Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
BasisBIX schreef:Timo1990 schreef:Een bruine BX 1.4 basis met bruin interieur. Wie gaat haar redden?
‘T is dat ie niet belastingvrij gaat worden, anders stond ie al hier.
(en d’r ligt waarschijnlijk geen 150-blok in )
maakt mij niet uit, ik heb geboden! het kleurtje deed het hem!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Goed bezig!!
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
McDean schreef:BasisBIX schreef:Timo1990 schreef:Een bruine BX 1.4 basis met bruin interieur. Wie gaat haar redden?
‘T is dat ie niet belastingvrij gaat worden, anders stond ie al hier.
(en d’r ligt waarschijnlijk geen 150-blok in )maakt mij niet uit, ik heb geboden! het kleurtje deed het hem!
Ik ken de auto, ziet er (qua plaatwerk) erg netjes uit, interieur weet ik even niet meer, geloof dat de bekleding kleine slijtplekjes toont, maar verder erg netjes! Is een probleemloze auto, behalve dan het hydraulieklek (achter). Eigenaar heeft ervoor gekozen om -in plaats van de hydrauliek te fixen- over te stappen naar mijn oude break. Auto staat bij Han in Molenschot. Vraag me af of-ie voor jouw bod weggaat, Daan, want volgens mij had-ie ook al een zelfde bod van een sloper, en dan is het een kwestie van op laten halen. Maar als je even wat aktiever contact zoekt (bellen?) kun je vast wel tot een deal komen, denk ik?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik moet het ook nog thuis voor elkaar krijgen… en dat wordt lastiger denk ik. Ik moet me inhouden tot we getrouwd zijn maar dit kleurtje is wel erg leuk!
Die hydro lekkage, hoe erg is dat?
McDean schreef:Die hydro lekkage, hoe erg is dat?
Tja, niet-rijdbaar iig. Leiding kaput…
Kleurtje is erg leuk idd, en wij hebben ons verbaasd over de staat van het plaatwerk/lakwerk. Auto ziet er gewoon erg netjes uit, zeker na een goede poetsbeurt!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
- BX Sport MK2
- AX GT chic
niet rijdbaar is behoorlijk vervelend!
Tja, een hydro-lek moet je toch echt meestal even fixen, Daan?!
Auto staat zoals gezegd in Molenschot, als je zorgt voor een andere leiding (NOS-leidingwerk wordt/werd zelfs op dit forum nog aangeboden) kun je misschien met Han wel regelen dat je het daar vervangt?
- BX Sport MK2
- AX GT chic
dat zou kunnen maar thuis fixen vind ik vaak fijner…. maja heb het er thuis wel is over…
De tank zit nog 3/4 vol
Is ook een hoop eurootjes waard dezer dagen ! Liter of 35 a 1,20, is toch mooi 42 euro…..je krijgt hem dan vast niet mee voor 50 euro McDean
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Azulleke schreef:De tank zit nog 3/4 vol
Is ook een hoop eurootjes waard dezer dagen ! Liter of 35 a 1,20, is toch mooi 42 euro…..je krijgt hem dan vast niet mee voor 50 euro McDean
tuurlijk wel maar ik zit met het punt dat hij niet zelf rijdbaar is… dat is wel vervelend (net me xantia te vroeg verkocht)
En met het punt dat ik hem eigenlijk niet kwijt kan
En met het punt dat ik eigenlijk geen auto`s moet aanschaffen voor me bruiloft.
maar de kleur is zo leuk ops:
al met al denk ik dat het verstandiger is om na de bruiloft een Bx erbij te kopen….
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Jammer dat ie niet wat dichterbij staat… Een leidinkje vervangen lijkt me niet de meest ingewikkelde klus. De auto is ‘t zo te lezen wel waard.
Even ruim rekenen:
100 euro voor de auto
100 euro voor het leidingwerk
100 euro voor onbekende zaken
Dan heb je voor 300 euro een mooie bix in een zeldzaam kleurtje.
Je kunt ‘m natuurlijk ook met winst verpatsen.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
- BX Sport MK2
- AX GT chic
inderdaad jammer dat hij niet in Borculo stond
Ik denk dat ik maar eerst de sport af moet maken en dan pas aan de volgende bx moet beginnen.
Wie overbied mij?
(toch jeukt het wel) (als ik toch meer geld en ruimte had)
Totaal aantal Berichten: 3837
- CX 2200
- CX 2200
hee Daan,
Kleurtje is heel gaaf! En bij Han sleutelen is erg gezellig èn er staat een bruggetje. Ook makkelijk voor zo’n klus.
Eventueel kunnen we wat afspreken, dan ga ik aan de 504 beunen en jij aan die bx. Kan ik je hier oppikken van het station ofzo.
Ja leuk! Kom ik ook wel klussen aan m’n torretje…
én de auto passeert dit jaar de 20-jaarsgrens, verzekeringstechnisch ook nog eens leuk?