sorry snarf54, ik had het kunnen weten! Je hebt inderdaad EB6V.
Bevalt e.e.a. tot nu toe?
C4GP LB 2.0 hdif eb6v, leer, 17" inch, trekhaak
(vanaf 7-3-2009)
KLopt, icm 1.6 THP LB is het altijd een EBV6.
Ja bevalt goed, nog wel even wennen.
De bak zal misschien ook nog moeten leren.
Zeker als je niet al te wild rijd gaat het allemaal soepel.
Maar het is zeker anders als een volautomaat.
C4 Grand Picasso 1.6 THP EBV6 Ligne Business
Nocciola achteraf demontabele trekhaak, xenon, leer (sinds 12.2.09 op weg)
snarf54
zit er in de LB nu ook een met leer bekleed stuurwiel?
bevalt xenon??
(vanaf 7-3-2009)
Jazeker, er zit een met leer bekleed stuur in.
LB = Ambiance + wat extra’ s en de Ambiance heeft het ook.
Xenon bevalt goed. Het LIJKT of het lichtvlak kleiner is maar nog niet echt in de gelegenheid geweest te meten met andere auto’ s (bijv bij inhalen of voor stoplicht oid),
Heb alleen op dinlicht Xenon en de stadslichten zijn LED’ s geworden dus ook wit(ter) licht,
Je kunt natuurlijk groot licht ook laten vervangen maar de inbouwer heeft daar wel een beetje gelijk in hoe vaak gebruik je grootlicht ?
Ik erg weinig.
C4 Grand Picasso 1.6 THP EBV6 Ligne Business
Nocciola achteraf demontabele trekhaak, xenon, leer (sinds 12.2.09 op weg)
Groot licht ? Ik wist niet eens dat ik het had, nee hoor dat is onzin. Ik gebruik mijn grootlicht bijna nooit omdat het anderen verblindt, net als mijn mistlampen. Als je dat zo terug leest dan vraag je je af waarom er zoveel lampen op een auto zitten
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Totaal aantal Berichten: 1
- C1 SEDUCTION 3DRS
- (Grand) C4 Picasso C4GP EB6V 1.6HDIF Ligne Business
Mijn eerst bericht op dit forum en dat begint natuurlijk bij de bestelling…
Dikke week geleden is hij besteld, mijn C4GP 1.6HDiF EB6V LB in kleur zwart. Ik ben wel benieuwd naar de levertijd die zie ik namelijk per persoon nogal variëren. Weet iemand misschien waar dit in zit? Uitvoering, brandstof, opties welke zaken spelen hier in mee? Ik heb de Ligne Business besteld en aangezien daar geen opties af-fabriek op kunnen, is de enige afwijking de kleur, zou dit positief kunnen meewerken aan de levertijd? Heeft iemand hier info over?
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Welkom Frank,
Het is en blijft vaak onduidelijk waarom de ene auto wel lang op zich laat wachten en de ander niet. Het feit dat je een LB hebt besteld wil ook niet altijd iets zeggen. Ik heb op mijn LB 24 weken gewacht. Maar dat was wel twee jaar geleden.
Als je geluk hebt dan is jouw auto wellicht al als voorraadauto geproduceerd en dan zou het zomaar kunnen dat je over een week of twee, drie een telefoontje van je dealer krijgt dat ze al binnen is. Maar zoals gezegd, het kan ook zomaar nog een heel aantal weken duren.
Natuurlijk hebben speciale opties ook invloed op de levertijd, maar daar is bij een LB natuurlijk geen sprake van.
Heb geduld en onderwijl veel leesplezier op dit mooie forum!
tilanus
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
PicassoFranky schreef:Mijn eerst bericht op dit forum en dat begint natuurlijk bij de bestelling…
Dikke week geleden is hij besteld, mijn C4GP 1.6HDiF EB6V LB in kleur zwart. Ik ben wel benieuwd naar de levertijd die zie ik namelijk per persoon nogal variëren. Weet iemand misschien waar dit in zit? Uitvoering, brandstof, opties welke zaken spelen hier in mee? Ik heb de Ligne Business besteld en aangezien daar geen opties af-fabriek op kunnen, is de enige afwijking de kleur, zou dit positief kunnen meewerken aan de levertijd? Heeft iemand hier info over?
Misschien heeft de crisis hier ook invloed op tegenwoordig ?
Of hij staat als voorraad, of hij gaat heel lang duren wegens beperkte cq géén produktie….. (zie VW deze week)
Bij de door ons bestelde auto’s ( 1x 1.6 THP LB, wit en 1x 2.0 hdi LB gris fer; beide EB6V) was van de diesel in januari bekend dat hij in week 8 kwam, en van de benzine pas 1,5 week geleden bekend dat hij in week 12 komt.
Voornaamste reden: sluiten van productiestraten/capaciteit
Dus is er niet echt een touw aan vast te knopen….
Maar het wachten wordt beloond!!
(vanaf 7-3-2009)
Mooie auto, ook het leren bankstel ziet er erg gelikt uit. Is dat tegenwoordig ook standaard in een LB ?
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Daar vrees ik voor
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
ja voor een kleine vergoeding…...
eb6V bevalt goed tot op heden. Gisteren lekker lang stuk kunnen rijden.
(vanaf 7-3-2009)
Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Eens hij zich volledig aan je rijstijl heeft aangepast zal hij je nog meer bevallen.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Totaal aantal Berichten: 333
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
picassoke schreef:Eens hij zich volledig aan je rijstijl heeft aangepast zal hij je nog meer bevallen.
Wordt alleen moeilijk als niet steeds dezelfde persoon de auto bestuurt.