Beste forumleden,
In mijn ID19B uit september 1966 wil ik driepuntsgordels monteren. Er zitten nu alleen heupgordels in.
Achter heb ik reeds driepunters gemonteerd en alle benodigde gaten waren daar aanwezig.
Voorin twijfel ik aan de door de fabriek gemaakte voorbereiding. Wel voel ik in de B-stijl gaatjes, twee bovenelkaar. Maar voor ik de bekleding doorprik moet ik wel weten of er schoefdraad in/achter die gaatjes zit. Wie kan me meer info verstrekken omtrent deze kwestie.
Groetjes Bas
ID 19B 1966
2cv6 1986
CX 22trs 1987
Re: driepunts rolgordels in de ID 19B
Bas van Weert schreef:Beste forumleden,
In mijn ID19B uit september 1966 wil ik driepuntsgordels monteren. Er zitten nu alleen heupgordels in.
Achter heb ik reeds driepunters gemonteerd en alle benodigde gaten waren daar aanwezig.
Voorin twijfel ik aan de door de fabriek gemaakte voorbereiding. Wel voel ik in de B-stijl gaatjes, twee bovenelkaar. Maar voor ik de bekleding doorprik moet ik wel weten of er schoefdraad in/achter die gaatjes zit. Wie kan me meer info verstrekken omtrent deze kwestie.
Groetjes Bas
Bij mijn auto heb ik dat ook gedaan (1967) en er zat gewoon schroefdraad in:-)
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Bedankt, dat gaan we in het kader van de veiligheid dan maar even fiksen.
Groet Bas
ID 19B 1966
2cv6 1986
CX 22trs 1987
Bas van Weert schreef:Bedankt, dat gaan we in het kader van de veiligheid dan maar even fiksen.
Groet Bas
haha goed id:-)
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!