Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Als je een benzine wilt kies je beter niet voor citroen.
De benzine motoren zijn echt geweldig veroudert op alle vlakken.
Als je vergelijkt met bvb de 3.0 benzine van BMW dan weet je wat een goede motor is.
En die klank, ja ok het is prachtig, maar die paar keer dat je er iets van hoort…
Eens op snelheid is het ook in de diesel muisstil, en die zware dieselroffel van een V6 heeft ook wel iets, het straalt kracht en rust uit.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Ik veronderstel dat het een wagen is die je C4GP moet vervangen, maar die kan toch nog niet zoveel km hebben?
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Totaal aantal Berichten: 243
Geregistreerd: 30-03-2007
- C3 1.4 HDI 16v exclusive
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
- DS 3 1.6 THP Sport&Chic
- Xantia V6 Exclusive
de Gc4pic moet niet vervangen worden, het is de auto van m’n partner en heeft momenteel nog maar 28000 km, het is omdat deze auto zo goed bevalt dat dat ik overweeg een nieuwe C5 voor mezelf te bestellen.
Wat de benzine betreft heb je eigenlijk wel gelijk. in mijn overweging neem ik ook bvb een 130i, een gezinsauto hebben we toch al, maar ik vrees enkel voor het comfort bij zo’n bmw. in de komende tijd wat testritjes moeten doen.
allezins aan iedereen al bedankt om mee te denken!
mvg
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Ja, zo een 1 is een kleine ramp in rijden. Erg hard en van weggedrag heel instabiel.
Dan zou ik eerder voor een 325i ofzo kiezen, dezelfde 6-cilinder, nog snel zat, en veel meer auto.
En als je en snel en comfortabel wil rijden dan moet je bij het merk met de ster zijn. Een C 230 of 280 benzine zijn 6-cilinders die erg modern zijn, en toch icm een auto die van comfort nog stukken beter is dan een de C4P. Nadeel is het prijskaartje, maar mercedes geeft de laatste tijd veel korting, vooral aan zelfstandigen
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
ik ben zelf de trotse bezitter van een 2.7 hdi tourer
en ik kan je zeggen het rijd fantastisch heb ook proef gereden in een 2,2 maar deze is echt 100 keer beter
volgende week gaat hij naar een tunning bedrijf voor een aantal PK’s meer maar met name voor een betere koppel deze gaat met +/- 140 Nm omhoog
en das toch wel erg lekker
picassoke schreef:Ja, zo een 1 is een kleine ramp in rijden. Erg hard en van weggedrag heel instabiel.
Dan zou ik eerder voor een 325i ofzo kiezen, dezelfde 6-cilinder, nog snel zat, en veel meer auto.
En als je en snel en comfortabel wil rijden dan moet je bij het merk met de ster zijn. Een C 230 of 280 benzine zijn 6-cilinders die erg modern zijn, en toch icm een auto die van comfort nog stukken beter is dan een de C4P. Nadeel is het prijskaartje, maar mercedes geeft de laatste tijd veel korting, vooral aan zelfstandigen
zo slecht is een 1-serie niet, mijn collega’s hebben inmiddens honderdduizenden kilometers in zulke dingen als banden-testauto (inclusief Nurburgring op volle snelheid) gereden, en niets dan lof !
daarbij gaat het om 120d modellen.
perfecte handling en betrouwbaarheid
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Het gaat me niet om de betrouwbaarheid, die is erg goed op vlak van motoren en aandrijving.
Dus dat bedoel ik niet, ik heb er mee testgereden op de lekkere belgische snelwegen en binnenbanen en ik moet zeggen dat ik toch niet echt overtuigd was om het zacht uit te drukken.
Op goede wegen is het een droom van een auto, maar op slechte wegen schiet het onderstel echt tekort en dan krijg je erg nerveuze en onaangename reacties.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Totaal aantal Berichten: 243
Geregistreerd: 30-03-2007
- C3 1.4 HDI 16v exclusive
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
- DS 3 1.6 THP Sport&Chic
- Xantia V6 Exclusive
Gisteren een nieuwe auto besteld. Het is geen Citroën geworden. Mss een volgende keer weer, maar de GC4 Picasso blijft er toch in.
mvg
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Je maakt ons (of toch mij) nieuwsgierig
Wat is het geworden?
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Totaal aantal Berichten: 243
Geregistreerd: 30-03-2007
- C3 1.4 HDI 16v exclusive
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
- DS 3 1.6 THP Sport&Chic
- Xantia V6 Exclusive
Omdat er toch al een gezinsauto is, en ik bij het rondkijken een beetje het gevoel begon te krijgen dat er toch wel veel saaie auto’s te koop zijn voor veel geld dan toch gekozen voor een roadster, een Porsche Boxter. Zal geleverd worden begin augustus.
mvg
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Wel iets heel anders, maar erg leuk speelgoed.
Veel veilige maar plezierige kmers ermee
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km