Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
bxsport schreef:en zie je dat dan niet aan pedaalrubbers ?
of krukaslagers?
Pedaalrubbers zijn natuurlijk zo vervangen. Heb een half jaar geleden een nieuw rubbertje op het koppelingspedaal van mijn CX gezet, is nu alweer half versleten. Maar dat komt ook omdat dat pedaal onder een vrij gekke hoek staat waardoor je nogal over het rubber heen kantelt met je voet.
Totaal aantal Berichten: 15697
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
fluidphreak schreef:bxsport schreef:en zie je dat dan niet aan pedaalrubbers ?
of krukaslagers?
Pedaalrubbers zijn natuurlijk zo vervangen. Heb een half jaar geleden een nieuw rubbertje op het koppelingspedaal van mijn CX gezet, is nu alweer half versleten. Maar dat komt ook omdat dat pedaal onder een vrij gekke hoek staat waardoor je nogal over het rubber heen kantelt met je voet.
En aan waar je er mee rijdt… Rijd je hele dagen stadverkeer of juist veel lange stukken? En dat geldt dus niet alleen voor dat pedaalrubber…
Totaal aantal Berichten: 2470
Geregistreerd: 29-11-2005
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
ja klopt maar de pedaalrubber van bv gaspedaal is helemaal anders dan bij cx of bx… daaraan kan je toch ook wel iets zien of die helemaal afgesleten is of niet….
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!
Totaal aantal Berichten: 2470
Geregistreerd: 29-11-2005
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
feit is dat er volgens mij toch een aantal dingen zijn waaraan je kan zien of er veel of weinig met de wagen gereden is.
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Indien de voorruit nog origineel is,kan je daar zien of er veel putjes in zijn.ook aan de achterkant van het stuurwiel zie je soms slijtage op één plek.
Totaal aantal Berichten: 1419
Geregistreerd: 19-10-2007
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
leuk opknappertje:
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Wat zegt de Franse tekst?
Op de foto’s zie ik gewoon een strakke SM
Als ik naar de prijs kijk verwacht ik dat de motor nog niet gedaan is…
Hoewel het interieur stof is ziet het er nog wel netjes uit.
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ik zie een witte sm zonder airco, zonder getint glas, zonder leer, maar met deurpanelen waar de stof aan het loslaten is, een motor waar je niets van weet en jaren van achterstallig onderhoud….
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Tja daar is de prijs ook naar denk ik
Goed, voordat die in top staat zit je dik boven de 20 ruggen natuurlijk…
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
ziet er niet slecht uit,maar dan wel voor de helft van de gevraagde prijs.
dit is een klasieke SM,zoals ze uit stock verkocht werden,dus zonder één optie.
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
En het is nog een vieze smekker ook…..bah!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Peteryed schreef:Maar ja daarin tegen is hij niet duur.
ombouwen naar een europiaan kost het dubbele en dan heb ik het laten repareren van o.a. het leer nog niet meegerekend.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V