Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Op de car config en de folders van citroen belgie ga je best niet te sterk af. Want daar durven wel eens fouten in voorkomen om het zacht uit te drukken.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Totaal aantal Berichten: 243
- C3 1.4 HDI 16v exclusive
- DS 3 1.6 THP Sport&Chic
- Xantia V6 Exclusive
De informatie komt van mijn dealer zelf, ze zijn met rare dingen bezig bij Citroën Belux. Volgens mij proberen ze nu nog snel hun soch te slijten aan zo hoog mogelijke prijzen. De korting was ook niet al te denderend (de auto kost nu meer dan een jaar geleden, ondanks er een opfrisbeurt en een ander motorpalet op stapel staat). lijkt me niet zo slim in deze tijden.
mvg
skremar schreef:De korting was ook niet al te denderend
??? Hoe weinig was het dan?
Mijn vader heeft destijds op een offerte toch een serieus bod gekregen.
Nu 55.000 euro is nog altijd vrij veel geld voor een franse wagen (herverkoop). Zijn duitse concurenten zijn wel wat duurder maar geven de laatste tijd ook serieuze kortingen.
Maar ik heb dingen gehoord over kortingen van +10.000 euro.
Toch niet niets.
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
- Xantia V6 Exclusive
Over de korting: momenteel kwam die nie verder dan 9000 euro voor een model waarvan er een hoop in stock staan en er binnenkort klwijzigingen aan gebeuren. Als ik vergelijk met de bmw5 waarbij je 23% korting krijgt, die over +/- 9 maand van model veranderd vind ‘k dit eerder magertjes. bijgevolg zou je op de C6 dus 12600 euro uit de wacht kunnen slepen.
mvg
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
skremar schreef:Over de korting: momenteel kwam die nie verder dan 9000 euro voor een model waarvan er een hoop in stock staan en er binnenkort klwijzigingen aan gebeuren. Als ik vergelijk met de bmw5 waarbij je 23% korting krijgt, die over +/- 9 maand van model veranderd vind ‘k dit eerder magertjes. bijgevolg zou je op de C6 dus 12600 euro uit de wacht kunnen slepen.
mvg
Probeer eens een andere dealer,skremar
Heb in juni, voor de crisis dus, zonder echt aandringen 18% kunnen verkrijgen - dus ik mag veronderstellen dat dit nu serieus wat meer zal zijn.
- Xantia V6 Exclusive
Zonet de offerte nog es overlopen om zeker te zijn, Ik was iets te pessimistisch, korting is zoals bij slalinksaf nog altijd 18% wat op een 2.7 hdi dus net 10000 euro maakt. lijkt me nog altijd te weinig voor iets wat zal veranderen. Deze korting bleef onveranderd ondanks het aandringen, mijn dealer toonde de, mag ik toch hopen, officiële papieren van citroën Belux met daarop de korting die hij mag geven. Ook samen op zijn pc de socklijst overlopen, er waren geen 2.2’s meer te bespeuren, enkel de 2.7 hdi.
mvg
Die kortinglijst ken ik, ik heb echter toch nog wat extra gekregen. Zelfs zonder er naar te vragen.
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
picassoke schreef:Die kortinglijst ken ik, ik heb echter toch nog wat extra gekregen. Zelfs zonder er naar te vragen.
ja je rammeltjes zeker.. hahahaha
zonder gekheid, ik denk dat je gewoon eens bij meerdere dealers prijs moet laten maken….
Die heb ik ook gekregen, maar nu heb ik het over €€€
Aan de andere kant kan ik ook alleen maar zeggen dat eens je een goede dealer gevonden hebt je er beter bijblijft.
Die extra korting is een paar 100 euro die men nog meer van de prijs doet, maar meer moet je ook niet verwachten.
Trouwens als je alles optelt (service, korting, inruilwaarde) dan kan het best zijn dat je nu gewoon beter enkele 100 euro meer geeft.
Het spreekwoord gierigheid bedriegd de wijsheid is hier mogelijk op zijn plaats, kijk dus niet enkel naar de korting die men geeft, maar ook naar de rest.
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Heel juist,picassoke!
De dienst na verkoop,mag je ook niet verwaarlozen.
Das ook voor mij belangrijker dan extra 100 € korting.
helemaal mee eens,
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Forumlid Activa CT Turbo liet me gisteren weten dat hij op de Franse Citroën servicebox plaatjes heeft gezien van de nieuwe DT20C 3.0HDI. PSA gebruikt dubbele turbo`s net als bij de 2.7HDI, dit in tegenstelling tot Jaguar die een enkele turbo toepast op de eenvoudigste 3.0HDI.
DT20C:
DT17:
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !