Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
CLL Martin schreef:waterman771 schreef:
Ok, je zoekt dus een auto die je minimaal 15 tot 20 mille gaat kosten in de staat die je net beschreven hebt.
Dat lijkt me ook als ik dat zo lees..
Zoiets? Prijzig DSje
Heeft geen airco…..
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Totaal aantal Berichten: 1420
Geregistreerd: 19-10-2007
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Owja…
Naja leg er nog een paar duizend bij, bouwen ze er die er vast wel voor je in
Totaal aantal Berichten: 471
Geregistreerd: 16-01-2009
- CX 2.5 RI
- Xantia 1.6i
Nou zat meer te denken aan 10 in goede staat. Of 5 in mindere staat en helemaal herstellen tot topstaat.
Maargoed zoals ik eerder zei we wachten nog even met het zoeken tot de vakantie zodat we alle tijd hebben om ons in te lezen en bekend te worden met het model.
Toch bedankt voor de reacties
Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Voor 10.000 zag ik een leuke DSpecial staan bij Gert de Jong in Aalsmeer. Op het eerste gezicht een nette, roestvrije auto.
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Een DS23 Pallas injectie met airco in topstaat voor 10.000 euro?
Citroen!
Waar heb je die gezien DriverD, dan ga ik morgen even kijken.
als je wilt restaureren, maakt het niet uit of je 1 van 3000 of van 7000 kooopt, je komt het zelfde werk tegen, als er roest aan zit, ongeacht de prijs, hou je het zelfde werk… een totaal kapotinterieur vervangen is het zelfde werk als een interiuer met hier en daar een scheur, wat belangrijk is, is dat de basis goed is… chassis dat is de basis. als die in redelijk goede staat is, heb je de halve wedstrijd al gewonnen,
ik ben met mijn derde ds bezig, en deze heb ik gekocht voor 500,-
de andere voorgangers waren 2500 en 5000 alledrie hebben ze het zelfde werk gehad…