Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Geregeld onderhoud voorkomt elende
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
zandvoorta schreef:Geregeld onderhoud voorkomt ellende
Dan moet je er maar op vertrouwen dat de vorige eigenaar dat ook gedaan heeft
En daar wil het nogal eens aan schorten.
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Dus, auto kopen met volledige onderhoudshistorie vanaf km 0
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
M&M schreef:Airco is simpelweg heerlijk , ook in Nederland
Helemaal mee eens!
is een van de aangename dingen in de meriva, samen met de cruisecontroll
Bram schreef Wil nu wel eens een auto met Airco en airbags…
Hoezo kan je je hoofd niet meer koel houden en ben je bang dat je daardoor de vangrail raakt. Sommige kopen omdat ze zich niet veilig voelen een grote jeep enz. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die zich onveilig voelen in het verkeer meestal overstappen tot aanschaf van een grote zware auto aanschaffen. Die dan overigens ook de meeste ongelukken op hun nemen.
Koop dan meteen een eend…..voel je misschien niet veilig in maar gebeuren haast zelden ongelukken mee
Citroen rolls better then a Rolls!!
Bull Frog Bleu schreef:Koop dan meteen een eend…..voel je misschien niet veilig in maar gebeuren haast zelden ongelukken mee
Volgens mij heeft “lelijke eend” een afdruk van een andere auto in zijn kentekenplaat.
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
mooie Xantia hoor Bram, en als je jouw BX particulier verkoopt en nog wat korting los peutert. ik bedoel het is altijd interessant voor een garage om een xantia zonder inruil te verkopen
ze zullen idd wel meer afschrijving hebben (een bx is al zo goed als afgeschreven economisch) maar een TD met airco en lage KM stand mwa daar is wel vraag naar
Sep schreef:mooie Xantia hoor Bram, en als je jouw BX particulier verkoopt en nog wat korting los peutert. ik bedoel het is altijd interessant voor een garage om een xantia zonder inruil te verkopen
ze zullen idd wel meer afschrijving hebben (een bx is al zo goed als afgeschreven economisch) maar een TD met airco en lage KM stand mwa daar is wel vraag naar
Hij is er bijna….ik verwacht dat het a.s zaterdag gaat gebeuren.
De BX heb ik nog maar een keer te koop gezet….maar dan moeten ze wel snel zijn.
200 meer dan ik er voor krijg bij inruilen.
Bull Frog Bleu schreef:Koop dan meteen een eend…..voel je misschien niet veilig in maar gebeuren haast zelden ongelukken mee
Zie je mij als Koerier in (bijv.) Alkmaar bij de klant komen met een Eend….die me een pakje meegeeft voor Maastricht ?
Maar eeh…..als jij een 2CV-TD met Airco en 1 airbag voor me weet….ben ik je man hoor.
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Bram schreef:
Hij is er bijna….ik verwacht dat het a.s zaterdag gaat gebeuren.
Succes, we wachten met spanning af
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
maar Bram als je m nou voorhetzelfde bedrag als de inruil kunt verkopen en je krijgt bijv. omdat je geen inruil hebt 500 euro korting dat is altijd al voordeliger.
je betaalt nu 3000 euro met inruil (ik denk 1000 euro zoiets)
de xantia kost bijv. 4000 euro en je vraagt korting omdat je geen inruil hebt bijv 500 euro dan kost de xantia dus 3500,- zonder inruil als je dan nog 800 kan vangen voor die bx ben je dus altijd voordeliger uit. ik zou proberen zoiets voor te stellen
succes, binnenkort dan een meeting Bram met de nieuwe Xantia?
Sep schreef:maar Bram als je m nou voorhetzelfde bedrag als de inruil kunt verkopen en je krijgt bijv. omdat je geen inruil hebt 500 euro korting dat is altijd al voordeliger.
je betaalt nu 3000 euro met inruil (ik denk 1000 euro zoiets)
de xantia kost bijv. 4000 euro en je vraagt korting omdat je geen inruil hebt bijv 500 euro dan kost de xantia dus 3500,- zonder inruil als je dan nog 800 kan vangen voor die bx ben je dus altijd voordeliger uit. ik zou proberen zoiets voor te stellensucces, binnenkort dan een meeting Bram met de nieuwe Xantia?
Sterker nog….als het een beetje *meezit*...staan er eerdaags 3 Xantia diesels naast de deur.
De *oude* witte van Renz….mijn metaalrode TD…en als het allemaal doorgaat ook nog eens de HDI full option 110 pk !
En tsja, Sep….dat is ook de reden dat ik hem nog 1x op Marktplaats en Speurders heb gezet….maar eerlijk gezegd heb ik er niet zo’n bezwaar tegen om hem in Friesland in te ruilen hoor…ben je van al dat gez##k af van ** proefrijden…afdingen….dit deugt niet ...dat is zeker niet zo best**...enz…enz.
We zullen zien….maar de potentiele koper moet meteen betalen….en een gat in de lucht springen dat hij een BX treft die EN droog van onderen is ...EN waar door mij zoveel aan vernieuwd is….geen 5 euro gaat er vanaf….graag of niet.
Bij Sypersma staat ie straks zomaar voor 1200.- euro of meer te koop.
STOM stom stom….ik vergeet hem helemaal op DIT forum te koop te zetten….meteen effe doen dus.
Bram schreef:mpostma schreef:Je ziet zowieso maar weinig ZXen turbodiesel.
Lijkt wel alsof ze alleen maar geleverd zijn als 1.9d of 1.4 en een enkele pittiger benzine variant.
Valt mij ook steeds weer op ja.
Inderdaad zie je (zelfs Breaks) veel 1.4i’s rijden en heel veel 1.9 D’s….en dan nog in verreweg de meeste gevallen een 3-deurs.
En de 5-deurs TD’s die er wel aangeboden worden (een enkele keer) hebben ook al tegen de 2,5 a 3 ton erop zitten.
Uiteraard is de HP-vering van de Xantia subliem (als het geen hobbelpaard is, hè Rene )....dus tsja…...wat moet je dan.. :
Hehe, moest mijn oom z’n ZX TD Tentation met 95.000 km verkopen (met airbag, sportstoelen mr zonder airco) dan sta je in de eerste rij zeker )
cocico schreef:Bram schreef:mpostma schreef:Je ziet zowieso maar weinig ZXen turbodiesel.
Lijkt wel alsof ze alleen maar geleverd zijn als 1.9d of 1.4 en een enkele pittiger benzine variant.
Valt mij ook steeds weer op ja.
Inderdaad zie je (zelfs Breaks) veel 1.4i’s rijden en heel veel 1.9 D’s….en dan nog in verreweg de meeste gevallen een 3-deurs.
En de 5-deurs TD’s die er wel aangeboden worden (een enkele keer) hebben ook al tegen de 2,5 a 3 ton erop zitten.
Uiteraard is de HP-vering van de Xantia subliem (als het geen hobbelpaard is, hè Rene )....dus tsja…...wat moet je dan.. :Hehe, moest mijn oom z’n ZX TD Tentation met 95.000 km verkopen (met airbag, sportstoelen mr zonder airco) dan sta je in de eerste rij zeker )
Wellicht komt er een *kleine* wijziging in het hele verhaal….morgen ga ik even kijken (en rijden uiteraard) met een ZX 1.8i uit 96….met Airco….5 deurs, 1 airbag…..en 140.000 gereden.
Vanavond belde er eentje voor de BX….:
Mijnhier…..u wel duur met BX !!
Nee hoor…..maar er gaat geen ene euro vanaf, dus denkt u er nog maar eens rustig over na….de groetjes !
Hij hing meteen op. :schater
....Tsja, wat denken ze nu wel.
Bram schreef:een ZX 1.8i uit 96
hahaha
meent ie toch niet…?
Bram, gaat alles goed met je??
Een benzine-auto??
Nog even en je gaat op gas rijden
Stap nu lekker in een Xant