Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Hier AAGarage staan diverse CX’en te koop. Meest serie 2. Maar ook een ‘85 Pallas (zo te zien blue romantique, automaat, 2800 euro) en een ‘84 GTi (geen foto’s, grijs, 2900 euro).
Het is wel in de Provence.

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
par eXeMple! schreef:Hier AAGarage staan diverse CX’en te koop. Meest serie 2. Maar ook een ‘85 Pallas (zo te zien blue romantique, automaat, 2800 euro) en een ‘84 GTi (geen foto’s, grijs, 2900 euro).
Het is wel in de Provence.
Zoals ik ook al in het draadje van Ree heb gezegd (of was het in het café?):
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT BIJ AA KOPEN.
Tenzij je in net zo’n samengeraapt hok als Jacqueline wil rijden.
Een amateuristische bende is het daar, weet ik uit eigen ervaring.

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
andere
Bonjour,
geen gti, maar toch.
heb mailtje gekregen van iemand die er een aanbiedt in Fr.:
athena, 80 of 81 er smalspoor, donker beige, schuifdak, geen airco geloof ik, 1e eigenaar (historie bekend), 130 dkm, stoffen int. nette auto.
slechts geringe gebruikssporen. evt foto beschikbaar. mailtje stuur ik dan door naar een email adres. ook als iemand wat fotos hier wil posten.
cordialement
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 5165
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Als je foto’s hebt wil ik ze natuurlijk graag zien en - als het mag - met de wereld delen. Of bedoel je dat die meneer foto’s heeft en ze door wilt sturen?
Kan je ze mailen naar ik.wil.at.ree.nu ?
Merci!
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
garagestmarien schreef:par eXeMple! schreef:Hier AAGarage staan diverse CX’en te koop. Meest serie 2. Maar ook een ‘85 Pallas (zo te zien blue romantique, automaat, 2800 euro) en een ‘84 GTi (geen foto’s, grijs, 2900 euro).
Het is wel in de Provence.Zoals ik ook al in het draadje van Ree heb gezegd (of was het in het café?):
Een amateuristische bende is het daar, weet ik uit eigen ervaring.
Okay! duidelijke taal….

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Ree schreef:Als je foto’s hebt wil ik ze natuurlijk graag zien en - als het mag - met de wereld delen. Of bedoel je dat die meneer foto’s heeft en ze door wilt sturen?
Kan je ze mailen naar ik.wil.at.ree.nu ?
Merci!
Ree
mail stuur ik je, zet jij fotos hier ? alleen niet zijn mailadres openlijk leesbaar erbij. mag uiteraard wel naar geinteresseerden. is van iemand die medieert, en er ws met een paar euro er tussen zit voor de bemiddeling. ken hem niet persoonlijk, heb nooit zaken met hem gedaan.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
....
op de fotootjes van hun citroen occasions zien de voitures er altijd wat treurig uit… alsof die auto langzaam weg staan te kwijnen…... en ws niet gered gaan worden.
par eXeMple! schreef:garagestmarien schreef:par eXeMple! schreef:Hier AAGarage staan diverse CX’en te koop. Meest serie 2. Maar ook een ‘85 Pallas (zo te zien blue romantique, automaat, 2800 euro) en een ‘84 GTi (geen foto’s, grijs, 2900 euro).
Het is wel in de Provence.Zoals ik ook al in het draadje van Ree heb gezegd (of was het in het café?):
Een amateuristische bende is het daar, weet ik uit eigen ervaring.Okay! duidelijke taal….

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Om in par eXeMple’s draadje niet voor te veel verwarring te zorgen zal ik ze in mijn draadje gooien. Daar is iedereen behalve ik toch de weg al kwijt
Ree
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Lijkt me een stoffige variant van gris espadon
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95

Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Of misschien Gris Iroise.
Mooi ding, maar staat al lang stil en dat kan een slecht teken zijn.
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Het stuur ziet eruit of het meer dan 70k achter de rug heeft, of het is een heel inferieur hoesje geweest. Niet te begrijpen dat je dat niet eraf haalt voordat je een auto verkoopt.
Ook de scheur in de voorstoel doet meer dan 70k vermoeden…
Ree
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ree schreef:Het stuur ziet eruit of het meer dan 70k achter de rug heeft, of het is een heel inferieur hoesje geweest. Niet te begrijpen dat je dat niet eraf haalt voordat je een auto verkoopt.
Ook de scheur in de voorstoel doet meer dan 70k vermoeden…
Ree
Mee eens, 170k lijkt mij meer de waarheid.
Antwoord gekregen van de verkoper op een paar vragen:
Een beetje roest aan de onderkant van de voorportieren.
Auto staat 10 jaar in opslag.
70k kms is “d’origine”, maar niet aantoonbaar.
Om de auto weer op de weg te krijgen moet een accu geplaatst worden en het “reservoir” schoongemaakt.
Ik neem aan dat hij met “reservoir” de benzinetank bedoelt? Het lijkt mij dat je aan een auto die 10 jaar stil staat wel meer moet doen dan alleen dat. Zeker als ze al die tijd op de wielen gestaan heeft.

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Alle sapjes vervangen en reservoirs schoonmaken, alle slangen controleren en vervangen indien nodig. En verder maar ziet waar het fout gaat. Zo heb ik dat gedaan met een auto die tien jaar stil heeft gestaan. Nieuwe bandjes kan nooit kwaad na tien jaar.

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Zo te zien staat de auto op assensteunen. Dat neemt natuurlijk niet weg dat de banden te oud zijn, maar rond zijn ze waarschijnlijk nog wel.
Ree
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi