Ik denk dat er geen tientallen Hummer rijders hier aanwezig zijn op het forum, maar omdat ik weet dat the big-boss (maar Renz en ik ook) hier het *moordmachine’s* vind…open ik toch maar even een draadje.
Zet gerust mooie foto’s neer van de Hummer en/of vertel wat je vindt van deze Auto.
Ik start alvast met de Hummer (uiteraard van de Amerikanen) waar Renz mee gereden heeft in Afghanistan.
6 liter V8 diesel :
stoere ragbak!
H1 ruleert
H2, ook gaaf. Zie m regelmatig door Valkenburg proberen te rijdebn
H3, komt binnenkort, kleine H2…:D
Gewoon een geweldige uitvinding
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Mag ik vloeken Erik ops: ......
Hummer
Hoerig en zeer ordinair
Uitermate teleurstellende viekante k*t bak.
Mastodontisch en masochistisch
Meer onbenullig blikwerk is er niet te koop
Erg vervelend voor je als je niets anders kan kiezen dan dit…
Rot op met die kl@te amerikaanse rijdende Big Mac
Koop aub iets met normen en waarde.
En natuurlijk design, Frans,Italiaans,Engels,Zweeds enz.
Als dit het enige is wat je kunt verzinnen om op te vallen .
Ok iedereen moet het wel voor zich zelf uitmaken natuurlijk ik dus geen Hummer.
.
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik vind het echt geweldige apparaten… ik zou er nooit een moeten hebben want ik neig naar “shortcuts”, en ritjes verder dan 20km zijn vast ontzettend oncomfortabel, maar het ziet er geweldig uit..
Ik speelde vroeger met vrienden regelmatig het computerspel Operation Flashpoint in multiplayer, en daar kon je gemakkelijk voertuigen aanpassen. Wij hadden dan ook een hummer met Lamborghini Miura motorgeluid en aanverwante prestaties… dat waren nog eens hummers .
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
ik vind hem goed… de H1 dan.
de H2 is een echte snol
leuk voor erbij, lijkt me een ramp als dat je enige vervoermiddel is.
liever op 2 dan 4 wielen… en dan nog het liefst op 1
Protsige amerikaanse groter is beter supersize slurpende yuppentraktor. Icoon van een materialistische samenleving aan de vooravond van zelfdestructie. En verder lijkt die me vrij onpraktisch bij het inparkeren.
Animal triste post coitum
De H1 is een geweldig ding, indrukwekkend, gewoon een stoere en degelijke bak.
De H2 is (jammer genoeg) weer de zoveelste ‘auto’ die naar mijn zin veel te populair is bij de welvarende rapper/popster aan de andere kant van de wereldbol. Een zo goed als nutteloos gevaarte als de BMW X5 en soortgenoten, alleen een beetje groter. Een stoere hummer met 25 inch velgen waar een 5mm dikke band omheen is getrokken .. het slaat toch nergens op.
Groets Sam
Ahum (kuch)......dit soort reactie’s had ik niet verwacht
Kom op Erik…..waar blijf je nou ?
Je vroeg je nog af of zo’n draadje wel zin had op ons forum…nou, je ziet het !
Overigens (Serge)....zijn ze natuurlijk ontworpen als *destructie-voertuig*...maar dan niet voor jezelf.
Lijkt me overigens wel leuk voorrijden zo, bij een klant…TOET TOET…..de Koerier voor het envelopje….Ha ha ha
(meteen m’n baas opbellen….zeg ehh….hoeveel kost dat ritje per Km ook alweer ?)
De Hummer in één woord :kotsen
Geef mij dan maar een slOPEL
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
goed voor showroomtraffic…...
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Hebbe hebbe hebbe
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
typisch amerikaans
groot en onpraktisch en bedoeld voor aso publiek :photo
c5 break 2.2 hdi exclusive
pack hifi RT2,schuifkanteldak,verwarmde lederen stoelen.
mazda mx5 1.8 16v
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
c5willem schreef:..... voor aso publiek :photo
Dankje
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
r.kerstens schreef:Mag ik vloeken Erik ops: ......
Hummer
Hoerig en zeer ordinair
Uitermate teleurstellende viekante k*t bak.
Mastodontisch en masochistisch
Meer onbenullig blikwerk is er niet te koop
Erg vervelend voor je als je niets anders kan kiezen dan dit…
Rot op met die kl@te amerikaanse rijdende Big MacKoop aub iets met normen en waarde.
En natuurlijk design, Frans,Italiaans,Engels,Zweeds enz.Als dit het enige is wat je kunt verzinnen om op te vallen .
Ok iedereen moet het wel voor zich zelf uitmaken natuurlijk ik dus geen Hummer.
.
Tsja, wat kan ik hier nou nog aan toevoegen….
De Hummer zoals die op de foto van Bram vind ik wel bruut! En daar (in die flinke zandbak) is die auto ook in z’n element. De civiele versie’s van de Hummer vind eigenlijk ranzig. Buiten proportioneel en zonder gevoel voor nuance. Het soort mannen dat in zo’n civiele Hummer rijdt zegt eigenlijk al genoeg over de auto. Ik bedoel maar: Arnold Schwarzenegger (proest) en Emiel Ratelband (nog meer proest)
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
c5willem schreef:typisch amerikaans
groot en onpraktisch en bedoeld voor aso publiek :photo
Als het goed is rijd ene Patrik Kluivert in zo een ding, hij is volgens mij ooit een voetballer ofzo geweest :