hoi,
ik heb een achteras van een vts saxo onder een gewone gezet ops:
gevolg is dat de hele auto behoorlijk achterover hangt (alsof er 25 grindtegels achter in liggen).
wie weet wat er anders is bij vts, en kan ik dat over zetten?
of anders moet de voorkant ook maar omlaag, wie weet wat ik daarvoor moet doen?
alvast bedankt.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v
Een VTS is volgens mij standaard al een beetje verlaagd
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
volgens mij is de vts aardig verlaagd en stuk stugger geveerd als een std sax…
ik ben iig erg tevreden over mijn sax vts….
Microsoft ?
Het is net een airconditioner, het lijkt te werken, tot je een window opent.
Een VTS heeft een sport onderstel en is standaard lager dan een gewone Saxo, voor een setje veren 35 mm monteren is mooiste.