Jeroen,
We zeggen niet als forum dat wij het schrijven over de gevaarlijke vering verbieden.
Wij schrijven dat we het forum niet hebben opgericht als verzamelplaats tegen het bedrijf Citroën.
Natuurlijk is er iets mis met die veren, en we vinden allemaal dat Citroën daar iets mee moet doen. Je laat tenslotte niet je klanten in de kou staan!
Het enige wat wij NIET willen is dat ons forum gebruikt gaat worden als consumentensite. Dan gaan we alleen maar aanmeldingen krijgen om als particulieren tekeer te trekken tegen Citroën.
Dit is nooit onze bedoeling geweest tijdens de oprichting.
Kassa is een consumenten organisatie.
Wij Citroën liefhebbers.
En als je als gebruiker van het forum door het bedrijf “citroën” aan het lijntje word gehouden mag je dat ZEER ZEKER hier posten!
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
JeroenM schreef:Het feit dat dit forum daar zo laconiek over doet geeft eens te meer aan dat ook dit forum niet de hand durft te bijten die haar voedt; dat is niet echt dapper.
Dit is echt te gemakkelijk….
“Het forum” is een discussieplatform, een dooie berg data op een server op een snelle internetverbinding en kan onmogelijk een eigen mening bezitten. Moderators zijn forumleden met iets meer knopjes en een eigen mening. Elke mod spreekt op persoonlijke titel, net zoals ieder ander lid, tenzij uit zijn bericht blijkt dat dit duidelijk anders is.
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
JeroenM schreef:waterman771 schreef:Assitch schreef:
waar is de vara mee bezig???
Alles voor de kijkcijfers. Pure stemmingmakerij dat soort “consumenten” programma’s.
Kennelijk leent dit forum zich niet voor al te kritische uitingen jegens Citroen. Althans, als zelfs de moderator hier een serieus probleem bagetaliseert met “stemmingmakerij”.
Ja, Kassa gaat voor kijkcijfers, ja ook zij moeten geld verdienen.
En dat “gaan” voor kijkcijfers én dat ze ook geld “moeten” verdienen komen de onafhankelijkheid dus zeer zeker niet ten goede. Dat is er dus mis met programma’s als kassa. En dat mag een moderator of welk ander lid dan ook gewoon op dit open forum komen vertellen.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
patje74 schreef:JeroenM schreef:Het feit dat dit forum daar zo laconiek over doet geeft eens te meer aan dat ook dit forum niet de hand durft te bijten die haar voedt; dat is niet echt dapper.
Dit is echt te gemakkelijk….
“Het forum” is een discussieplatform, een dooie berg data op een server op een snelle internetverbinding en kan onmogelijk een eigen mening bezitten. Moderators zijn forumleden met iets meer knopjes en een eigen mening. Elke mod spreekt op persoonlijke titel, net zoals ieder ander lid, tenzij uit zijn bericht blijkt dat dit duidelijk anders is.
Gemakkelijk?
Wat gemakkelijk is, is beledigd dit soort “ik heb recht op mijn vrijheid van meningsuiting” te scanderen, zonder in te gaan op de inhoud die er toe doet, bijvoorbeeld:
Waarom doet/deed Citroen zo lastig naar zijn klanten? Waarom in 2005 al wel een terugroepactie in Groot Brittannië en Duitsland? Waarom niet de veren vervangen ipv. schotels plaatsen? Waarom heeft Citroën überhaupt deze veren op de markt laten komen?
Als een hechte en toegewijde groep mensen de kwaliteit van hun liefhebberij ter sprake zouden brengen bij een Citroën NL, omdat zij als liefhebbers en experts de kwaliteit van hun liefhebberij hoog in het vaandel dragen, dan had dat waarschijnlijk (1) meer indruk bij Citroën NL gemaakt (2) was het veel beschaafder opgelost dan de methode Felix M.
Daarvoor moet je juist niet het predicaat ‘consumentenforum’ voor hebben, maar ‘expert-forum’.
Nu staat er van alles in de pers, maar gebeurt er nog steeds niets. Hoe moeilijk is het om geregistreerde (eerste) gebruikers een brief te sturen met tenminste een uitleg nav. de uitzending? Vraag het een dealer…die weten het ook niet
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
JeroenM schreef:Gemakkelijk?
Wat gemakkelijk is, is beledigd dit soort “ik heb recht op mijn vrijheid van meningsuiting” te scanderen, zonder in te gaan op de inhoud die er toe doet….
Het recht op vrijheid van meningsuiting? Je bent te gast op ons forum, je bevind je niet in een overheidsinstelling of iets dergelijks. Het recht dat jij hier hebt, is het recht dat wij jou gunnen op ons forum.
En nu ontopic verder! Ons handelen bekritiseren mag plaatsvinden via PB, maar zeker niet meer in dit topic.
Totaal aantal Berichten: 290
Geregistreerd: 31-03-2006
- ID/DS Dspecial
- C3 1.4i
Dikke vette pluim voor Citroen
Gisteravond kregen we een telefoontje van de dealer, Poiesz uit Sneek.
Ondanks dat we de reparatie niet bij de dealer hebben laten doen wordt toch het bedrag van de reparatie vergoed.
Citroen NL doet dit via de dealers, dus vandaar dit telefoontje.
Klasse, ik kan niets anders zeggen!
Dit is mijn project… http://www.nieuwzaailand.nl/over_het_project
En natuurlijk onze sleutelplek http://www.sleuteltje-11.net (We hebben nog plaats in de stalling)
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Aangezien het nu een algemeen verenbreek-topic is: Bij de Saxo uit ‘99 van knäckstor is de voorveer ook al eens gebroken 2 jaar geleden, maar daar was natuurlijk helemaal geen sprake van garantie.
Eveneens ben ik tevens ook.
Roderik schreef:mijn Berlingo 2001 heeft hetzelfde probleem
de dealer/garage dacht niet dat hij in aanmerking kwam voor gratis reparatie.
wel levensgevaarlijke situatie en kapotteband terwijl dit schijnbaar een bekend probleem is
Mijn vader had paar jaar geleden ook een gebroken veer en die kreeg garantie. Was levenslange garantie ofzo. Berlingo uit 2000.
Ook bij een C3 uit 2004
Afgelopen maandag werd ik door de dealer gebeld dat onze C3 niet tot de categorie van potentiële gebroken veren behoorde. Was wel een opluchting. Tot mijn vrouw vanochtend met de C3 weg reed en spontaan de rechter voorveer brak. Dealer gebeld, gaat het repareren en er alles aan doen om dit door Citroën vergoed te krijgen.
Wachten af. Zeker omdat we net een nieuwe C3 besteld hebben
Blauw C3’tje en een Berlingo
Vanavond onze C3 weer op kunnen halen. Snel gerepareerd en zonder kosten. Beide voorveren vervangen onder garantie van Citroën.
Topservice van garage Dijkstra in Groningen!
Blauw C3’tje en een Berlingo
Zojuist zijn bij de citroen C3 van m’n zus de achterveren gebroken, ze wilde wegrijden van de parkeerplaats en toen een klap en ja hoor.. alleen bij haar C3 zijn het dus de achterveren.
Lijkt mij dat dit probleem ook volgens bovenstaande wordt opgelost?
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Linda G schreef:Lijkt mij dat dit probleem ook volgens bovenstaande wordt opgelost?
Ik hoop het! Hoe dan ook, meld het hier! Er zijn namelijk vele leden die slechts negatieve zaken publiceren en niet meer terug komen bij een positieve afloop.
Morgen gaat m’n zus naar de dealer, auto is vanmiddag opgehaald door een bergingsbedrijf omdat de dealer (zowel Den Haag als Zoetermeer) geen eigen takelwagen heeft , beetje vreemd maar ja..
Tevens is alleen de rechter-achter-veer gebroken maar dat mag toch echt niet voor een C3 van nog geen 5 jaar oud en net 20.000 kilometer op de teller, die nooit zwaar geladen is en waarbij zelfs zelden iemand op de achterbank zit. De veer zelf ziet er aan de buitenkant trouwens nog prima uit.
Is dat vreemd dat ze geen eigen takelwagen hebben?
Als ze hem wel hadden gehad zeurt iedereen weer dat het uurloon te hoog ligt