Calandre Morette
SAMBXSPORT
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 643

Gepost: 25 juni 2005 03:11 PM

Zo, vandaag mijn hyperzeldzaam roostertje van Morette opgehaald. Mr. Green
Het setje bestaat uit een roostertje voor de motorkap, plastic kapjes voor boven de knipperlichten en stootstrips voor de voorbumper.

Groets Sam

Profiel  

Erik Hannewijk
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 140

Gepost: 25 juni 2005 07:08 PM
  [ # 1 ]

zekers zeldzaam nog nooit gezien Shocked  ziet er wel leuk uit maakt van je type 2/3 schermen weer type 1 blijft toch mooier Very Happy

mzzls
Erik Hannewijk

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 25 juni 2005 07:23 PM
  [ # 2 ]

very nice Cool

alleen ook ff :photo als ie erop zit Cool

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

SAMBXSPORT
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 25 juni 2005 07:43 PM
  [ # 3 ]

Nee, blijft netjes in de verpakking hoor Laughing Dit vind ik nou toch net iets ‘te’ zeldzaam om te monteren. Misschien dat de drang ooit toch de groot wordt ... Rolling Eyes Laughing

Groets Sam Wink

Profiel  

Rob GT
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 505

- Saxo vts 1.4
Gepost: 27 juni 2005 01:37 AM
  [ # 4 ]
SAMBXSPORT schreef:

Nee, blijft netjes in de verpakking hoor Laughing Dit vind ik nou toch net iets ‘te’ zeldzaam om te monteren. Misschien dat de drang ooit toch de groot wordt ... Rolling Eyes Laughing

Groets Sam Wink

Gelukkig maar Surprisedops:
Je ziet ze niet voor niets zo weinig Wink

Wel een gaaf idee, booskijkers voor de BX knipperlichten! En dat in die tijd!!

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 27 juni 2005 02:07 AM
  [ # 5 ]
SAMBXSPORT schreef:

Groets Sam Wink

Haha, wel erg gaaf maar lekker dicht laten; het doet ook wel pijn aan je ogen ja.

Er circuleerden ook fotoos op internet, volgens mij van een look-alike motorkap waar dit geintje met zwarte verfstrepen was opgelost. Of het was toch ook zo’n setje. Anyway, heel erg leuk!

Ich bin ein Breaker

Profiel  

SAMBXSPORT
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 27 juni 2005 03:31 AM
  [ # 6 ]

Er heeft jaren geleden eens een foto in de CitroExpert gestaan van een belgische BX met zo’n roostertje. Dat is de enige BX die ik ooit gezien heb met zo’n roostertje. Ik zal de foto eens zoeken en inscannen. Als er iemand oude brochures van Morette heeft met nog andere leuke accessoires voor de BX, een scan is altijd welkom. Liefst accessoires van begin jaren ‘80 voor type 1 BX’en (geen foto’s van dubbele koplampen alsjeblief :kots )

Groets Sam Wink

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 27 juni 2005 03:56 AM
  [ # 7 ]
SAMBXSPORT schreef:

Er heeft jaren geleden eens een foto in de CitroExpert gestaan van een belgische BX met zo’n roostertje. Dat is de enige BX die ik ooit gezien heb met zo’n roostertje. Ik zal de foto eens zoeken en inscannen. Als er iemand oude brochures van Morette heeft met nog andere leuke accessoires voor de BX, een scan is altijd welkom. Liefst accessoires van begin jaren ‘80 voor type 1 BX’en (geen foto’s van dubbele koplampen alsjeblief :kots )

Groets Sam Wink

Mmm, was dat niet toevallig een goudkleurige? *peins, pieker*

Ich bin ein Breaker

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 27 juni 2005 04:02 AM
  [ # 8 ]

Wat is er mis met ronde morette koplampen?
Ik vind ze persoonlijk mooier dan die zeldzame Morette-“stickers”  Razz

Profiel  

SAMBXSPORT
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 27 juni 2005 04:03 AM
  [ # 9 ]
karel schreef:

Nee, die in de CitroExpert was een grijs metallic type 1 (belgische). Ik denk dat jij deze BX bedoelt Karel Wink Heeft inderdaad strips op z’n motorkap, lijkt wat op mijn roostertje. http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=162647

Groets Sam

Profiel  

SAMBXSPORT
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 27 juni 2005 04:05 AM
  [ # 10 ]
WYD schreef:

Is foeilelijk op een type 1 Shocked En spijtig genoeg worden ze maar al te vaak op BX SPORT’s gemonteerd. Enige manier waarop ik ronde koplampen mooi vind is als de behuizing mat zwart is gespoten en er 4 gele lampen inzitten, dan is het gewoon echt héérlijk!

Groets Sam Wink

Profiel  

BX-GTI-16V
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 57

Gepost: 27 juni 2005 05:38 PM
  [ # 11 ]

Sam tof dat je de grilletjes in de verpakking laat maar ‘k had er graag eentje op je auto gezien. Cool

Profiel  

deur63
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2121

- BX Chic
Gepost: 27 juni 2005 05:43 PM
  [ # 12 ]
SAMBXSPORT schreef:
WYD schreef:

Is foeilelijk op een type 1 Shocked En spijtig genoeg worden ze maar al te vaak op BX SPORT’s gemonteerd.

he-le-maal mee eens…

BX Chic (1991 / 1992) DP-JP-60 - ontschorst, verse APK! - topic
Fiat Grande Punto (2007) 27-TP-XJ - dagelijks vervoer van mijn vriendinnetje
Pontiac Trans Am (1986) foto 1 - foto 2

Check ook eens mijn site!

Profiel  

SAMBXSPORT
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 28 juni 2005 03:13 AM
  [ # 13 ]
BX-GTI-16V schreef:

Sam tof dat je de grilletjes in de verpakking laat maar ‘k had er graag eentje op je auto gezien. Cool

Ik zal zien dat ik het andere roostertje even mag lenen voor de foto’s voor het wordt gemonteerd, de nieuwe eigenaar is er alleszins dolgelukkig mee Wink

Groets Sam

Profiel  

karel
> 5000 berichten

Gepost: 28 juni 2005 04:46 AM
  [ # 14 ]
SAMBXSPORT schreef:
karel schreef:

Nee, die in de CitroExpert was een grijs metallic type 1 (belgische). Ik denk dat jij deze BX bedoelt Karel Wink Heeft inderdaad strips op z’n motorkap, lijkt wat op mijn roostertje. http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=162647

Groets Sam

Check, dat was degene die ik bedoelde.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

karel
> 5000 berichten

Gepost: 28 juni 2005 04:53 AM
  [ # 15 ]
deur63 schreef:
SAMBXSPORT schreef:
WYD schreef:

Is foeilelijk op een type 1 Shocked En spijtig genoeg worden ze maar al te vaak op BX SPORT’s gemonteerd.

he-le-maal mee eens…

Niet helemaal mee eens. Ronde koplampen misstaan compleet op het design van de BX, ongeacht de serie 1, 2 of 3.
Wie dat in vredesnaam bedacht heeft, pfff, dat mag de volgende ontwerper worden voor “De Grote Beurt” (nog harder gruwelen dan afgelopen seizoen).

Rond staat wél erg goed op auto’s die hun lijn niet zo ontlenen aan de koplampen (in de BX loopt die door in de koplampglazen), zoals:
CX serie 2 break in het wit met 2x rond x2 met geel (kwijl)
XM berline in het zwart met 3x rond x2 (kleur onbelangrijk) (ook al kwijl)

Wat wél grappig is op een BX is 2x vierkant per kant voor. Zoiets stond een keer een foto van op internet, van een of andere beurs oid, érg grappig.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook