











































Totaal aantal Berichten: 27948
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
par eXeMple! schreef:Waarom krijg ik toch de indruk dat je geen serie 2 fan bent?
![]()
Volgens mij is een Turbo 2 juist de enige optie voor hem



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Wat mij nog het meest stoort aan de S2 is het feit dat er onder de achterbumper gewoon een S1 spatbord zit. ZOOOOOOO slordig, zo goedkoop.






















Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
En zie je die tijdens het rijden?
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3












































Totaal aantal Berichten: 27948
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
garagestmarien schreef:Wat mij nog het meest stoort aan de S2 is het feit dat er onder de achterbumper gewoon een S1 spatbord zit. ZOOOOOOO slordig, zo goedkoop.
En?



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Als ik met mijn hond aan het spelen ben en er staat een serie 2 op het terrein, dan zie ik dat ja. Daarbij rijd ik liever in een S1, want ik vind dat dashboard, met die rollen toch een stuk mooier dan die normale klokken. Dus ja, zowel in als uit de auto, prefereer ik echt een S1. Sorry.






















Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Niks sorry, je hebt helemaal gelijk De kattenogen van een S1 zijn idd mooier en dat chroom aan de buitenkant blíjft mooier dan plastic. Ben het helemaal met je eens.
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3












































Totaal aantal Berichten: 27948
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ach iedereen zijn voorkeur
Er zijn zelfs mensen die een CX helemaal niks vinden, dat valt al helemaal niet te begrijpen ops:
Persoonlijk vind ik het serie 2 zwarte dash echt prachtig, de opzet is vandaag de dag gewoon nog steeds vooruit strevend en modern.
Alles op een eigenwijze plek is ook erg leuk
























Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Tjerk schreef:...chroom ...
GOGOGO Wendela!
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi


















Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004
- C1 Ambiance
- CX Gti
Ree schreef:Tjerk schreef:...chroom ...
GOGOGO Wendela!
Ree
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”


















Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004
- C1 Ambiance
- CX Gti
Kan het hier alleen maar heel erg mee eens zijn, maar da’s een kwestie van goede smaak
Nogmaals over AA:
De foto’s van AAGarage icm die prijzen doen ook al het ergste vermoeden. Deze foutmelding is wel erg leuk:
http://www.aagarage.com/404.html
garagestmarien schreef:Als ik met mijn hond aan het spelen ben en er staat een serie 2 op het terrein, dan zie ik dat ja. Daarbij rijd ik liever in een S1, want ik vind dat dashboard, met die rollen toch een stuk mooier dan die normale klokken. Dus ja, zowel in als uit de auto, prefereer ik echt een S1. Sorry.
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
























Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Daar word ik ook niet gelukkig van.
- Olie rond de vuldop, dat gebeurt niet in een garage, die zel dus wel “zweten” of op een andere manier verbruiken.
- Plattje banjes voor en achter.
- Druppels op de grond onder de eerste foto. Toeval?
Ik weet niet wat je met de auto wilt doen, maar als je vooral wilt rijden denk ik toch dat je in eerste instantie wat meer uit moet geven dan €900.
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

























Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
l.wenting schreef:waterman771 schreef:Daarbij zou ik daar nog geen tweedehands fiets kopen.
Deze staat niet in België, lijkt me.
Er staat wel “NL” bij maar Dibert heeft deze CX ook niet in de verkoop. heb het er weleens met hem over gehad. CX is oorspronkelijk wit maar ooit overgespoten. Zonde, dat leer in een witte CX… kwijlll.
Maar goed, hij staat dus wel degelijk bij CQS.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)


















Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004
- C1 Ambiance
- CX Gti
Deze is ook mooi rood en goedkope maat bandjes:
http://link.marktplaats.nl/230485601
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”





















Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Ree schreef:Daar word ik ook niet gelukkig van.
1) Olie rond de vuldop, dat gebeurt niet in een garage, die zel dus wel “zweten” of op een andere manier verbruiken.
2) Plattje banjes voor en achter.
30 Druppels op de grond onder de eerste foto. Toeval?Ik weet niet wat je met de auto wilt doen, maar als je vooral wilt rijden denk ik toch dat je in eerste instantie wat meer uit moet geven dan €900.
Ree
1) Mwoah, gewoon slordig gieten, zegt niets over olieverbruik/ staat van het blok,
2) Eh…ja,
3) zo te zien aan de plek is de oliedrukschakelaar lekkig , ook geen onoverkombaar of onbekend probleem. Ding kost een tientje ofzo..
Gewoon een 2L Douvrin dit, en dat voor 900 euri..
Wat klinkt dat akelig bekend…..
‘Spirit of avant-garde’