Totaal aantal Berichten: 27947
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Wel zonde dat je 1 GTi plaatje mist op de zijkant.
Er zit ook ABS op zo te zien?
Mooi plaatje zo door het dakraam

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Ach, nog ff en dan is het Citromobile. Daar kun je zo’n plaatje wel scoren voor weinig
Arjan Verkade schreef:Wel zonde dat je 1 GTi plaatje mist op de zijkant.
Er zit ook ABS op zo te zien?Mooi plaatje zo door het dakraam
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Totaal aantal Berichten: 27947
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Jep, de puntjes op de GTi zetten zeg maar
Ik heb nog een doos met onderdeeltjes erbij gekregen. Daar zitten alle plaatjes nog in. Er zit een nieuwere achterklep op en daar moeten de plaatjes eigenlijk ook nog op. Maar ik vind het wel mooi zo. Alleen op de zijkant bescheiden het GTI logo.
En de ABS werkt ook nog zoals het hoort!
YES!!!
De infrarood afstandsbediening werkt weer! Met wat kabeltjes vervangen/omleiden, het printje doorsolderen en een busje contactspray kom je een heel eind.
Dat is toch veel leuker dan gewoon de hele handel vervangen.
Heeft trouwens iemand nog een (donker) rood beschermkapje liggen voor over het ledje van de afstandsbediening? Dus dat ding dat aan je sleutelhanger hangt? het mijne werkt prima maar mist alleen dat kapje.
Het kan zijn dat het iets met de sigarettenaansteker te maken heeft. Tot nu toe is er altijd een zekering geklapt terwijl de navigatie in de aansteker geprikt zit
De kans is inderdaad zeer groot dat het contact voor de aansteker de boosdoener is. Ik heb dat ook (meerdere keren) gehad op zomervakantie met de stekker van een koelbox. De sigarettenaansteker van de CX verschilt van de moderne autostopcontacten waardoor de stekker er niet goed inpast. Even scheef en je hebt sluiting.
Nog even de mistlampen: ik heb Ron Kerstens aangeschreven maar deze reageerde niet. Vandaar dat ik in Duitsland uitkwam (zie eerder bericht). Ik herinner me dat hij 125,- per set vroeg. De hogere verzendkosten worden goedgemaakt door de lagere prijs (114- per set)

Totaal aantal Berichten: 753
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Ook zonder scheef zitten van de stekker kan de zekering klappen. Als je hem in gebruik hebt tijdens het starten. Voor het stilzetten geen probleem, motor uit en koelbox aan, starten, klap….. Net of er even overbelasting is van startmotor met zo’n gebruiker?
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )

Totaal aantal Berichten: 2949
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
freek schreef:Het kan zijn dat het iets met de sigarettenaansteker te maken heeft. Tot nu toe is er altijd een zekering geklapt terwijl de navigatie in de aansteker geprikt zit
De kans is inderdaad zeer groot dat het contact voor de aansteker de boosdoener is. Ik heb dat ook (meerdere keren) gehad op zomervakantie met de stekker van een koelbox. De sigarettenaansteker van de CX verschilt van de moderne autostopcontacten waardoor de stekker er niet goed inpast. Even scheef en je hebt sluiting.
Nog even de mistlampen: ik heb Ron Kerstens aangeschreven maar deze reageerde niet. Vandaar dat ik in Duitsland uitkwam (zie eerder bericht). Ik herinner me dat hij 125,- per set vroeg. De hogere verzendkosten worden goedgemaakt door de lagere prijs (114- per set)
Beste Freek, ik kreeg een tip vanuit het cafe dat ik niet op je vraag reageer, hoe heb je mij benaderd dan ?????.
Als iemand een vraag heeft krijgt hij ten allertijde een antwoord.
Ik kan ze nog steeds leveren, maar je hebt ze nu via Duitland neem ik aan, zoniet PB me even.
Groet Ron
Even off-topic: goed dat je dit zelfs in het café hoort Ron! Arjan gaf in dit topic de tip met een link naar: http://www.home.zonnet.nl/r.kerstens
Ik heb het email adres gebruikt dat daar als contact staat. Of dit werkt niet of ik heb iets verkeerd gedaan. In ieder geval: bij deze dus rechtgezet.