visual_bAstArd schreef:
Anderszijds wil ik ook een tweede derde remlicht
Iemand hiermee ervaringen?
Ja ik, dat stom kapje valt er soms af (als ik de deur dicht smak).
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
paso schreef:visual_bAstArd schreef:
Ja ik, dat stom kapje valt er soms af (als ik de deur dicht smak).
dat heb ik gewoon vastgeschroefd dr er enkele gaten in te maken.
Mooie toplampjes heb ik gehaald bij Delrue in Anzegem, nu nog aansluiten. ops: Maar dat kan ik niet dus eventjes nr de garage dan
Wat hebben jullie zoal al veranderd aan jullie berlingo?
Timmy schreef:Ben heel tevreden over mijn Berlingo het enige wat me echt geweldig stoort is dat de personenvariant armsteunen heeft. mijn lichte vracht niet.
Heeft iemand zelf al een armsteun ingebouwd? Zo ja zou die op mijn new berlingo ook passen? Aangezien die veel breder is dan het vorige model. Of ken iemand per ongeluk een goed aftermarket merk die dat misschien in hun assortiment hebben?
Alvast bedankt,
groeten,
Tim
Hoi Tim,
Als je armsteunen in wilt bouwen, zal je stoel er ook op aangepast moeten zijn; ofwel; de versteviging IN de stoel.
Anders zou ik een lossen armsteun kopen, die over je consoul past. Werkt ook goed en je hebt extra berg ruimte. S6. M01
visual_bAstArd schreef:Ik heb al veel aangepast aan mijn berlingo.
Yep, ik heb er ook een 4e remlicht bij gezet; gekocht bij Peugot, want de Partners hebben dit (soms) standaard.
Zeer gemakkelijk te installeren, omdat de montage gaten er al zitten, echter, je moet met een trekveer wel een draad trekken vanaf het gat naar je achterlicht, maar dat is geen probleem. S6.
@Paso; is er een klip afgebroken omdat ie er steeds afvalt? Of klikt ie niet goed vast? Ik had tenminste geen problemen hoor…
@Marcel01. Heb al wel gehoord dat er fabrikanten zijn die dat maken. Dat is een opbergvak en daar zit gelijk armsteun bij. Alleen waar kan je dat vinden. Want kan wel armsteun berlingo googlen, maar wat je dan allemaal krijgt. Als ik dat moet gaan uitpluizen dat zit ik hier overmorge nog wortel te schieten. Haha. Daarmee dat ik hoopte dat iemand dat al had toegepast.
Als die mannen van xenon nu ook is hun goeie foto’s zouden doorsturen. Kan ik die hier ook eindelijk is een keertje fatsoenlijk posten. Jongens kunnen beter overweg als ik met een digitale vandaar. ops:
Mvg,
Tim
New Berlingo, heerlijke wagen
Wat hebben jullie allemaal aan de Berlingo verandert?
Timmy schreef:@Marcel01. Heb al wel gehoord dat er fabrikanten zijn die dat maken. Dat is een opbergvak en daar zit gelijk armsteun bij. Alleen waar kan je dat vinden. Want kan wel armsteun berlingo googlen, maar wat je dan allemaal krijgt. Als ik dat moet gaan uitpluizen dat zit ik hier overmorge nog wortel te schieten. Haha. Daarmee dat ik hoopte dat iemand dat al had toegepast.
Mvg, Tim
Die armsteunen zijn er vollop! ff op Ebay of marktplaats of kapazaa kijken.
een voorbeeld; http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-citroen/207379190-nieuw-leder-armsteun-met-chroom-xantia-berlingo.html
@marcel01. Hartelijk dank. Nu alleen nog iets vinden wat echt past in een New Berlingo. Zonder te veel aanpassingen.
De volgende verandering zit er ook in. Na de xenon (en heel de bij horende toestanden), tinten van de ruiten, binneninrichting en reclame zitten er nu ook een handsfreeset in met bleutooth.
Bellen was nog nooit zo makkelijk in de auto. Vroeger (lees tot vorige zaterdag) trok ik me er geen blaas van aan, maar nu dat ding er in zit? Werkt supermakkelijk en is glas helder. Gesprek gaat over de boxe van de radio, die wordt automatische in mute gezet of de cd op pauze. Microfoontje vlak boven je. Heerlijk. + zo’n parrot werkt net hetzelfde als je Nokia. Laatste oproepen, op alfabet zoeken, snel verwisselen tussen 2 telefoons.
Wederom een tevreden man.
Heb net windportierschermen besteld. In de doorzichtig zwarte standaard kleur. Maar ga ze spuiten in koetswerk kleur.
weet er iemand hoe ik best het kleur bepaal in de winkel? want er gaan natuurlijk 100en soorten grijs liggen hé?
en als er iemand info heeft over hoe ik z’n ding best spuit = 1 adres, Berlingo1.6HDI
grtz
Berlingo 1.6HDI
even laten spuiten in een deftige carrosserie, dan ga je er het meeste plezier van hebben
puggie_205 schreef:even laten spuiten in een deftige carrosserie, dan ga je er het meeste plezier van hebben
kost me teveel! het moet goedkoper dus zelf
Berlingo 1.6HDI
Ga naar een autoshop, vergeet niet je bouwjaar en kleur mee te nemen, kijk dan in de lijst en voila de juiste kleur.
MAAR, de kleur hangt ook samen met de kleur van de ondergrond, als je een ander kleur ondergrond gebruikt kan de tint anders zijn.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
bedankt voor de tips, maar ondertussen heb ik via iemand een winkel gevonden die volgens je gegevens het kleur van je auto maakt.
ik ga daar even gaan zien.
Berlingo 1.6HDI
Ziet er weer zeeer netjes uit! Complimenten. Je zal er veel plezier van hebben, zeker als je rookt (in de auto).