Totaal aantal Berichten: 129
- C5 2.0HDI 140pk millenium
pio
als het goed is staan ze bij andere pio’s zoals museum zieken huis ed
daar moet je hem wel aan vinken anders doet ie het echt niet
Thanks, dat is juist het probleem, daar kom ik ze niet tegen…
Auto is wel 2 weken geleden in de garage geweest om het Citroen Assistance systeem te installeren (1 jaar gratis). Heb de update na deze ‘beurt’ gedaan, verliep goed, maar kom de poi/waarschuwingen echt niet tegen.
Afgelopen week wilde de routeplanner mij trouwens op de A12/Utrechtse baan richting Utrecht een afslag opsturen die sinds 1987 niet meer bestaat…. vreemd.
Maar goed, nog steeds geen flitspalen met deze update.
Off topic, maar kan topic niet vinden: GSM/SIM blijft erg lang in de lucht. Even de voicemail bellen met je vaste toestel is nog geen garantie dat je in de lucht blijft. Erg vervelend.
jewea schreef:Thanks, dat is juist het probleem, daar kom ik ze niet tegen…
Auto is wel 2 weken geleden in de garage geweest om het Citroen Assistance systeem te installeren (1 jaar gratis). Heb de update na deze ‘beurt’ gedaan, verliep goed, maar kom de poi/waarschuwingen echt niet tegen.
Afgelopen week wilde de routeplanner mij trouwens op de A12/Utrechtse baan richting Utrecht een afslag opsturen die sinds 1987 niet meer bestaat…. vreemd.Maar goed, nog steeds geen flitspalen met deze update.
Off topic, maar kan topic niet vinden: GSM/SIM blijft erg lang in de lucht. Even de voicemail bellen met je vaste toestel is nog geen garantie dat je in de lucht blijft. Erg vervelend.
Heb je wel de risicozones ingesteld??
Nee, niet dat ik weet. Vind het wel vreemd dat als ik op de citroen toets druk, de optie NaviDrive grijs blijft…
jewea schreef:Nee, niet dat ik weet. Vind het wel vreemd dat als ik op de citroen toets druk, de optie NaviDrive grijs blijft…
Dat is een nieuwe optie die straks in een nieuwe versie wordt geactiveerd geloof ik. Volgens mij was het voor Map updates of zoiets.
Risicozones activeer je via navigatiemogelijkheden, je moet hiervoor wel even de software installeren die op dit forum al ergens als link staat.
Ik ga op zoek, dank je!
-edit- Kan je iets meer info geven over de link? Kan ‘m zo snel niet vinden…
Mannen, ik heb wat berichten gewist.
Het is hier niet toegestaan illegale software aan te bieden c.q. het linken naar downloadsites!