Ik hoop deze zomer voor het eerst op vakantie te gaan met de dame.
Voor onze caravan moeten er dus een setje spiegels op. Heeft iemand ervaring met een bepaald merk en type?
Of is er iemand die de originele spiegels gebruikt??
Reacties welkom!
C4GP LB 2.0 hdif eb6v, leer, 17" inch, trekhaak
(vanaf 7-3-2009)
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gebruik de zoekfunctie eens. Er zijn al meerdere topics over gevuld.
yep had ik gedaan maar kwam niets zinnigs tegen.
met googelen kwam ik wel ouderen topics tegen…..
maar die kwam ik dus niet tegen bij het zoeken.
(vanaf 7-3-2009)
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Heb je ook in het C4 gedeelte gezocht? Voorheen stond daar namelijk ook de (G)C4P bij.
Check dit topic even. Daarin staan ook weer een aantal verwijzingen naar merken en weer andere topics.
Gewoon bij je dealer halen, zijn zuignappen die je op je spiegel zet. Functie om je spiegels bij et stellen bijft gewoon in tact en spiegels zitten stevig.
Prijsindicatie: eurotje of 30
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
ze trillen niet?
goed instelbaar?
met mijn huidige spiegels heb ik goede ervaring, deze zijn ook nog naar binnen en/of buiten te verplaatsen, maar trillen wel flink…
zien er wel goed uit en zijn niet duur zag ik….
(vanaf 7-3-2009)
meerc5c4 schreef:ze trillen niet?
goed instelbaar?
met mijn huidige spiegels heb ik goede ervaring, deze zijn ook nog naar binnen en/of buiten te verplaatsen, maar trillen wel flink…
zien er wel goed uit en zijn niet duur zag ik….
Neen, ze trillen minder dan de spitfire’s (met elastiek aan de deur) die ik op m’n vorige auto gebruikte. Ook kunnen de spiegels nog inklappen (gaat net) als ze erop zitten. Ik ben dik tevreden.
Hier zijn een paar foto’s:
Gerrit
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.
Ik gebruik sins een paar maanden deze…...................PERFECT.
Jaren lang Repuselspiegels gebruikt….........maar deze nieuwe spiegels trillen een stuk minder
Millenco Aero towing mirror
Ik heb er zo’n €50 voor betaald
Citroën Grand C4 Picasso 2.0 EB6V Ambiance ....LPG Icare…bluetooth geleverd 4 Juli 2008.
inmiddels al weer 180000km gereden.
02-06-2008 geproduceerd in Spanje de dame gaat terug naar de leasemaatschappij, en wij gaan verder in een Volkswagen
mag ik vragen waar je ze hebt gekocht??
(vanaf 7-3-2009)
Deze heb ik gekocht bij Holliday sport in Lochem….................maar door mijn activiteiten op het caravan-forum weet ik dat ze overal worden verkocht.
Citroën Grand C4 Picasso 2.0 EB6V Ambiance ....LPG Icare…bluetooth geleverd 4 Juli 2008.
inmiddels al weer 180000km gereden.
02-06-2008 geproduceerd in Spanje de dame gaat terug naar de leasemaatschappij, en wij gaan verder in een Volkswagen