Zo, vandaag mijn hyperzeldzaam roostertje van Morette opgehaald.
Het setje bestaat uit een roostertje voor de motorkap, plastic kapjes voor boven de knipperlichten en stootstrips voor de voorbumper.
Groets Sam
zekers zeldzaam nog nooit gezien ziet er wel leuk uit maakt van je type 2/3 schermen weer type 1 blijft toch mooier
mzzls
Erik Hannewijk
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
very nice
alleen ook ff :photo als ie erop zit
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Nee, blijft netjes in de verpakking hoor Dit vind ik nou toch net iets ‘te’ zeldzaam om te monteren. Misschien dat de drang ooit toch de groot wordt ...
Groets Sam
SAMBXSPORT schreef:Nee, blijft netjes in de verpakking hoor Dit vind ik nou toch net iets ‘te’ zeldzaam om te monteren. Misschien dat de drang ooit toch de groot wordt ...
Groets Sam
Gelukkig maar ops:
Je ziet ze niet voor niets zo weinig
Wel een gaaf idee, booskijkers voor de BX knipperlichten! En dat in die tijd!!
SAMBXSPORT schreef:Nee, blijft netjes in de verpakking hoor Dit vind ik nou toch net iets ‘te’ zeldzaam om te monteren. Misschien dat de drang ooit toch de groot wordt ...
Groets Sam
Haha, wel erg gaaf maar lekker dicht laten; het doet ook wel pijn aan je ogen ja.
Er circuleerden ook fotoos op internet, volgens mij van een look-alike motorkap waar dit geintje met zwarte verfstrepen was opgelost. Of het was toch ook zo’n setje. Anyway, heel erg leuk!
Ich bin ein Breaker
Er heeft jaren geleden eens een foto in de CitroExpert gestaan van een belgische BX met zo’n roostertje. Dat is de enige BX die ik ooit gezien heb met zo’n roostertje. Ik zal de foto eens zoeken en inscannen. Als er iemand oude brochures van Morette heeft met nog andere leuke accessoires voor de BX, een scan is altijd welkom. Liefst accessoires van begin jaren ‘80 voor type 1 BX’en (geen foto’s van dubbele koplampen alsjeblief :kots )
Groets Sam
SAMBXSPORT schreef:Er heeft jaren geleden eens een foto in de CitroExpert gestaan van een belgische BX met zo’n roostertje. Dat is de enige BX die ik ooit gezien heb met zo’n roostertje. Ik zal de foto eens zoeken en inscannen. Als er iemand oude brochures van Morette heeft met nog andere leuke accessoires voor de BX, een scan is altijd welkom. Liefst accessoires van begin jaren ‘80 voor type 1 BX’en (geen foto’s van dubbele koplampen alsjeblief :kots )
Groets Sam
Mmm, was dat niet toevallig een goudkleurige? *peins, pieker*
Ich bin ein Breaker
Wat is er mis met ronde morette koplampen?
Ik vind ze persoonlijk mooier dan die zeldzame Morette-“stickers”
karel schreef:Mmm, was dat niet toevallig een goudkleurige? *peins, pieker*
Nee, die in de CitroExpert was een grijs metallic type 1 (belgische). Ik denk dat jij deze BX bedoelt Karel Heeft inderdaad strips op z’n motorkap, lijkt wat op mijn roostertje. http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=162647
Groets Sam
WYD schreef:Wat is er mis met ronde morette koplampen?
Is foeilelijk op een type 1 En spijtig genoeg worden ze maar al te vaak op BX SPORT’s gemonteerd. Enige manier waarop ik ronde koplampen mooi vind is als de behuizing mat zwart is gespoten en er 4 gele lampen inzitten, dan is het gewoon echt héérlijk!
Groets Sam
Sam tof dat je de grilletjes in de verpakking laat maar ‘k had er graag eentje op je auto gezien.
SAMBXSPORT schreef:WYD schreef:Wat is er mis met ronde morette koplampen?
Is foeilelijk op een type 1 En spijtig genoeg worden ze maar al te vaak op BX SPORT’s gemonteerd.
he-le-maal mee eens…
BX-GTI-16V schreef:Sam tof dat je de grilletjes in de verpakking laat maar ‘k had er graag eentje op je auto gezien.
Ik zal zien dat ik het andere roostertje even mag lenen voor de foto’s voor het wordt gemonteerd, de nieuwe eigenaar is er alleszins dolgelukkig mee
Groets Sam
SAMBXSPORT schreef:karel schreef:Mmm, was dat niet toevallig een goudkleurige? *peins, pieker*
Nee, die in de CitroExpert was een grijs metallic type 1 (belgische). Ik denk dat jij deze BX bedoelt Karel Heeft inderdaad strips op z’n motorkap, lijkt wat op mijn roostertje. http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=162647
Groets Sam
Check, dat was degene die ik bedoelde.
Ich bin ein Breaker
deur63 schreef:SAMBXSPORT schreef:WYD schreef:Wat is er mis met ronde morette koplampen?
Is foeilelijk op een type 1 En spijtig genoeg worden ze maar al te vaak op BX SPORT’s gemonteerd.
he-le-maal mee eens…
Niet helemaal mee eens. Ronde koplampen misstaan compleet op het design van de BX, ongeacht de serie 1, 2 of 3.
Wie dat in vredesnaam bedacht heeft, pfff, dat mag de volgende ontwerper worden voor “De Grote Beurt” (nog harder gruwelen dan afgelopen seizoen).
Rond staat wél erg goed op auto’s die hun lijn niet zo ontlenen aan de koplampen (in de BX loopt die door in de koplampglazen), zoals:
CX serie 2 break in het wit met 2x rond x2 met geel (kwijl)
XM berline in het zwart met 3x rond x2 (kleur onbelangrijk) (ook al kwijl)
Wat wél grappig is op een BX is 2x vierkant per kant voor. Zoiets stond een keer een foto van op internet, van een of andere beurs oid, érg grappig.
Ich bin ein Breaker