Totaal aantal Berichten: 132
Geregistreerd: 25-11-2005
- C5 1.8 16V Ligne Business
Voor het laatst in de jaren 80 naar de RAI geweest, sindsdien bevalt de salon van Paris me iedere twee jaar 10 x beter.
Re: Welke planeet ook al weer?
CITROENIST TOT IN DE KIST schreef:- General Motors: failliet indien er geen extra 12 miljard $ van de overheid komt
- General Motors België: nog cash tot eind maart 2009
- Ford: virtueel failliet
- Chrysler : virtueel failliet en misschien tijdelijk gered door het bijna failliete Fiat
- Mercedes, BMW: sales omlaag met 30 - 50%
-Amerikaanse autoverkoop -50 % in Januari - februari 2009
- Volvo: virtueel failliet en in etalage wegens bijna failliete Ford
- Saab: reeds meer dan 10 jaar verlieslatend
- PSA: enkel nog in leven in 2009 door staatssteun Frankrijk: toekomst onzeker en afhankelijk van de economische toestand in de wereldetc. etc.
Ik denk dat de meeste autoconstructeurs wel wat anders aan hun hoofd hebben dan een peperduur salon…..
Dat is balen zeg
Dus eigenlijk moet ik dus mijn eigen auto gaan bouwen
Ik hoop dat de picasso nog heeeeeeeeel lang heel blijft
Totaal aantal Berichten: 751
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Re: Welke planeet ook al weer?
CITROENIST TOT IN DE KIST schreef:
Ik denk dat de meeste autoconstructeurs wel wat anders aan hun hoofd hebben dan een peperduur salon…..
Ze moeten toch verkopen? Dat doe je niet door een best wel belangrijke markt in Europa te negeren. Ik ben niet helemaal op de hoogte maar stonden ze dan ook niet recent in dat kleine landje met de stad Geneve? Ik vind het PR-matig gezien een ongelofelijk domme zet en een voor de Nederlandse consument minachtend optreden. Maar goed, er staan genoeg merken waar wat te kiezen valt….
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )
Totaal aantal Berichten: 751
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
O ja de DAF club staat er wel. Die heeft natuurlijk ook wat minder financiele zorgen met zo’n topproduct
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Ik ben er geweest en het viel me een beetje tegen. Het niet aanwezig zijn van Citroen is wel een gemis naar mijn idee en onbegrijpelijk. Juist nu moet je er staan met je C3 picasso en je C5. Zeker ook omdat je dood wordt gegooid met de Insignia, die wel geslaagd is. (nooit gedacht dat ik dat over een Opel zou zeggen)
Veel auto’s stonden kris kras door elkaar en niet altijd logisch. En kwam je ze dan tegen stond er misschien maar een of twee van ieder model.
De dag was wel erg gezellig en ik veel gelachen over de kwaliteit van de auto’s die er stonden.
Totaal aantal Berichten: 751
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Ik ben ook geweest (als podiumbemanner bij de DAF club) en moet tot mijn grote verbazing eigenlijk hetzelfde over die slopel zeggen.
En wat een blunder van de Franse merken om en masse afwezig te zijn. Alsof ze niet bestaan dus terwijl alle merken zich op vele podia presenteren. Het eilanden idee, tja, je komt bijvoorbeeld zo’n 5 keer een Volvo podium tegen enzovoort. Dat werkt niet echt denk ik. Wel is er enorm veel te zien afgezien van het gemis van ons merk.
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 33
Geregistreerd: 29-11-2010
- C3 C3 1.6 EHDI 90 Collection airdream
Gewoon en vraag ba gisteren op AutoRAI t zijn geweest. Wat gebeurt er met die auto’s als het evenement voorbij is. Worden ze gewoon aan klanten als nieuwe auto’s verkocht/geleverd? Of wordt er iets anders moois mee gedaan? Ik hoop het laatste, je wilt toch niet zo’n auto hebben die half door kids/mensen worden afgebroken op zo’n show.
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Die modellen gaan gewoon naar de volgende show.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Dat gebeurt met de Ferrari FF nu al heb ik begrepen. Dus die zal ik morgen al niet meer zien waarschijnlijk…