Serge, heb niks kunnen vinden in mijn files, maar dit onderwerp is uitvoerig behandeld op XMNL. Ik ben daar geen lid meer van, dus moet je zelf even zoeken daar met hun krakkemikkige zoekmachine.
groet G
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Peteryed schreef:
Oh grappig ik kwam patje ook al tegen in Leeuwarden afgelopen maandag. Ik reed achter je aan je ging eraf bij de voorstreek. Mijn vriendin vindt de kleur van je GS bijzonder mooi( ik ook trouwens)
Peter
Kan ik nu nergens meer rijden zonder gezien te worden!!!
patje74 schreef:Peteryed schreef:
Oh grappig ik kwam patje ook al tegen in Leeuwarden afgelopen maandag. Ik reed achter je aan je ging eraf bij de voorstreek. Mijn vriendin vindt de kleur van je GS bijzonder mooi( ik ook trouwens)
Peter
Kan ik nu nergens meer rijden zonder gezien te worden!!!
jawel,................koop een opel ops:
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
- C5 Break 2.0-16V
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Peteryed schreef:Tja moet je een grijze astra kopen
Ik koop liever een buskaart….
Nee, ik ben gek op mooie, comfortabele, karakteristieke auto’s.
Maar een Opel op de oprit , wat zullen de buren wel niet denken….. Ik zou me rot schamen.
Tot spots! (en weer niet even getoeterd hé!!!)
- C5 Break 2.0-16V
patje74 schreef:Peteryed schreef:Tja moet je een grijze astra kopen
Tot spots! (en weer niet even getoeterd hé!!!)
Ehh ik heb wel degelijk getoetert. Je stond namelijk voor het groene licht te wachten ik denk zal je er even op attenderen want we stonden er nog al een tijdje.Je was denk een beetje verwart met het blinde meisje die wilde eerst over steken en toen weer niet toen ik toeterde stak ze snel over. Sorry voor het blinde meisje was niet voor haar bedoeld. Maar je herkent me toch niet ik verplaats me in een licht blauwe Mitsubishi Koud ops: ops: ops: ops: . Maar ja kan nog geen auto betalen op dit moment
Peter
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ah, ik kan me de situatie weer herinneren, haar hondje was nog niet goed opgeleid, dat was duidelijk.
Ik was haar inderdaad in de gaten aan het houden, ze was nogal wispelturig. Daarbij was ik even vergeten dat ik voor een stoplicht stond…. Eigenlijk stond ik er versteld van dat niemand haar even bij de arm nam toen ze half op de weg stond. Er waren verschillende voetgangers om haar heen.
kijk je hebt altijd mensen die rijden omgezien te worden
15.15h te sneek een groene gs…..............mmm.
met een kleine op de bijrijdersstoel
en relaxt dat die gene is ........
hee,...............patje74 nog ffff en je bent een BCF : bekendecitroenforumer
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Ds23man schreef:Serge, heb niks kunnen vinden in mijn files, maar dit onderwerp is uitvoerig behandeld op XMNL. Ik ben daar geen lid meer van, dus moet je zelf even zoeken daar met hun krakkemikkige zoekmachine.
groet G
Ik ben wel een beetje lid, maar ik kijk er eigenlijk nooit, omdat het idd niet echt gebruiksvriendelijk werkt. Zal eens zoeken.
Animal triste post coitum
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
citroen23 schreef:kijk je hebt altijd mensen die rijden omgezien te worden
15.15h te sneek een groene gs…..............mmm.
met een kleine op de bijrijdersstoel
en relaxt dat die gene is ........
hee,...............patje74 nog ffff en je bent een BCF : bekendecitroenforumer
Pffff… kan ik nergens meer rijden! (hmmmzz…..Toch een Astra dan maar…. )
Vanaf morgen zitten we trouwens nog relaxter, dan heb ik er een “nieuw” interieur in zitten.
ah toch nog interieur kunnen vinden?
meteen pallas leder natuurlijk. stond ook één in Leek uitgevoerd met leer, was en is een zeer fraaie GS ..alhoewel het wel even duurt voordat die gs de weg weer zal zien vooral nu de franse madame was voorzien van kruiwagen wieltjes…of is dit speciaal type
Alhoewel…opvallen hmms..je kan natuurlijk ook zoon hoes aanschaffen zoals bij die geloof Hyandy reclame ...of hoe schrijf je dat ...jah is ook wereld merk Nott.
ideaal op meetings de hoes er even af ..oja en natuurlijk als je op de oprit staat dit i.v.m buren ..vooral als je een hoes neemt bedrukt met een grijse opel astra
Citroen rolls better then a Rolls!!
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Dit gaat het worden, het komt uit een X3.
We gaan wel erg offtopic trouwens, sorry… ops:
- C5 Break 2.0-16V
patje74 schreef:Ah, ik kan me de situatie weer herinneren, haar hondje was nog niet goed opgeleid, dat was duidelijk.
Ik was haar inderdaad in de gaten aan het houden, ze was nogal wispelturig. Daarbij was ik even vergeten dat ik voor een stoplicht stond…. Eigenlijk stond ik er versteld van dat niemand haar even bij de arm nam toen ze half op de weg stond. Er waren verschillende voetgangers om haar heen.
Nou dat d8 ik ook. Ik was bijna in staat om uit de auto te stappen en er naar toe te gaan. Maar ja probeer een blinde maar snel uit te leggen dat je het goed bedoeld(is niet kwaad bedoeld) en er stond ook al weer een rij achter me, en sommige mensen zijn zo opvliegend dat ik ook wel weer een beetje snel weer weg wou gaan
Peter
Ermh, heb niet de 16 pagina’s allemaal gelezen, maar gaat er dan nog zo’n sleutelmeeting komen ? Lijkt me leuk