Gais, niet doen)

Zonde zeg, zo’n mooie auto en dan zo rot vanonder Sad Goede beslissing om verder te zoeken naar een goed exemplaar.

Maar toch, na mijn GTi’tje is dit eigenlijk ook wel een leuk project Razz

Profiel  

ivotjuuh
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 36

Gepost: 17 februari 2009 01:44 AM
  [ # 138 ]
Gais schreef:

Zonde zeg, zo’n mooie auto en dan zo rot vanonder Sad Goede beslissing om verder te zoeken naar een goed exemplaar.

Interresse in dit gti’tje? Razz kijken is verliefd worden, zeker als je de juiste handen en kennis hebt. Btw, zag dat je uit Hilversum kwam de auto komt zelf ook bij de dealer uit Hilversum… Wink Maarja, zeker de moeite waard als je de auto maar uit elkaar haalt, last beschermt.. En gewoon weet wat je doet, en alles zelf kan doen!

maarja, ik zoek weer rustig verder.. Liefst zou ik deze, de voorbumper, interieur, velgen enzo er allemaal vanaf halen en in een schuur liggen. You never know… Maarja, volgens mij wilde hij dat niet..

Auto’s zijn net meisjes, zorg je er niet voor? Dan laten ze jou in de steek!

!-{Op zoek naar een Citroen BX 19 GTI 16v mk2}-!

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 17 februari 2009 01:50 AM
  [ # 139 ]

Liefde voor een auto is eenzijdig en vooral *erg* *duur*.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

Gais
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 450

Gepost: 17 februari 2009 02:26 PM
  [ # 140 ]
ivotjuuh schreef:
Gais schreef:

Interresse in dit gti’tje? Razz kijken is verliefd worden, zeker als je de juiste handen en kennis hebt. Btw, zag dat je uit Hilversum kwam de auto komt zelf ook bij de dealer uit Hilversum… Wink Maarja, zeker de moeite waard als je de auto maar uit elkaar haalt, last beschermt.. En gewoon weet wat je doet, en alles zelf kan doen!

maarja, ik zoek weer rustig verder.. Liefst zou ik deze, de voorbumper, interieur, velgen enzo er allemaal vanaf halen en in een schuur liggen. You never know… Maarja, volgens mij wilde hij dat niet..

Uiteraard interresse, wie wil er nou geen mooie 16v voor erbij?
Hoeveel zou hij er eigenlijk voor willen in deze staat? Mocht het te doen zijn kan ik het altijd overwegen zodra mijn 8v weer over de weg zweeft.

Profiel  

ivotjuuh
< 100 berichten
Rank

Gepost: 17 februari 2009 09:33 PM
  [ # 141 ]
Gais schreef:
ivotjuuh schreef:
Gais schreef:

Uiteraard interresse, wie wil er nou geen mooie 16v voor erbij?
Hoeveel zou hij er eigenlijk voor willen in deze staat? Mocht het te doen zijn kan ik het altijd overwegen zodra mijn 8v weer over de weg zweeft.

Hij belde mij aan de einde van de middag vandaag nog op. En hij wilde er nog 1000,- voor vangen. Dan weet je het Wink Tja, is dat het blok, interieur en exterieur een diamantje blijven. Maarja die bodem is het probleem he?

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4323

Gepost: 17 februari 2009 09:58 PM
  [ # 142 ]

De stoelen vind ik nou ook niet helemaal top meer Rolling Eyes

Aan de stof op het zitvlak kun je wel zien dat er al 3 ton op gezeten is Wink

Profiel  

ivotjuuh
< 100 berichten
Rank

Gepost: 17 februari 2009 10:01 PM
  [ # 143 ]
BasisBIX schreef:

De stoelen vind ik nou ook niet helemaal top meer Rolling Eyes

Aan de stof op het zitvlak kun je wel zien dat er al 3 ton op gezeten is Wink

Ja tuurlijk is dat zichtbaar! Maar het is niet zo dat er gaten invallen of schuren. Of dat er gerepareerd is. Maarja, 3ton zitvlakte is en blijft het uiteraard.

Profiel  

Tjerk
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3762

- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Gepost: 17 februari 2009 10:13 PM
  [ # 144 ]

Jammer zeg Sad
Hopen dat een liefhebber haar kan opknappen!

C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV

Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Profiel  

10 van de 10
« Eerste  < Vorige 8 9 10

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook