gespot
een groen GS met trekhaak terhoogte van de blauwe tent…..
zat een hele kroost in. en denk dat patje74 ffff wou genieten van het mooie weer
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
citroen23 schreef:gespot
zat een hele kroost in. en denk dat patje74 ffff wou genieten van het mooie weer
Reed je in een XM? Want daar heb ik vanaf de blauwe tent achteraan gereden, tot de afslag Oosterwierum/Mantgum.
Ik had net de bedrading-set voor de trekhaak achterin liggen!
patje74 schreef:citroen23 schreef:gespot
zat een hele kroost in. en denk dat patje74 ffff wou genieten van het mooie weerReed je in een XM? Want daar heb ik vanaf de blauwe tent achteraan gereden, tot de afslag Oosterwierum/Mantgum.
Ik had net de bedrading-set voor de trekhaak achterin liggen!
klopt helemaal….... komt ZELDEN voor dat ik een GS in m’n achteruitkijkspiegel heb….
laat staan eentje met een (verse) trekhaak
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Serge schreef:ZX1.4i schreef:Overigens was het brandstoffilter behoorlijk vies en hard aan vervanging toe, was waarschijnlijk net als het oliefilter heel lang geleden vervangen.
Daar was ik ook al een beetje bang voor dat, dat bij de vorige eigenaar allemaal niet zo nauw stak. Nouja, er moeten nog een aantal dingen gebeuren en dan hoop ik dat het dametje nog een tijdje bij me kan blijven. Met haar 13 jaar en 430 op de teller is het toch nog een lekker ding
Als je weer eens in Rotterdam ben, geef je maar een belletje en dan heb ik altijd wel tijd om e.e.a. te fixen.
Er was zaterdag iemand met een DS in een wit T-shirt -sorry ik ben je naam vergeten-, die me vertelde dat m’n rechter veerpoot-schotel dringend aan vervanging toe is. Je hebt me toen ook ff kort uitgelegd hoe ik dat kan aanpakken en er was metname iets met rubberen ringetjes die ik dan absoluut moest vervangen. Zou je me dat hele verhaal misschien nog eens kunnen schrijven? Ik wil dat namelijk eind deze week/begin volgende week ff gaan doen.
Animal triste post coitum
ZX1.4i schreef:
Als je weer eens in Rotterdam ben, geef je maar een belletje en dan heb ik altijd wel tijd om e.e.a. te fixen.
Gaaf aanbod! dank je!
Serge schreef:ZX1.4i schreef:
Gaaf aanbod! dank je!
Volgende sleutelmeeting maar bij mij in de achtertuin
O nee he, ik heb geen tuin, woon 3 hoog, dan maar de tuin van mijn buurman, een BX Turbo-D liefhebber
Serge,
Zal de procedure voor je opzoeken en hier posten
Groet G
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Super!
ZX1.4i schreef:
O nee he, ik heb geen tuin, woon 3 hoog, dan maar de tuin van mijn buurman, een BX Turbo-D liefhebber
Als je de planten op het balkon ff aan de kant schuift, dan valt er toch wel een mini meeting te houden
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Serge schreef:ZX1.4i schreef:
Als je de planten op het balkon ff aan de kant schuift, dan valt er toch wel een mini meeting te houden
Dan kom ik in deze!
Zo blijft er nog wat ruimte over voor de rest.
Dat wordt dan weer een trekhaak monteren zeker!?
Geen slecht idee, ik kan wel een parkeerhulp, eh ik bedoel trekhaak op mijn Xantia gebruiken
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
citroen23 schreef:gespot
Oh grappig ik kwam patje ook al tegen in Leeuwarden afgelopen maandag. Ik reed achter je aan je ging eraf bij de voorstreek. Mijn vriendin vindt de kleur van je GS bijzonder mooi( ik ook trouwens)
Peter
Ds23man schreef:Serge,
Zal de procedure voor je opzoeken en hier posten
Groet G
G,
heb je al iets kunnen vinden?