Hallo,
ik ben bezig met mijn eend pick-up en wil daar een richtingaanwijzer/verlichtings/claxon handle inbouwen van een ZX. nu ben ik al uitgebreid aan het meten geweest en ik kom overal uit, behalve de schakeling van de verlichting.
heeft er nog iemand een (digitale) versie van het schema??? ik heb echt al het hele forum en de rest van het internet omgespit, maar kan niks bruikbaars vinden!
alvast bedankt!
greetzzzzzzzzzzz
Rusty
heeft er nog iemand een doosje met tijd in de aanbieding??
hallo rusty je kunt de schema’s wel vinden in de user guide op het volgende adres:
http://pdftown.com/Citroen-ZX-User-Guide.html
gewoon downloaden en dan het wachtwoord, pdftown.com tijdens het uitpakken intikken, dan moet het lukken!
Huidig: Citroen BX Chic 1.6 en Hyundai Kona EV 64 kw
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4
Kalm an en rapn beetje!
met veeeeeel proberen eindelijk gelukt!! zo, nu kan ik weer rustig slapen!
Thnx!
Rusty
heeft er nog iemand een doosje met tijd in de aanbieding??
rustyduck schreef:met veeeeeel proberen eindelijk gelukt!! zo, nu kan ik weer rustig slapen!
Thnx!
Rusty
bij mij weigeren de paswoorden?
heb je de aanwijzingen gevolgd van die site? caps lock aan? mij is het wel gelukt, heb nu de complete gids uitgeprint succes
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4
Kalm an en rapn beetje!
halfgaar schreef:heb je de aanwijzingen gevolgd van die site? caps lock aan? mij is het wel gelukt, heb nu de complete gids uitgeprint succes
Heb van de week de totale haynes gedownload van de ZX incl elektrisch schema.
mooi zo is dus gelukt, wel handig zoon manual
Kalm an en rapn beetje!