John schreef:Ik heb inderdaad airco, dat wist ik. Maar met de auto stand op de ventilator knop heb ik dus ook climat control. Heeft deze dan ook een warmte zender die de tempratuur naar het juiste niveau regelt?
Die zender (een ptc-100) zit achter een klein roostertje naast het klokje.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zit daar ook zo een aanzuigventilatorje achter zoals bij de Xantia.
De BSI configureren, kan ik dat zelf, of moet dat via de dealer?
Ik vermoed dat ik geen multiplex bekabeling heb, omdat mijn mist verlichting aangaat met een klik, en niet terug veerd. In mijn geval zal ik waarschijnlijk de schakelaar moeten vervangen.
Ik over weeg nu de Vraagbaak aan te schaffen, omdat me dat toch wel een must lijkt voor onderhoud en kleine storingen. Staat daar onder anderen ook in hoe ik bijvoorbeeld bepaalde delen van het dashboard kan uitbouwen. Of het schoon maken van de remmen?
Xsara Linge Prestige 2.0 HDI
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
dan heb je geen BSI.
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
John schreef:Hoewel de vering van de BX wel erg confortabel is, ben ik nog steeds erg blij met m’n nieuwe aanwinst. En de vering van Xsara valt me echt 100% mee, hij rijdt heerlijk.
Ik heb inderdaad airco, dat wist ik. Maar met de auto stand op de ventilator knop heb ik dus ook climat control. Heeft deze dan ook een warmte zender die de tempratuur naar het juiste niveau regelt?
De auto stond te koop met de volgende opties: Stuur bekrachtiging, CV, cruiscontrol, mistlichten voor electrischeramen en een trekhaak.
Bij het ophalen van de auto miste ik de cruiscontrol al, maar die zou er ook niet op zitten. Wel in de advertentie, maar dat was niet meer te bewijzen omdat de auto al van het internet was afgehaald. Jammer van de cruiscontrol, maar niet het eind van de wereld. Later kwam ik tot de conclusie dat er ook geen mistverlichting voor op zit en trekhaak. dat laatste is erg vervelend. Zonder de advertentie heb ik geen poot om op te staan, dus maak ik weinig kans bij de garage. Ik hoop dat ik er nog een trekhaak vanaf krijg gepraat, want dat vindt ik wel erg lullig. Mist verlichting voor, ook erg jammer maar die kan ik er met de tijd zelf nog wel in zetten.
Hier heeft Citroën wel een handje van. Dat zijn lokkertjes om je naar de showroom te krijgen. Toen mijn vader zijn Xantia inruilde stond die even later op de site met opties waarvan hij zelf niet eens wist dat hij ze had.
Bij koop en inruil van mijn ZX precies hetzelfde. Er zou CV opzitten. Nou mooi niet dus, ik heb het zelf ingebouwd en toen ik hem weer inruilde klopte de advertentie wel. (Met CV dus, maar door mij)....
Kijk ook een op: http://www.imcdb.org als je van auto’s en films houdt!