Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Re: jadedraakje
captain schreef:Een gsa was mijn tweede citroen en ik hoop ooit nog weer een te bezitten.
Groeten, Richard
Dat kan geregeld worden hoor !!
Totaal aantal Berichten: 254
Geregistreerd: 13-01-2008
- Xsara 1.6i coupe automaat
gsa
Helaas werkt mijn portemonnee momenteel niet zo goed mee
en de activa ben ik ook heel zuinig mee en gaat daar dus ook geld in zitten, maar toch bedankt! Coevorden is niet zo ver van hier, dus kan ik wellicht weer eens wat sentiment opsnuiven?
Groeten, Richard
Liever oud en Frans, dan nieuw en Japans
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Re: gsa
captain schreef:Coevorden is niet zo ver van hier, dus kan ik wellicht weer eens wat sentiment opsnuiven?
Groeten, Richard
Geen probleem , je zegt maar waneer.
Totaal aantal Berichten: 254
Geregistreerd: 13-01-2008
- Xsara 1.6i coupe automaat
gsa
Dank je, Citro-Power, ga het onthouden. Ik heb familie in Coevorden, dus als ik eens in de buurt ben, stuur ik je wel even een berichtje.
Groeten, Richard
Liever oud en Frans, dan nieuw en Japans
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Zo, vanavond de kinnebak er af gehaald. Ging best vlot. Toen ik dacht dat ik alles los had was dat ook nog écht zo…
Kinnebakje heeft zijn beste tijd gehad
Maar met wat oplappen kan het nog wel even
In tegenstelling tot dit geval… Wat zal dat een kabaal zijn geweest toen die in stukjes spatte!
‘k Kan het ding er alleen niet af krijgen. Is er een handigheidje voor om de as tegen te houden?
Thuis de plinkertjes nog even schoongemaakt.
Voor:
Na:
Allebei naast elkaar. Ze bleken trouwens niet van hetzelfde type te zijn…
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Om die as vast te zetten kun je een schroevendraaier tussen je starterkrans drukken!
aan de kant van je onsteking ongeveer 15 cm onder je startmotor zit een uitsparing en daar kun je de krans zien dikke platte schroevendraaier tussen beunen.
klinkt heel beun maar volgens olyslager enzo moet het op die manier!
dus succes!
en het komt me allemaal eeeerg bekend voor
Huidige Auto: Citroen GS special 1980
Ex-auto’s: Saab 900 classic, Peugeot 306,Citroen BX chic 1.6 monopiont injectie 1992, Citroen GS 1973 Convertiseur (mis em), Porsche 924 1979, Volvo Amazone
Heb je daar geen lucht tol toevallig? Daarmee moet het waarschijnlijk ook wel lukken
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Weer een stapje verder:
De volgende keer hoop ik dat het blok er uit kan.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Zo te zien aan de kranten eronder is het ook wel nodig
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Ja, ze is behoorlijk incontinent.
De T-mof is ook helemaal uitgedroogd. Binnenkort komt er een inventarisatielijstje van wat er allemaal nodig is…
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
die t-duitser he? daar schijn je toch goed bij te kunnen komen als je de distributieriem gaat vervangen?
Binnenkort ga ik dit bij m,n blauwe gsa doen , mischien ook de t mof maar even meenemen dan.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Art schreef:die t-duitser he? daar schijn je toch goed bij te kunnen komen als je de distributieriem gaat vervangen?
Binnenkort ga ik dit bij m,n blauwe gsa doen , mischien ook de t mof maar even meenemen dan.
Die duitser kun je dan inderdaad vervangen
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Vanavond eens kijken of ik het zover schop dat het motortje er uit kan.
Zijn er nog instinkertjes, dingen die ik zou kunnen vergeten of verprutsen?
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Ja, motor starten als je ventilatuer er af is
resultaat word dan een kromme klep
uhhm is ff denken of ik nog iets geks ben tegengekomen geloof het niet,.. gewoon goed kijken waar alle schroefjes en gaten zitten,..
@midfriesland waarom reageer je niet op me PB?
Huidige Auto: Citroen GS special 1980
Ex-auto’s: Saab 900 classic, Peugeot 306,Citroen BX chic 1.6 monopiont injectie 1992, Citroen GS 1973 Convertiseur (mis em), Porsche 924 1979, Volvo Amazone
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Ff pb’s gecheckt!
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30