Totaal aantal Berichten: 177
- C5 3.0 v6 exclusief
Douwe schreef:Jammer dat die blauwe activa weg is gegaan. Waarschijnlijk had ik je meer geboden dan de sloperij….
Mahja achteraf gepraat heb je ook niks aan. Bij deze wens ik je veel suc6 en plezier aan je nieuwe activa
Hey,
Ik heb van die blauwe zoveel mogelijk goede onderdelen af gehaald en gebruikt voor deze rode activa. De blauwe activa was echt niks meer, ik breng natuurlijk geen goede auto naar de sloop aangezien ik zelf best handig ben met auto’s. Maar goed…bedankt in ieder geval
gr Sjoerd
- C5 3.0 v6 exclusief
Harm schreef:Ziet er netjes uit! Nu nog ff een setje originele velgen regelen en hij is perfect. Waar staat ie ergens in Breda? Ik werk er, misschien zie ik ‘m nog ooit eens
Hey,
deze velgen blijven eronder hoor De auto staat in de haagse beemden, ik weet niet of je daar bekent bent??
gr Sjoerd
Totaal aantal Berichten: 14
- Xantia Xantia Activa V6
citroen9 schreef:Harm schreef:Ziet er netjes uit! Nu nog ff een setje originele velgen regelen en hij is perfect. Waar staat ie ergens in Breda? Ik werk er, misschien zie ik ‘m nog ooit eens
Hey,
deze velgen blijven eronder hoor De auto staat in de haagse beemden, ik weet niet of je daar bekent bent??
gr Sjoerd
Hoi Sjoerd, rijd dat nog een beetje met die velgen? (heb je niet veel last van hobbels en bobbels)
De activa is toch al best wel sterk geveerd?
Gaaf zo’n Xantia Activa 3.0i V6 24v.
Tijdens het rijden in de Activa kan ik niet anders dan genieten !!!
Ik kom eigenlijk nooit in de Haagse Beemden. Als ik er kom verdwaal ik altijd
- C5 3.0 v6 exclusief
Harm schreef:Ik kom eigenlijk nooit in de Haagse Beemden. Als ik er kom verdwaal ik altijd
haha tis wel een doolhof ik moet soms ook nog wel is zoeken
gr sjoerd
- C5 3.0 v6 exclusief
Hoi Sjoerd, rijd dat nog een beetje met die velgen? (heb je niet veel last van hobbels en bobbels)
De activa is toch al best wel sterk geveerd?
hey de hobbels en bobbels vallen wel mee je merkt wel dat er een platte band opzit met drempels en kuilen en op de snelweg zoekt hij erg naar sporen maar dat went vanzelf
gr sjoerd
- C5 3.0 v6 exclusief
vandaag weer bezig geweest aan de xantia alweer
links voor loopt er iets aan lijkt het wel [bromment geluid behalven als ik naar rechts stuur beetje raar maja ik kom er achter
gr sjoerd
Totaal aantal Berichten: 714
- C5 2.0 Break Exclusive
Wat een puike velgen zeg.. tjeemig ops:
Se concentrer sur l’essentiel
- C5 3.0 v6 exclusief
Archi schreef:Wat een puike velgen zeg.. tjeemig ops:
thnks
mooie wielen idd, maar er lijkt wel een deuk in de bovenste rand te zitten
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
- C5 3.0 v6 exclusief
Douwe schreef:mooie wielen idd, maar er lijkt wel een deuk in de bovenste rand te zitten
misschien een kleintje dan
- C5 3.0 v6 exclusief
- C5 3.0 v6 exclusief
vandaag naar amsterdam geweest met de xantia ondanks het brommende geluid op de terug weg werd het steeds erger ik neem de afslag breda sta bij stoplicht koppeling ingetrapt ineens een knal geen koppeling meer de auto begon plots te rijden gelukkig vooraan brommend geluid is weg alleen geen koppeling dus nu kan de versnellingsbak eraf morgen aan de gang dan maar
gr sjoerd
een mooie wagen hoor netjes in stijl zijn ook die velgen.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
- C5 3.0 v6 exclusief
nouw vandaag begonnen met de versnellings bak er af te halen eenmaal er af bleek het lager uit de drukgroep gelopen [gebroken]te zijn morgen ga ik verder om het weer in elkaar te zeten
gr sjoerd