Ik heb een paar weken terug de appèlverlichting aan laten zetten. Leek me wel handig en is het ook wel. Wat me wel opviel was dat:
1. De verlichting van de “klokkenwinkel"een stuk feller is en;
2. De overige dasboardverlichting dan uit is, inclusief de verlichting van de radioknoppen, de knoppen op het stuur etc.
Zet ik de verlichting op “auto”, dan doet de hele kermis het weer. Klopt dit?
Nogmaals, de appèlverlichting vind ik handig, maar de deels uitgevallen dashboardverlichting vind ik minder handig.
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Op auto wordt alleen de de dashboardverlciting nog automatisch aan en uit gezet afhankelijk van de lichtsensor.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Dan laat je de schakelaar toch gewoon op ‘Auto’ staan?
De appèlverlichting schakelt toch in en dan heb je, zo gauw het donker wordt, toch je complete dashboardverlichting.
Het is toch vaak een kwestie van smaak, mij bevalt het wel
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
tilanus schreef:Dan laat je de schakelaar toch gewoon op ‘Auto’ staan?
De appèlverlichting schakelt toch in en dan heb je, zo gauw het donker wordt, toch je complete dashboardverlichting.
Oeps ops: ops: Het was me dus ontgaan dat de verlichting gewoon zou blijven branden als ik ‘m op auto zet. Dacht dat de verlichting dan pas zou aangaan als de sensor dat nodig vond. “Problem"solved.
Thread kan dicht!
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225