Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Vandaag heb ik het interieur er in gezet, hier even een paar foto’s van de oude en de nieuwe situatie.
Nu de deurpaneeltjes nog en dan is het van binnen weer een plaatje!
Ik heb overigens ook een goede motorkap gekocht, alleen moet die nog gespoten worden.
Ziet er weer strak uit. Is dat een GS X-interieur met die aangezette hoofdsteunen?
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Bassman schreef:Ziet er weer strak uit. Is dat een GS X-interieur met die aangezette hoofdsteunen?
Ja, het komt uit een X3.
M&M schreef:Ga je de deurpanelen nu ook veranderen ?? ... ziet er netjes uit
Ja, er zitten 4 bijpassende paneeltjes bij, ook donkerbruin met visgraadje. Erg mooi!
En voor de puristen is het misschien niet helemaal je-van-het, maar ik geef daar niet zo veel om. Het alternatief was of nog langer wachten tot ik een ander interieur kon bemachtigen, of een mooie stoelhoezenset aanschaffen. Maar die staan over het algemeen erg mooi in b.v. een Golf GTI, maar niet in een GS.
Dat ziet er heel netjes uit!
Het is een hele verandering !
Maar wat ik me afvraag: plakt dat leer niet aan je lijf als je korte kleding aan hebt ?
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Lelijke Eend schreef:Maar wat ik me afvraag: plakt dat leer niet aan je lijf als je korte kleding aan hebt ?
Ja, dat plakt… Elk voordeel heeft zo zijn nadeel. Ik vind het erg mooi en er kan natuurlijk altijd een handoekje overheen.
Het voordeel is vooral dat het minder slijt en/of gaar wordt zoals het oude stofje.
Totaal aantal Berichten: 771
Geregistreerd: 26-01-2005
- BX 1600 tzi automaat
dat ziet er mooi uit dat interieur kwam toch van marktplaats D D
Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
citroenbxcx schreef:dat ziet er mooi uit dat interieur kwam toch van marktplaats
Klopt helemaal, gisteren ben ik met de aanhanger naar Ede gereden om het op te halen. Van hem heb ik ook een gave motorkap kunnen kopen.
Zijn huis was een behoorlijk GS/A-onderdelenmagazijn. Hij reed overigens zelf in een zeer gave GSA.
Ziet er zeer mooi uit ! en het gaat er om wat jij mooi vind ook al is het niet origineel
Groet Roy
:cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
patje74 schreef:(...) Hij reed overigens zelf in een zeer gave GSA.
AAAAARRRGHH…..willen jullie dat niet meer doen, ziekelijk mooie GSA’s posten! Ik krijg bijna een dwangneurose om er weer een aan te willen schaffen
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Bassman schreef:patje74 schreef:(...) Hij reed overigens zelf in een zeer gave GSA.
AAAAARRRGHH…..willen jullie dat niet meer doen, ziekelijk mooie GSA’s posten! Ik krijg bijna een dwangneurose om er weer een aan te willen schaffen
Bedoel je deze GSA???
In dat geval zal ik ze niet meer posten….
Maareh…. koop dan toch zo’n ding, dan ben je daar van genezen.
mooi kleurtje trouwens.. maar dat groene van jou is ook helemaal te gek !!
Roy
:cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
patje74 schreef:[
Bedoel je deze GSA???
In dat geval zal ik ze niet meer posten….
Maareh…. koop dan toch zo’n ding, dan ben je daar van genezen.
Tja, bij de Citroville-meeting raakte ik weer hevig aan het twijfelen, maar….
- 10 jaar DS gehad dus aardig wat wel en wee meegemaakt (viel op zich wel mee trouwens)
- opmerking van mijn vrouw “dan moet dat ding natuurlijk weer naar binnen (ze heeft zoals zo vaak gelijk)
- geen stallingsruimte meer (want door interne verbouwing juist DS verkocht)
- ik vrees dat een GSA moeilijker rijdend te houden is dan een DS (er zijn er maar zo weinig over in NL)
.....dus nee, toch maar niet. Dan maar liever plaatjes kijken. Maar het zal wel blijven kriebelen
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Bassman schreef:- ik vrees dat een GSA moeilijker rijdend te houden is dan een DS (er zijn er maar zo weinig over in NL)
Ik denk dat je op dit puntje ongelijk hebt. De techniek van een GSA is vele malen minder gecompliceerd in vergelijking met een DS. En onderdelen zijn zeer goed verkrijgbaar, zelfs voor een GS.
En ook nog tegen redelijke prijzen, zelfs plaatwerk is goed verkrijgbaar, voorbeeld, een deur, kaal, nieuw kost €68,- ex BTW. Dat zijn toch prijzen waar je je oude deuren niet voor kan restaureren!
Uitdaging; noem mij maar eens een onderdeel van een GSA waar niet aan te komen is!
PS, als je denk dat ik je weer in een GSA probeer te praten, dan heb je gelijk hoor!