deuren openen met afstndsbediening in sleutel
cissen
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 103

Gepost: 21 februari 2009 02:09 AM

Hallo iedereen,

Na het doorzoeken van het berlingo forum vind ik niet een passend antwoord dus hier ga ik dan

Mijn berlingo ( 1999 1.9D ) heeft centrale vergrendeling met bediening op de sleutel. het is nu al een tijdje dat deze niet meer correct werkt.
als ik de knop indruk gaat de ver/ontgrendeling maar +- 1/2 van de keer.
Ik heb de batterijtjes al vervangen in de sleutel maar dit helpt niet.
heb vroeger( toen ik nog met de xm reed ) eens een draadje gelezen dat de ontvanger bijgeregeld kon worden met en draaiknop of afstelvijs.
waar zit die doos bij een berlingo en kan je deze ook bijregelen ?
mvg
Francis

Profiel  

Ami8
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 347

- Ami 8 berline
- CX 20 Familiale
Gepost: 25 februari 2009 11:24 AM
  [ # 1 ]

Onze sleutel doet ut ook niet meer.  Sad  Om het weer aan de praat te krijgen moet er een nieuwe sleutel komen. Valt zelf erg weinig aan te emmeren, helaas.

Moet zeggen dat het snel went om de sleutel weer om te moeten draaien..  Surprisedops:

Met amicale bye groet,

Ami 8 berline, 1977, Bleu Myosotis.
Ami 6 club berline, 1969, wit met rood dak
C5 2.2hdi berline

Kijk ook eens op: www.amivereniging.nl

Profiel  

Hans H
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 53

Gepost: 25 februari 2009 05:52 PM
  [ # 2 ]

deuren openen met afstndsbediening in sleutel

Ik kom net van een garage in Haarlem; had hetzelfde euvel met de sleutel. Het ene moment wel en het andere moment weer niet. Daarop heb ik een afspraak gemaakt met de dealer en kreeg met een nieuwe sleutel ook een rekening die hoger uitviel dan ik had gedacht.
sleutels inleren: € 23,55
multi.plip.hf : € 79,21
sleutelstift: € 12,22

Doe hier nog even de btw over en je weet wat je sleutel gaat kosten. Het enige voordeel is dat ik nu weer met één simpele druk op de knop de deur van het slot kan halen als ik m’n handen vol heb met spullen. Vervolgens zet ik m’n spullen weer op straat om met m’n hand de deur te openen.
Hans

Profiel  

landrovertje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21

Gepost: 25 februari 2009 07:19 PM
  [ # 3 ]

Ook ik rij in een 1.9 D en heb het zelfde probleem. Meestal doet de sleutel het niet, een enkele keer wel.( ongeveer 1 op de 75 keer)
Ik heb nog een ander probleem erbij sluit ik de bestuurderszijde gewoon door deze op slot te draaien gaan niet de andere deuren mee. Een enkele keer zelfs wel maar dan 2 minuten later. Met open doen gaan wel alle deuren van slot. Dus moet ik iedere keer alle deuren na lopen als deze weer eens niet op slot gaan. Ben het nu echt zat en overweeg om alles los te knippen en elke deur gewoon apart te gaan bedienen. Moet namelijk iedere keer als de wagen op slot moet een rondje om de wagen maken en alles op slot draaien. De sleutel opnieuw inlezen had ik al gedaan maar ook dat was niet de oplosing.
Mocht er een gouden tip zijn dan hoor ik dit graag.

Peter

Profiel  

Marcel01
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 306

Gepost: 25 februari 2009 09:06 PM
  [ # 4 ]

Re: deuren openen met afstndsbediening in sleutel

Hans H schreef:

Het enige voordeel is dat ik nu weer met één simpele druk op de knop de deur van het slot kan halen als ik m’n handen vol heb met spullen. Vervolgens zet ik m’n spullen weer op straat om met m’n hand de deur te openen.
Hans

Laughing  Laughing  Laughing  Ja, je hebt wel helemaal gelijk Hans! Wat zijn we verwende kiekens…  Confused
Aan allen die er problemen mee hebben; S6. Ik mag het afkloppen gelukkig.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook