Dat is het probleem juist De prijs van mijn blauwe weet ik niet. Die had ik gekregen, omdat diegene van wie ik ze heb niet wist was hij met al die LEDjes moest. Heb een heel zakje gehad met witte en 4 blauwe ledjes…. De blauwe zijn nu ingebruik. Ook 2 in een AX
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
nouw dan weet je het nu
5-6 euro
Mechuccio schreef:robbie25cx schreef:ik kan misschien aan gele duplo,s komen, na t weekend meer info. De prijs zal rond de 12-14e per setje zijn. gele h4,s komen op ongeveer 12e per stuk! Als het goed is zijn dat degene(h4) met verwisselbaar glazen sokkeltje
Verzenden met ptt 6,75 met dhl kan het voor 4,50
http://www.dhlforyou.nl/PakjeVersturen/TariefInformatie/Pages/default.aspxeventueel interesse graag melden per pb, dan weet ik of het zin heeft om verder er mee te gaan. Ik moet namelijk per hele doos kopen
Ik wil ze wel hebben! ik heb nog 1 gele werkende duplo, dus liefst nog 2 extra voor de HY!
heb ze 1dd binnen, gewoon besteld en zal wel zien aan wie ik ze kwijt raak je krijgt pb als ze binnen zijn!
- AX GT injection ph1
is er ook geel voor h1? vraag ik me wel af omdat ik h1 in mijn auto heb…
- AX GT injection ph1
en ik heb voor h1 gevonden
- AX GT injection ph1
ik heb ze op de sloop gevonden, het zijn zeg maar de metalen delen waar het h1 lampje in zit en die schroef je vast in je lamp.
dus kan je gewoon net als bij een gewone lamp de lampjes vervangen.
Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Status Quo schreef:ik heb ze op de sloop gevonden, het zijn zeg maar de metalen delen waar het h1 lampje in zit en die schroef je vast in je lamp.
dus kan je gewoon net als bij een gewone lamp de lampjes vervangen.
Doe eens een foto of een linkje, ik wil ze ook voor m’n XM, eigenlijk ook het groot licht en stadslicht maar denk dat dat moeilijk word.
Iemand een linkje waar ik e.e.a. kan nazien ?
- AX GT injection ph1
ik heb dim en grootlicht, stadlicht zijn gele ledjes te krijgen bij autostyle.
ik leg even uit hoe het gemonteerd zit bij mij,
je hebt je koplamp, daarin zitten 2 metalen houders voor je h1lampjes.
Die metalen houdertjes zitten met 2 schroefjes in je reflector.
Dat zaakje heb ik eruit gedraait dus komt de h1 lamp + lamphouder uit de koplamp.
Nu had ik uit die sloper die 4 houdertjes geschroeft met daarop kapjes gemonteerd. de h1 lampjes heb ik overgehangen en toen het spul terug gezet.
Ik zal zo snel mogelijk even een foto plaatsen maar dan moet ik het eerst even los hebben. ( ga ik toch doen want ik wil grootlicht nu met het natteweer toch maar wit hebben eerst. want zo helpt het niet echt )
Ik weet niet of de metalen houders gelijk zijn voor elke h1 lamp of dat dit een setje speciaal voor een zx was.
- AX GT injection ph1
foto van de kapjes
Links lamphouder met kapje, en recht de houder die standaard in mijn koplamp zit met h1 lampje geplaatst.
Op de foto is het gele bolletje wat vreemd ivm zonlicht en mobiele tel. camera. Maar het bolletje is gewoon doorzichtig.
Totaal aantal Berichten: 27883
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Oogt het mistlicht ook geel als ze niet branden?
Dat zal wel niet makkelijk te vinden zijn die kapjes…
- AX GT injection ph1
Arjan Verkade schreef:Oogt het mistlicht ook geel als ze niet branden?
Dat zal wel niet makkelijk te vinden zijn die kapjes…
mistlicht? of bedoel je de reflector?
Buitenkant = dimlicht
Binnenkant = grootlicht.
Het gele schijnt bij dimlicht ook een beetje in het grootlicht reflector zodat het lijkt dat die tegelijk ook geel is bij dimlicht.
Mistlampen zijn nog wel wit dus ik moet nog zoeken naar een setje geel
Ik zie ze idd niet vaak die kapjes, ik wist wel dat ze er waren omdat hier al een tijd een xm rond rijdt met geel. Geloof dat die auto van een citroen garage is.
Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Status Quo schreef:ik heb dim en grootlicht, stadlicht zijn gele ledjes te krijgen bij autostyle.
je hebt je koplamp, daarin zitten 2 metalen houders voor je h1lampjes.
Die metalen houdertjes zitten met 2 schroefjes in je reflector.
Kun je daar zo bij?, ach wat klets ik nou, ik ga zelf even kijken of dat bij mij ook zo zit. Bedankt voor de heldere uitleg.
Ene twee gele kapjes heb ik al, van Sweef gekregen
- AX GT injection ph1
Ene twee gele kapjes heb ik al, van Sweef gekregen
Ik heb er 4 nanana ( nu nog de mist en stadslampjes en dan kom ik op 8x geel )
Heb foto’s geplaatst van hoe het kapje gemonteerd zit..
paso schreef:Ook in H4 http://www.piaa.com/Bulbs/Bulbs-H4.html
Ik was dit topic al even aan het volgen maar de lichtopbrengst schrok me af, de Berlingo heeft in vergelijk met mijn andere wagens slechte lichtopbrengst, dacht al Night Visions te steken.
Die PIAA’s lijken me wel wat, eens kijken of mijn onderdelenboer ze kan leveren.
http://www.speeding.co.uk/acatalog/PIAA_.html
Die PIAA’s zijn dus “NOT ROAD LEGAL OR E MARKED”
Zal het toch een setje Phillips of zo worden….
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017