Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Wordt de auto door meerdere mensen bestuurd? Dan heb ik er over gelezen. Maar dan nog, het is vooral het inleren na de reset dat belangrijk is. Nadien past de bak zich vlotter aan of juist minder vlot, waardoor hij minder gevoelig is voor de rijstijl.
Als men vader een dag met mijn auto weg is dan zie ik eigenlijk geen verschil in de manier waarop de EBV6 schakeld.
Terwijl hij toch een heel andere rijstijl heeft.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Dat is ook logisch, als de bak aan het inleren is en er is pas 25 kilometer mee gereden dan gaat het inleren sneller dan dat je al 25000 kilometer had gereden
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Idd dat bedoel ik.
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
meerc5c4 schreef:ja voor een kleine vergoeding…...
Zit dit leer er af-fabriek in? Dat kan ik me niet voorstellen. Ik neem aan dat het er achteraf is ingebouwd?
Voor zover ik weet is het achteraf ingebouwd.
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
- C5 X Shine Hybrid 225
Laat ik het zo zeggen; Als dit af-fabriek zo geleverd was, had ik hem in de showroom laten staan. Wat zit dat leer er flodderig in zeg.
Die bedenking had ik voor mij persoonlijk ook al gemaakt.
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
jaloers ??
idd niet af fabriek en hoezo flodderig?? Af fabriek is natuurlijk altijd beter, maar ook duurder!!
Hoewel dit niet voor niks is overigens….
Maar als jullie denken dat ik ermee terug moet, hoor ik het graag!!
het is, naar ik begreep, niet via gefco gegaan.
C4GP LB 2.0 hdif eb6v, leer, 17" inch, trekhaak
(vanaf 7-3-2009)
- C5 X Shine Hybrid 225
Verre van jaloers.
Ik vind het op de hoeken verre van strak zitten. De linker schouder van de bijrijdersstoel vind ik echt niet om aan te zien, zo frommelig. (ik ga hierbij uit van wat ik op de foto’s kan zien, natuurlijk)
Ik persoonlijk zou ermee terug gaan, maar dat is natuurlijk mijn mening. Wellicht dat het in het echt meevalt. (dat hoop ik dan maar voor je)
moet eerlijk zeggen dat ik deze kwaliteit veel beter vind dat mijn c5; daar zat het op de hoeken vaak te strak, waardoor het leek alsof het ging scheuren.
Bovendien is deze kwaliteit veel dikker en naar ik hoop duurzamer.
Maar ik zal van de week eens langs rijden bij de dealer, kijken wat hij er van zegt…..
ik heb ook geen ervaring met leer af fabriek overigens.
(vanaf 7-3-2009)
het zit mijn inziens ook niet helemaal strak, maar op zich niet lelijk.
aan de andere kant, je betaalt er een heleboel geld voor, dan mag het eigenlijk wel perfect zijn.
Die knopjes op de middenconsole net voor de sigarettenaansteker, waar zijn die voor?
GC4P ligne business, 1.6 HdI EB6V 2007, huidige km stand 160.000 km
Vanaf sept 09 een Skoda Superb.
Ervaring met Citroën was redelijk maar zeker nooit geen EB6V meer…....
die zijn voor de stoelverwarming…..
(vanaf 7-3-2009)
Totaal aantal Berichten: 254
- Xsara Picasso 1.6 16V Caractere
- Xsara Picasso 2.0 16V Exclusive Automaat Panoramadak
Eindelijk is het dan zover, de afspraak staat om morgen de C4P op te halen… Besteld begin november, afgeleverd bij de dealer 3,5 week geleden en nu is de LPG inbouw afgerond ! Hoera ! Het leek wel een eeuwigheid, die LPG inbouw. Zou eigenlijk vorige week al klaar zijn, maar er bleek nog een onderdeel niet goed te zijn oid… pfff.
toch wel weer spannend, een nieuwe auto !
Nu: Xsara Picasso 2.0 Exclusive
Hiervoor: Xsara Picasso 1.6 Caractere - Grand C4 Picasso 2.0 Exclusive - Xsara Picasso 1.8 Difference 2 - C4 Picasso 1.6 THP Business - C5 Break 1.8 Ligne Prestige- C2 - AX
C4PO schreef:Gisteren dan ook eentje gaan bestellen (1.6Hdi SX + enkele opties). Levertermijn vind ik wel erg lang, zeker gezien deze mindere tijden: 23 april of een kleine 15 weken.
Vanmorgen naar de garage gebeld omdat m’n mij 3 weken geleden had gezegd dat de auto al onderweg/in ‘t land was en ze mij dan de daaropvolgende week gingen bellen voor de aflevering. Ik had sindsdien niets meer gehoord.
M’n Picasso staat dus blijkbaar al een paar dagen in de garage. Ik mocht blijkbaar gisteren de papieren gaan halen en er is morgen een afspraak gepland om de auto in ontvangst te nemen. Alleen… de verkoper was blijkbaar vergeten om mij van dit alles te verwittigen.
‘t Begint al goed.
C4PO schreef:M’n Picasso staat dus blijkbaar al een paar dagen in de garage. Ik mocht blijkbaar gisteren de papieren gaan halen en er is morgen een afspraak gepland om de auto in ontvangst te nemen. Alleen… de verkoper was blijkbaar vergeten om mij van dit alles te verwittigen.
‘t Begint al goed.
Verkopers hebben het ook zo druk momenteel….... : :
Grand Picasso Exclusive 2.0 HDiF Automaat (geen EB6V). Pack Hifi, Panorama, Gris Fer, trekhaak.
(Vanaf Februari 2009 onderweg, inmiddels 90.000 probleemloze kilometers)