Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Met ontsteking in optimale conditie en een tank vol met 98 moet er nog wel meer in zitten, maar in de huidige staat kreeg ik hem niet verder opgejaagd.
Volgens mij moet een TCT ooit 210 hebben kunnen halen.
Groet,
L
Ik zal snel nieuwe bougiekabels bestellen en de juiste bougies, wellicht word de XM daar nog rustiger en sneller van, maar geloof me ik vind hem nu al behoorlijk snel en fijn rijden!
Ik gebruik de XM niet dagelijks, hij zal vanaf nu een a twee keer in de week bereden worden, ik ga op de fiets ( ) naar het werk…
Ik heb altijd onderdak voor de XM zowel in Berlikum als in mijn eigen werkplaats in Leeuwarden.
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Wellicht ten overvloede, maar je moet echt Bougicord bougiekabels hebben. En gooi de tank dan eens vol met 98, dan is ie echt merkbaar sneller.
Groet,
L
DE beloofde foto’s:
XM ongewassen:
XM gewassen!
Op mijn heerlijke eerste compensatiedag heb ik ook even de stionairklep schoongemaakt, hij blijft soms iets hangen in de toeren met overschakelen, dat ben ik niet zo gewend, er is iets verbetering merkbaar.
Emiel
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Mooi mooi mooi, nu nog even type 2 koplampenunit’s er in voor meer lichtopbrengst.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Gefeliciteerd! Mooie wagen hoor, de 2 vorige eigenaars waren ook liefhebbers en hebben er erg goed voor gezorgd!!
Type 2 units zijn idd een must! Scheelt een heleboel aan lichtopbrengst.
Op bougiecords loopt een dame idd vele malen rustiger! Ook de juiste bougies zijn een must. Die zijn op het forum wel terug te vinden..
Xsara Coupe
Lucas Unger schreef:Met ontsteking in optimale conditie en een tank vol met 98 moet er nog wel meer in zitten, maar in de huidige staat kreeg ik hem niet verder opgejaagd.
Volgens mij moet een TCT ooit 210 hebben kunnen halen.
Groet,
L
IK reed 5 jaar terug in duitsland 216 op de gps, en het kon nog iets harder, maar toen werd mijn betere helft wakker en was het feest over. mijn tct is van 1998 en had toen ongeveer 160k gelopen.
groet,
fred.
eens een xm, altijd een xm!!
Xsara Coupe schreef:Gefeliciteerd! Mooie wagen hoor, de 2 vorige eigenaars waren ook liefhebbers en hebben er erg goed voor gezorgd!!
Type 2 units zijn idd een must! Scheelt een heleboel aan lichtopbrengst.
Op bougiecords loopt een dame idd vele malen rustiger! Ook de juiste bougies zijn een must. Die zijn op het forum wel terug te vinden..Xsara Coupe
De juiste bougies kan ik via mijn leverancier krijgen heb ik uitgezocht, die bougiecord kabelset niet, wie weet een goed adres hier in het hoge koude noorden of moet ik het via de dealert regelen?
Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Very nice!
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
BX19trs schreef:De juiste bougies kan ik via mijn leverancier krijgen
USN?
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
PrutsyLJ schreef:BX19trs schreef:De juiste bougies kan ik via mijn leverancier krijgen
USN?
Klopt, dat zijn VLINE bougies, anders via Brezan automaterialen, zelfs de platinumbougies kun je daar gewoon kopen.
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Goede ervaringen zijn er met NGK BKR6EK. Dat schijnt nog beter te werken dan de voorgeschreven Eyquem bougies.
Groet,
L
Lucas Unger schreef:Goede ervaringen zijn er met NGK BKR6EK. Dat schijnt nog beter te werken dan de voorgeschreven Eyquem bougies.
Groet,
L
TNX!
haha jij ook al aan de xm !! veel zweefplezier
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 217
- XM Turbo Musketier
- GS/GSA Pallas
- C4 (2004-heden) Coupe 2.0 HDI FAP VTS
ik heb met mijn XM 2.0 turbo laatst 223km/h op navi gereden. Maar ik geef helemaal niet zo veel om de snelheid.
Deste meer van de vlotte acceleratie vermorgen. en het is een genot om een caravan te trekken met de T.C.T
Toen ik voor het eerst een XM kocht vond ik voornamelijk de bere dashboard super stoer. En natuurlijk ook heerlijk om een lekker breede auto te hebben.
Helees is het tegenwoordig een begrip voor mij Maar XM rijden blijft toch de MAX.
Greetz, Mike
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^