2 van de 11
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

Dinges zijn Roetmobiel (Hoera! Eindelijk weer netjes APK! .......)
Dinges
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 182

Gepost: 01 maart 2009 09:54 PM
  [ # 16 ]

O ja, dacht dat het de vacuumpomp was, maar die heeft hij natuurlijk helemaal niet Surprisedops:

7 jaar bij een peugeot dealer gewerkt vroeger, daar gebruiken ze wel zo’n ding. Tja, das dan duidelijk, dan gaat het leidinkje van de Chic niet passen natuurlijk.

Weet overigens iemand of de stoelframes van het Chic interieur en een zitzak interieur overeen komen?
De Chic stoel is scheef gezakt namelijk en de zitzak is nog recht en stevig. Vind alleen het Chic interieur mooier en fijner zitten dus wou ik de Chic bekleding en stoelvulling overzetten op het zitzak frame. Misschien een beetje een klusje maar wat je al hebt hoef je niet te kopen toch?

Groet Dennis

Mooie wagen buurman….

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 01 maart 2009 10:00 PM
  [ # 17 ]

Klopt, dat kun je overzetten. Wel even wat gepuzzel met nietjes maar het kan allemaal wel. Misschien mis je de verstelmogelijkheid van de zitting (niet die van de leuning), maar die vind ik eerlijk gezegd nogal misbaar…

Ich bin ein Breaker

Profiel  

Dinges
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 01 maart 2009 11:13 PM
  [ # 18 ]

Oeps, krijg net een rekening onder ogen die bruin niet kan trekken momenteel.
Ik ga jullie dus niet negeren maar heb binnenkort ff geen internet, sorry daarvoor.

Tot later dus weer

Groet Dennis (die zich onterrecht veilig voelde voor de gevolgen van de recessie)

Mooie wagen buurman….

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 02 maart 2009 01:59 AM
  [ # 19 ]

Nou eh, sterkte met het herstel dan…

Ich bin ein Breaker

Profiel  

Kornstra
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1155

- C5 2.0 16v Comfort
Gepost: 02 maart 2009 08:22 PM
  [ # 20 ]
Dinges schreef:

Oeps, krijg net een rekening onder ogen die bruin niet kan trekken momenteel.
Ik ga jullie dus niet negeren maar heb binnenkort ff geen internet, sorry daarvoor.

Tot later dus weer

Groet Dennis (die zich onterrecht veilig voelde voor de gevolgen van de recessie)

WOZ-brief ook gekregen…....,allemachtig,mijn huis is met 34,000 Euro in waarde gestegen in 1 jaar tijd,dit wordt protest aantekenen,reken maar!

Met z’n vieren in je Eendje.

Profiel  

Mighel
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 838

Gepost: 03 maart 2009 12:20 AM
  [ # 21 ]

Achja die WOZ hier 50K in een jaar en 230% in 5 jaar Rolling Eyes

Xsara 2 berline 1.6 16v 22-GF-KS
Xsara 2 berline 1.6 16v 24-GF-KS
BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH
BX Chic DS-NG-21 van moeders (te koop)

Profiel  

Dinges
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 06 maart 2009 06:46 PM
  [ # 22 ]

Was dat het maar, telefoonrekening (en internet dus) beetje heel erg uit de klauw gelopen.
Tja dat krijg je hé, buitenland chauffeur en nog vreselijk verliefd zijn op je ega, dan bel je wel eens teveel….  Surprisedops:

Gelukkig zijn er nog mensen die netjes, tijdig voor de diensten van mijn lief betalen ( nee niet dat viespeuken Evil or Very Mad  , ze is oppasmamma!), dus hebben we het tij nog net op tijd kunnen keren.

Ik ben er dus nog/weer! We hebben er weer een weekje werken opzitten, nu eens kijken of het dit weekend een beetje knap weer word zodat ik kan beginnen de Chic te demonslopen.

Groet Dennis

Mooie wagen buurman….

Profiel  

Timo1990
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9070

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 06 maart 2009 10:27 PM
  [ # 23 ]

Even een tip:

rechtermuisknop op de grote foto, klik op eigenschappen, kopiër de link en zet die hier tussen IMG tags.

EDIT: Dat was dus een reactie op de foto die je probeerde te plaatsen, maar die reactie is opeens verdwenen. Wink

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  

Dinges
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 06 maart 2009 10:30 PM
  [ # 24 ]

Soo zeg!  Shocked  Jij kijkt snel!
Maar ik denk dat ik het door heb:

Edit: Jaa! Ik is er uit!

Mooie wagen buurman….

Profiel  

Timo1990
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9070

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 06 maart 2009 10:31 PM
  [ # 25 ]

Heel goed! very good

Overigens kan je i.p.v. op OK te klikken, ook op Voorbeeld klikken. Dan plaats die het bericht niet op het forum, maar kan jij je bericht wel zien hoe die op het forum geplaatst eruit ziet. Wink

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  

Dinges
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 06 maart 2009 10:36 PM
  [ # 26 ]

Ja heb je gelijk in.
Het lijkt wel of elk forum toch net weer ff anders werkt.
Moet ook nog ff kijken hoe ik mijn avatar er op krijg, heb een geweldige gekregen van Penny Lane maar schijnt te klein te zijn om te uploaden op mijn album, en ik ben niet zo’n held met computers Surprisedops:

Moet straks ook ff jou topic doorspitten over electrische ramen en cpv overbouwen, er ligt hier ook zo’n project te wachten nl (eerst maar eens uit de Chic pellen dan)

Mooie wagen buurman….

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 11792

- Xantia TD SX
Gepost: 06 maart 2009 10:42 PM
  [ # 27 ]
Dinges schreef:

Ja heb je gelijk in.
Het lijkt wel of elk forum toch net weer ff anders werkt.
Moet ook nog ff kijken hoe ik mijn avatar er op krijg, heb een geweldige gekregen van Penny Lane maar schijnt te klein te zijn om te uploaden op mijn album, en ik ben niet zo’n held met computers Surprisedops:

Moet straks ook ff jou topic doorspitten over electrische ramen en cpv overbouwen, er ligt hier ook zo’n project te wachten nl (eerst maar eens uit de Chic pellen dan)

Eitje. Je kunt in de knoppenbalk mijn cfnl aanklikken. Dan kies je mijn profiel. Daarin zit ergens onderaan een mogelijkheid om een avatar in te stellen. Je kunt daar gewoon een bestand van je computer af inladen (niet groter dan zoveel pixels, je avatar is als het goed is keurig op maat). Dan wijzigingen opslaan door op OK te klikken en je hebt een avatar!

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Dinges
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 06 maart 2009 10:46 PM
  [ # 28 ]

Surprisedops:  Zoals gezegd, ik en computers Surprisedops:
Bedankt Derk, idd keurig op maat.
Had je hint over MijnAlbum denk ik verkeerd begrepen maar kan nu ook toekomstige foto’s direkt laten zien.

Ook ik ben nooit te oud om te leren, is eens te meer bewezen Very Happy

Mooie wagen buurman….

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 11792

- Xantia TD SX
Gepost: 06 maart 2009 10:52 PM
  [ # 29 ]
Dinges schreef:

Surprisedops:  Zoals gezegd, ik en computers Surprisedops:
Bedankt Derk, idd keurig op maat.
Had je hint over MijnAlbum denk ik verkeerd begrepen maar kan nu ook toekomstige foto’s direkt laten zien.

Ook ik ben nooit te oud om te leren, is eens te meer bewezen Very Happy

Om het plaatje in een PB te fröbelen moest ‘t wél in mijnalbum. Dus heb ik ‘m in Paint op de witte achtergrond gezet. Anders wastie voor mijnalbum te klein. Maar je profiel maakt rechtstreeks gebruik van bestandjes op je computer, dus daar had je het ‘kale’ plaatje weer voor nodig. Zodoende. Maar hij doet ‘t! Mooi zo - Veel plezier ermee Wink

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Dinges
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 07 maart 2009 08:49 PM
  [ # 30 ]

Vanmorgen vol goede moed opgestaan, zonnetje scheen lekker dus het beloofde helemaal goed te komen met het weer.
Fijn! Dan straks gauw de boodschappen in huis halen en de voortuin omtoveren in een dubbele parking zodat ik aan mijn project kan beginnen had ik bedacht….

Toen belde de werkgever dat de sleutels van mijn vrachtwagen nodig waren op de zaak, en die zaten nog in mijn zak Surprisedops:
Dus die even bij een collega droppen, boodschappen…...

NOT dus, sleutels droppen, koffie misschien? Ach waarom niet, vreselijk ouwehoeren, je kent dat vast wel.
Conclusie: Mooie dag geweest, boodschappen zijn in huis, eten staat op maar Dennis is geen ruk opgeschoten met zijn auto’s.

Gelukkig heb ik de maandag ook nog vrij, nu hopen op knap weer morgen…..

Mooie wagen buurman….

Profiel  

2 van de 11
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook