Hallo allemaal,
Onze c3 is 3jaar en heeft +- 65000km op det teller staan, en nu sukkelen we al een paar maanden met zijn trek kracht, hij heeft totaal geen pit meer en het verbruik loopt op tot 7.8L/100km,
Bij het uitlezen van computer is niets te vinden en ben ook al naar een andere garage geweest daar hebben ze de luchtmassa meter vervangen maar heeft ook geen effect, ik ben dus teneinde raad Hij heeft vroeger wel eens problemen gehad met zijn verstuiver en is dan ook vervangen geweest tot 2X toe vanaf die laatste keer zit er dus geen pit meer in,,, heeft iemand hier AUB een oplossing voor?? en heeft dit ook al voorgehad????
want zou zo graag terug mijn goede c3 terug willen die zuinig is en ook nog vinnig is…..
Re: geen trek kracht meer
kan toch weer een verstuiver zijn, een kamaraad van mij met een opel meriva had dit ook
geen trekkracht en een enorm verbruik , bleek ook een kapotte of lekkende verstuiver te zijn.
deze week gaat hij terug naar de garage waar hij heel de dag zal worden opengelegd, volgens mekanieker zou het ook aan verstopte leidingen zijn??? voor een auto van 3jaar 66000km vind ik dit wel wat raar
Maar zal hem zeker de tip geven van eens naar de verstuivers te kijken voor een lek of dergelijke