Ik wil de rugleuningen van de stoelen gaan vervangen, deze is erg hard. De stof van mijn stoelen is nog erg mooi (is nog helemaal pluizig) en de mousse van het zitvlak zijn ook nog gewoon goed. Bij Citronpieces en Chyparse is nieuwe mousse te krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het ook los te krijgen? Zo niet heeft er iemand dan interesse in de delen voor de zitting?
Mijn auto heeft lage rugleuningen, weet niet of dat nog veel verschil zal maken?
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Re: Nieuwe mousse voor stoelen
Bassiechevron schreef:Ik wil de rugleuningen van de stoelen gaan vervangen, deze is erg hard. De stof van mijn stoelen is nog erg mooi (is nog helemaal pluizig) en de mousse van het zitvlak zijn ook nog gewoon goed. Bij Citronpieces en Chyparse is nieuwe mousse te krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het ook los te krijgen? Zo niet heeft er iemand dan interesse in de delen voor de zitting?
Mijn auto heeft lage rugleuningen, weet niet of dat nog veel verschil zal maken?
Ik wil juist mijn zit vlakken gaan vervangen misschien kunnen we hiermee wat samen doen ?, ik heb geen ervaring met de artikelen van deze leveranciers.
kom uit omg. Amsterdam !
Mijn DS—> http://www.mijnalbum.nl/Album=7MAOESVD
Ik heb nieuwe mousse besteld voor mijn stoelen maar heb dus 2x een zitvlak mousse deel over…nieuw dus. Als iemand dus nieuwe mousse zoekt voor alleen zijn zitvlak pb me maar even dan!
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Ik wil de bestuurderstoel aanpakken: alle schuim vervangen en alleen het zitvlak opnieuw bekleden. Dus net als Lupolo ben ik benieuwd naar ervaringen.