Peer schreef:Ja hoor, ik wil zeker wel de dealer een berichtje sturen! Ik had hem ook verteld dat ik contact op zou nemen met Citroen en eventueel een fora op zou zoeken.
Dus wat mij betreft is dit een goed oplossing!
Edit: Mail verzonden 20 juni 2005 om 12.29 uur!
Grz Peer
Nou, We zullen zien…
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
René van Maren schreef:Ik bedoel vanaf de laatste bijdrage van Peer de boel weggummen…. en de dealer een mail sturen…wel zo netjes.
Een forum is gewoon een publieke marktplaats. Daar zullen ook ongenuanceerde bijdragen tussen zitten. En hopelijk ook positieve. Maar om nu de helft te gaan weggummen vind ik wat vreemd. Dat is dan gewoon censuur. Een topic moet zich kunnen ontwikkelen nl.
pfff nog een keer…
Ik wil niks inhoudelijks gaan weggummen…
Alleen het moderator commentaar…..
Het gaat om hét geschil, niet om het luchtledige gepraat!
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
René van Maren schreef:pfff nog een keer…
Ik wil niks inhoudelijks gaan weggummen…
Alleen het moderator commentaar…..
Het gaat om hét geschil, niet om het luchtledige gepraat!
Aaah, zeg dat dan .
Dat zeg ik
Bram schreef:Peer schreef:Onderschrift Peer :
Ik dacht toch echt dat dit over Opel of zo zou gaan, maar nee…..het is echt een Honden-website
Haha, ja bij die naam kan je vanalles verzinnen he?
Inmiddels een week verder, geen reactie van dealer!
Ook had ik een mailtje verzonden naar Citroen NL over deze kwestie. En kreeg na een week net een mailtje.
Men is van plan om mijn mailtje door te sturen, en de zone manager zou de dealer hierop aanspreken!
Het klonk mij eerlijk gezegd een beetje dat de kous hiermee af was, en toch maar even een belletje gepleegd en gezegd dat ik op de hoogte gehouden wil worden!
Grz Peer