3 van de 6
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

de Hummer. (wat vinden we ervan)
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27884

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 01 juli 2005 01:46 AM
  [ # 31 ]

ik vind het wel gave bakken Smile

tegen een ritje zeg ik geen nee tegen Laughing

hier zie ik af en toe een mat zwarte H1 rijden met red bull reclame erop
wel vet ding

verder zijn er hier ook verschillende H2 eigenaren.

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 01 juli 2005 01:51 AM
  [ # 32 ]

Lui met een hummer hebben gewoon schijt aan de rest.

Citrofielen “moeten” niks van Opels en VW’s hebben….Hummer mensen moeten niks van X5-jes, ML-en en XC90 hebben.

Houden mss ook nog van aandacht, lekker geluid en hebben een flinke bankrekening..

Laat ze lekker;)

Die denken mss: “wat ken je nu met een Xantia, behalve je auto verhogen en verlagen…”

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 01 juli 2005 03:55 AM
  [ # 33 ]

Ik kan niet kiezen welke kleur ik zou willen hebben…

Ik denk toch de groene! Very Happy

Profiel  

TinusTussengas
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 494

Gepost: 01 juli 2005 10:39 AM
  [ # 34 ]

Shocked  Zijn er echt mensen die er serieus in zo’n Hummer zouden willen rijden? Ga nou toch weg! Hou nou toch op! Hallo!! Wakker worden!! Op zijn minst 8 jaar tbs met dwangverpleging als je hier vrijwillig hierin wil rondrijden.

Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 01 juli 2005 12:09 PM
  [ # 35 ]

en zo te zien ook met hydropneumatische vering?  Laughing

Profiel  

TinusTussengas
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 494

Gepost: 01 juli 2005 12:57 PM
  [ # 36 ]

Whoehahahahahahaha!!! Het moet niet gekker worden! Laughing

Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 01 juli 2005 02:22 PM
  [ # 37 ]

WOW dat hebben ze dik gedaan! Laughing

niet om te hebben, maar cool gedaan en om te zien Cool

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 01 juli 2005 02:35 PM
  [ # 38 ]
arjan_verkade schreef:

Jongens schei nou toch uit, ik kan het woord SUV/SAV en weet ik wat meer niet meer zien of horen. Asociale onveilige bakken. Onveilig voor de rest van het verkeer bedoel ik. Ego strelers, penisverlengers zijn het. En wat doen sommigen ermee: kinderen veilig mee naar school brengen!!?? Veilig?? Uit die bakken zie je niet eens een kinderfietsje van rechts komen. Laat de brandstof prijzen in de VS ook maar eens flink aantrekken en het is gauw gedaan met deze onzin-hype.

Hè, ff lekker van me afgeschreven deze ergernis.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 01 juli 2005 02:55 PM
  [ # 39 ]

Ik ga nog ff door… Das ist ja zoeeeepergeeeeil!

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 01 juli 2005 03:00 PM
  [ # 40 ]

:peace

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 01 juli 2005 05:50 PM
  [ # 41 ]
hogervp schreef:
arjan_verkade schreef:

Jongens schei nou toch uit, ik kan het woord SUV/SAV en weet ik wat meer niet meer zien of horen. Asociale onveilige bakken. Onveilig voor de rest van het verkeer bedoel ik. Ego strelers, penisverlengers zijn het. En wat doen sommigen ermee: kinderen veilig mee naar school brengen!!?? Veilig?? Uit die bakken zie je niet eens een kinderfietsje van rechts komen. Laat de brandstof prijzen in de VS ook maar eens flink aantrekken en het is gauw gedaan met deze onzin-hype.

Patrick

die auto op de foto is niet eens om kinder naar school te brengen of wat dan ook.
dit zijn gewoon jongens die laten zien wat ze in huis hebben op gebied van auto tuning.
de foto is ook duidelijk op een beurs genomen, daar is waarschijnlijk de auto misschien zelfs wel speciaal voor gebouwd dat gebeurd in amerika wel vaker. (op discovery heb je er zelfs een speciaal programma over: rides)
ik hoef de auto ook echt niet te hebben, ik vind het alleen cool hoe ze het gedaan hebben om hem zo te krijgen.

ik zie het gewoon zo: dit zijn gewoon jongens die als hobby/werk hebben het tunen van auto’s.
daar zit honderden uren in zo’n project.
veel verschil met een oude Citroën opknappen zie ik er niet in.
beide hebben gewoon de hobby aan auto’s te sleutelen, alleen een andere smaak/voorkeur voor het type auto.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 01 juli 2005 10:36 PM
  [ # 42 ]
arjan_verkade schreef:
hogervp schreef:
arjan_verkade schreef:

die auto op de foto is niet eens om kinder naar school te brengen of wat dan ook.
dit zijn gewoon jongens die laten zien wat ze in huis hebben op gebied van auto tuning.
de foto is ook duidelijk op een beurs genomen, daar is waarschijnlijk de auto misschien zelfs wel speciaal voor gebouwd dat gebeurd in amerika wel vaker. (op discovery heb je er zelfs een speciaal programma over: rides)
ik hoef de auto ook echt niet te hebben, ik vind het alleen cool hoe ze het gedaan hebben om hem zo te krijgen.

ik zie het gewoon zo: dit zijn gewoon jongens die als hobby/werk hebben het tunen van auto’s.
daar zit honderden uren in zo’n project.
veel verschil met een oude Citroën opknappen zie ik er niet in.
beide hebben gewoon de hobby aan auto’s te sleutelen, alleen een andere smaak/voorkeur voor het type auto.

Een Hummer zo optuigen dat ik er een epileptische aanval van krijg is aan mij niet besteed. Dat zo’n bakbeest goede diensten doet in het leger is prima, maar op de openbare weg hoort het niet thuis.
Wat mij betreft mag de SUV hype liever vandaag dan morgen over zijn. BTW, met een beetje mazzel kan je staand op zo’n Hummer de mensen in Afrika van honger zien omkomen…......
Nou ja ik sla een beetje door, excuus daarvoor.

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 01 juli 2005 10:43 PM
  [ # 43 ]

Ik vind een Hummer voor civiele doeleinden volstrekt belachelijk. Ik zou bijna Groen Links gaan stemmen en in Nijmegen gaan wonen.

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 02 juli 2005 12:28 AM
  [ # 44 ]
mpostma schreef:

Ik vind een Hummer voor civiele doeleinden volstrekt belachelijk.

Ik zou bijna Groen Links gaan stemmen en in Nijmegen gaan wonen.

hogervp schreef:

Patrick

Het is dat ik Marten hoog heb zitten….anders zou ik het Woord PENISNIJD gaan gebruiken Laughing ....laat staan de reactie van Hogervp (Patrick), die tegen het politiek-correcte is. Cool

Enne….het zijn niet de AUTO’s die Onveilig zijn….maar de (soms!) Asociale bestuurders die erin zitten. Rolling Eyes

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 02 juli 2005 12:56 AM
  [ # 45 ]
Bram schreef:
mpostma schreef:

Ik vind een Hummer voor civiele doeleinden volstrekt belachelijk.

Ik zou bijna Groen Links gaan stemmen en in Nijmegen gaan wonen.

hogervp schreef:

Patrick

Het is dat ik Marten hoog heb zitten….anders zou ik het Woord PENISNIJD gaan gebruiken Laughing ....laat staan de reactie van Hogervp (Patrick), die tegen het politiek-correcte is. Cool

Enne….het zijn niet de AUTO’s die Onveilig zijn….maar de (soms!) Asociale bestuurders die erin zitten. Rolling Eyes

Haha, ik wist wel dat je ging happen op Groen Links Wink

Smaken verschillen Bram!! Natuurlijk zijn er best leuke nutteloze automobielen te vinden voor als je graag wilt laten zien dat je geld teveel hebt. Ik zou me gelijk een mooie Ferrari laten aanmeten. Dat je er geen drempel mee overkomt, soi.. het is wel lekker snel.

Gr,
Marten

Profiel  

3 van de 6
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook