TinusTussengas schreef:De Hummer zoals die op de foto van Bram vind ik wel bruut! En daar (in die flinke zandbak) is die auto ook in z’n element. De civiele versie’s van de Hummer vind eigenlijk ranzig. Buiten proportioneel en zonder gevoel voor nuance. Het soort mannen dat in zo’n civiele Hummer rijdt zegt eigenlijk al genoeg over de auto. Ik bedoel maar: Arnold Schwarzenegger (proest) en Emiel Ratelband (nog meer proest)
Tja, het blijft een “verlengstuk” voor sommigen he?
Voor het doel waarvoor-ie ontworpen is, is het wat anders, net als Tinus zegt.
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Ik vind hem erg gaaf, met zoiets heb je schijt aan alles wat standaard is, je bent eens orgineel.
Ijs schreef:Ik vind hem erg gaaf, met zoiets heb je schijt aan alles wat standaard is, je bent eens orgineel.
Kan ik me helemaal bij aansluiten…..overigens zijn de voorstanders weer in de meerderheid.
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Een geschikte auto voor moeders de vrouw: kan ze bij het boodschappen doen de EIGEN auto tenminste niet beschadigen
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
dat doet een volvo ook
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Hummer
H.oerig en zeer ordinair
U.itermate teleurstellende viekante k*t bak.
M.astodontisch en masochistisch
M.eer onbenullig blikwerk is er niet te koop
E.rg vervelend voor je als je niets anders kan kiezen dan dit…
R.ot op met die kl@te amerikaanse rijdende Big Mac
Kom op nee stemmers…... bij het referendum waren we toch ook niet zo preuts…....
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik ga mee met de mensen die de H1 mooi vinden en de H2 nix
H1 is praktisch in het gebruik vna het leger.
maar de H2 is de huishoud versie met minder pk`s en minder agressie. laat maar zeggen zijn lieve jongere broertje.
Start de auto en je bent al 3 euro aan benzine kwijt wel duur rijden lijkt me dat
en leuk in de wegenbelasting
massa leeg 2909 kg
hij trek op van 0 naar 100 in de tijd dat me oma al bij het volgende stoplicht staat.
Nee H1 mooi H2 lelijk
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
ik ga voor een leopart, dan ben je orgineel
met een hummer ben je een kloon van emile tsjakka
c5 break 2.2 hdi exclusive
pack hifi RT2,schuifkanteldak,verwarmde lederen stoelen.
mazda mx5 1.8 16v
Die H2 schijnt een Chevrolet Blazer chassis te hebben?
Die H1 is nog wel te doen, als je Sjeik Ali Achmed heet, met een Paleis met een leuk lapje woestijngrond
hummer? volgens mij hummen alleen de diverse overheden als je zo’n ding koopt: kassa!
en eigenlijk zou je er geen woord over vuil moeten maken als je zo’n ding niets vind, ik bedoel, dat is toch precies wat de eigenaren willen? aandacht.
voor elk doel (behalve oorlogvoeren misschien) is een beter alternatief voorhanden dan dit ding, dus vergeet alle “goede” redenen.
en nu zwijg ik
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Ach, hoe je het ook went of keert; het blijft een auto voor mannen met erctieproblemen….
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Weefje schreef:Ach, hoe je het ook went of keert; het blijft een auto voor mannen met erctieproblemen….
Weefje we liggen weer op een lijn…....................
Kunnen we niet gaan samenwonen
Blueduck schreef:Die H1 vind ik eerlijk gezegd een slechte 2op1 kopie van de mehari…
(heb ook ooit een foto gepost waarop een hummer te zien was met een mehari in de zelfde kleur op een trailer erachter geknoopt, maar die kan ik ff niet meer vinden…)
ik vind m wel :
Kunnen we niet gaan samenwonen
Vind je het heel erg als ik nee zeg??
Nog even over de Hummer….
Beste Hummer-liefhebbers, GA PROFESSIONELE HULP ZOEKEN!
Weefje schreef:Beste Hummer-liefhebbers, GA PROFESSIONELE HULP ZOEKEN!
Goed idee…ik rijd morgen meteen naar de Hummer-dealer.