Hallo,
ik heb vandaag superijverig mijn motorruimte schongemaakt met een hogedrukreiniger.
Ik had de batterij verwijderd en de verluchtingssleuven afgeplakt. Daarna alles ingespoten met ontvetter en dan water erover.
Alles is nu mooi en proper, alleen start hij niet meer. Ik heb de delco drooggeblazen, alsook de bougiekabels ... geen effect. Kan er iets ernstig kapot zijn door gewoon nat te spuiten ?
Jozef
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Staat er toevallig water in de bougiekanalen?
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
je hebt per ongeluk twee draadjes aangemaakt!
.komma
Dirkman schreef:je hebt per ongeluk twee draadjes aangemaakt!
Dat begrijp ik niet zo goed ? Is het mogelijk dat er op deze manier water in de zuigers terecht komt ?
Ik heb een paar keer proberen te starten, zonder effect dus ...
Dirkman schreef:je hebt per ongeluk twee draadjes aangemaakt!
Dat begrijp ik niet zo goed ? Is het mogelijk dat er op deze manier water in de zuigers terecht komt ?
Ik heb een paar keer proberen te starten, zonder effect dus ...
Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Je hebt al een aantal keren dubbel gepost. Als er na het op OK drukken om het bericht te plaatsen niets gebeurt, wacht dan nog even en druk niet meteen nog een keer op OK.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Brian schreef:Je hebt al een aantal keren dubbel gepost. Als er na het op OK drukken om het bericht te plaatsen niets gebeurt, wacht dan nog even en druk niet meteen nog een keer op OK.
Ik zie het, excuses, het is de eerste keer dat ik dit forum acief gebruik. Nog even wennen dus .
Totaal aantal Berichten: 2967
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
@mods: deze slotje op…