Totaal aantal Berichten: 767
Geregistreerd: 19-06-2006
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Is wel aardig standaard maar bij mij zat ie er ook niet op bij aanschaf. Heb hem ergens gekocht en erop geplakt.
Meeste mensen trekken het logo eraf om nog wat anoniemer golf gtitjes te verslaan bij het stoplicht.
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
had ik een stuur gezien voor een furio op marktplaats had ik zoiets van mooi!! maar nee komt in de verre weg niet over met mijn stuur
Greetz zx1.4
ZX 2.0 16V
Totaal aantal Berichten: 767
Geregistreerd: 19-06-2006
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Ik heb nog wel een 16v stuur voor je
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
Nou ff pech met de zx afgelopen week kwam ik uit Geersdijk en te hoogte van Middelburg hoorde ik een klap waarvan ik niet kon uitvinden waar die vandaan kwam tot dat me accu lampje ging branden oeps dat is dus me multi riem die gesneuveld is dus direct een nieuwe besteld en de op gezet ff ruzie met de riem die ik niet op spanning kreeg, dus de dealer eens gebeld en uit gelegd, kom maar langs was het antwoord dus ik hoppa der heen en de brug op wieltje eraf en nog wat tupperware en er bleek een stuk van me poellie weg te zijn en dat was dus de oorzaak dat de multi riem is gesneuveld dus gelijk maar een nieuwe besteld waar je kwa prijs niet happy van voor wordt maarja dinsdag is me zx weer thuis en zolang staat ie lekker binnen bij de dealer
(ik mis em nu al )
Greetz ZX 1.4
ZX 2.0 16V
Totaal aantal Berichten: 767
Geregistreerd: 19-06-2006
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Jammer vd schade, maar ja… Hoeveel km heeft dat blok gelopen? Niet alles heeft het eeuwige leven he…
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
Precies kind heeft gewoon onderhoud nodig
Greetz ZX 1.4
ZX 2.0 16V
Weer eens ff een update van me zx 2.0 16V en geen positieve
naar me ellende met de multiriem begaf van de week een slang van de koeling het dus wederom naar de dealer in Vlissingen en hop een paar dagen later de zx klaar onderweg naar huis gegaan en toen begon ineens het motor management lampje te branden dus direct gestopt en kapje open alles net met het hart en klonk ook allemaal netjes maar thuis aangekomen en de volgende dag starten begon die raar te doen en dood vallen bij stationair draaien als een flinke dot gas gaf dus een stukkie getuft met de zx en bij het snel los laten van het gas viel die weer dood dus vandaag weer naar de dealer geweest met om em uit te lezen hoe en wat maar daar konden ze er niet achter komen wat voor blok erin lag om het uit te lezen dus hoe kom je erachter wat voor blok je hebt wat ik weet heb ik een 2.0 16V maar daar achter staan ook nog allerlei toevoegingen achter is er een type plaatje te vinden op het blok waar we wel zijn achter gekomen is dat de rechter vacuüm pot defect is dus die word dinsdag vervangen en hopen dat dan de ellende is opgelost en ik weer kan genieten met de zx
Greetz ZX1.4
ZX 2.0 16V
je hebt misschien een beetje pech maar wel een hele mooie bolide
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 767
Geregistreerd: 19-06-2006
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Bij mij waren een tijd lang beide vacuumpotjes kaputski, en geen foutmelding te bekennen, dus dat moet je ergens anders aan toe schrijven… Op Hbase kan je je motorcode opzoeken aan de hand van je kenteken geloof ik. Even googlen. Hbase.net dacht ik. Suc7!
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
RFY en RFT zijn beide motorcodes die in een ZX 2L kunnen voorkomen.
Je moet echt even op het blok kijken (meestal aan de bestuurderskant, voor op het blok net onder de cilinders).
Tsja, je hebt wat pech; vervelend.
Een 2.0 16V wordt helaas maar al te vaak ...eh…stevig gereden wat zo z’n gevolgen heeft.
Meestal komt de volgende eigenaar met de problemen te zitten.
Gewoon even de tanden op elkaar (en de portemonnaie bij de hand) houden en achterstallig onderhoud wegwerken.
Daarna; rije!
Succes!
‘Spirit of avant-garde’
2.0 16v 155pk = RFY
xu10j4
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Pascal schreef:
Tsja, je hebt wat pech; vervelend.
Een 2.0 16V wordt helaas maar al te vaak ...eh…stevig gereden wat zo z’n gevolgen heeft.
Meestal komt de volgende eigenaar met de problemen te zitten.
Gewoon even de tanden op elkaar (en de portemonnaie bij de hand) houden en achterstallig onderhoud wegwerken.
Daarna; rije!Succes!
Nou inderdaat. Ik blijf ook van alles tegen komen. Maja als je maar door blijfd sleutelen moet het een keer ophouden
Zx forum: http://www.zx16v.net/forum/index.php
Zx project: http://www.mijnalbum.nl/Album=UREFJSYF
Weer ff een update
De zx is weer thuis en rijd beter als die ooit gedaan heeft
Ik heb het idee dat me vacuumpotje alle langere tijd rot was want zijn rij gedrag is des danig verbetert dat ik er van stond te kijken en het lampje voor de motorcheck brand ook niet meer ik ben weer helemaal in me nopjes met me zx 2.0 16V
Greetz zx1.4
ZX 2.0 16V
als je nog eens langs hoogerheide komt doe dan eens ff een pittstop ik zou je bolide wel eens willen aanschauwen
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere