Je maakt me wel nieuwsgierig met
een ver en warm land (waar je het hier op het forum blijkbaar niet over mag hebben),
?
Maargoed, vervelend hoor.
Gris Meteore is volgens mij ook niet zo’n hele gangbare kleur (is dat een soort van niet zilver- maar wel grijs?), dus andere plaatdelen in kleur zijn een lot uit de loterij.
Ik heb overigens zelf dat soort crash- en bijna-crashervaringen met Bleu Sideral, de blauwgrijsmetallic die op Deauvilles geleverd werd. Niemand die het ding zag, ik heb nog nóóit met 1 auto zoveel bijna-crashes meegemaakt. Het ding zelf is overigens 2 of 3 x total loss gereden (zonder overigens echt noemenswaardig zichtbare schade van buitenaf).
Ich bin ein Breaker
Weer typisch. Altijd zonde dat er op zo’n prachtige auto wordt gebotst .
Totaal aantal Berichten: 463
Geregistreerd: 28-11-2007
- XM 2.0i Comfort
- CX Athéna
Zo, vandaag een andere achterdeur er in gezet.
Die BX waar de achterklep ook vanaf komt stond er gelukkig nog!
Het was even pieren om de ruit er uit te krijgen omdat de deur naar binnen ingedeukt was,
maar met een beetje geluk en een hoop grof geweld is het gelukt.
Het kleine driehoekige ruitje was ook enigzins koppig, maar met wat pretvet ging dat er toch uit en weer in.
De donor BX had namelijk groen getinte ramen en die van mij heeft bruine.
Is natuurlijk geen gezicht, bruin en groen naast mekaar.
Het viel me de vorige keer pas op toen de achterklep er al op zat…
Vreemd genoeg lijkt het alsof de AB van de CV het niet door de groen ruit doet, maar wel door de bruine!?!?!
Verder deze week een bijna-dood-ervaring gehad. (lang leve vier hydraulische schijfremmen)
Bij de afslag High tech campus op de A67 had een vrachtwagen pas helemaal aan het
eind door waarom dat vrachtwagens daar niet af mogen slaan.
Die remsporen net voor de brug zijn van mij….
Oh, en vorige week ALWEER belangstelling van de heren van de Douane…
RIP: Renault 4F4, Fiat ReGATta, BX 14E LPG ‘87, BX 16TGI LPG ‘90, Dyane 6 ‘80, Visa ‘85, C25 (BOES), AX 11 ‘91, BX TZD Turbo 1990, ZX 19D ‘94, BX TZD Turbo ‘92, BX 19TRD ‘87, Xantia Break 19SD ‘97, Xantia Break 19TD ‘98, C5 Hdi 2002, XM 2.1TD 2000, C5 tourer ‘09. Nu: XM 2.0i Comfort ´92 en CX Athena ´82
Je bent er toch weer goed vanaf gekomen ... En die van jouw moet je in ere houden Is een mooie en comfortabele bak om in te rijden .
Totaal aantal Berichten: 463
Geregistreerd: 28-11-2007
- XM 2.0i Comfort
- CX Athéna
Ze is weer GOEDGEKEURD!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had van die horroverhalen gehoord over keuring in Belgie, maar het verliep erg soepel.
Enkel die achterdeur met schade moest vervangen worden omdat die niet open kon.
Hele redelijke mensen verder, tenminst, dat zei mijn vrouw.
Ik stuur die altijd naar de keuring, dan doet ze een beetje blond en dan komt het meestal wel goed!
RIP: Renault 4F4, Fiat ReGATta, BX 14E LPG ‘87, BX 16TGI LPG ‘90, Dyane 6 ‘80, Visa ‘85, C25 (BOES), AX 11 ‘91, BX TZD Turbo 1990, ZX 19D ‘94, BX TZD Turbo ‘92, BX 19TRD ‘87, Xantia Break 19SD ‘97, Xantia Break 19TD ‘98, C5 Hdi 2002, XM 2.1TD 2000, C5 tourer ‘09. Nu: XM 2.0i Comfort ´92 en CX Athena ´82
Totaal aantal Berichten: 463
Geregistreerd: 28-11-2007
- XM 2.0i Comfort
- CX Athéna
JAAAH!!
een kwart miljoen km!
Schampere opmerking van vrouwlief:
“die van mij heeft er bijna het dubbele op staan, moet die van jou nog maar zien te halen”
RIP: Renault 4F4, Fiat ReGATta, BX 14E LPG ‘87, BX 16TGI LPG ‘90, Dyane 6 ‘80, Visa ‘85, C25 (BOES), AX 11 ‘91, BX TZD Turbo 1990, ZX 19D ‘94, BX TZD Turbo ‘92, BX 19TRD ‘87, Xantia Break 19SD ‘97, Xantia Break 19TD ‘98, C5 Hdi 2002, XM 2.1TD 2000, C5 tourer ‘09. Nu: XM 2.0i Comfort ´92 en CX Athena ´82
Proficiat .
Nog een paar km en je hebt er meer dan de mijne .
OW, even een praktisch vraagje. Zit jij met een gat in je koffer (LA)? Indien ja, hebben ze daar bij de keuring iets over gezegd? Want op mijn keuringspapier staat bij ‘aanleiding tot herkeuring’ de opmerking roest aan dragende chassis, dus in de koffer in mijn geval. En ik heb nu dus een beetje schrik dat ze daar moeilijk over gaan doen