Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
mctend schreef:Het gaat juist om de veiligheidsgordel. Omdat je daar in hang staat er zoveel spanning op dat je deze niet los krijg.
Hiervoor gebruik je de livehammer om de band door te snijden.Ik heb zelf eens ongevraagd op een van de drukste punten in NL (knooppunt Gorinchem) op mijn dak gelegen. Ik heb toen geen hamer o.i.d. nodig gehad om mijn gordel los te maken. Je overlevingsdrang is dan zo sterk dat het zonder zo’n instrument ook wel lukt. Ik vraag me af of je op zo’n moment uberhaupt wel aan je hamertje denkt…
Ook ik gebruik rubbermatten voorin. Mijn vrouw klaagt echter over zwarte strepen op haar laarzen. ops:
Wat doet ze dan allemaal daar voorin : :
Zou ik waarschijnlijk ook van op mijn kop belanden
Ik weet het, ik weet het. Is wel erg fftopic ,
maar kunnen we daar nog een ander draadje over opzetten?
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
Totaal aantal Berichten: 333
Geregistreerd: 16-08-2006
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
mctend schreef:Het gaat juist om de veiligheidsgordel. Omdat je daar in hang staat er zoveel spanning op dat je deze niet los krijg.
Hiervoor gebruik je de livehammer om de band door te snijden.Ik heb zelf eens ongevraagd op een van de drukste punten in NL (knooppunt Gorinchem) op mijn dak gelegen. Ik heb toen geen hamer o.i.d. nodig gehad om mijn gordel los te maken. Je overlevingsdrang is dan zo sterk dat het zonder zo’n instrument ook wel lukt. Ik vraag me af of je op zo’n moment uberhaupt wel aan je hamertje denkt…
Ook ik gebruik rubbermatten voorin. Mijn vrouw klaagt echter over zwarte strepen op haar laarzen. ops:
M.a.w jij bent de bewuste uitzondering op de regel.