Hoi iedereen,
Waar kan ik een sleutelboek vinden voor mijn XM 2.0i comfort uit 1992?Zijn die ook ergens online te vinden? In welke winkel kan ik ze vinden. Ik heb al goede ervaringen met Haynes boeken. Op het internet kopen duurt meestal zo lang, ik koop ze liever in een winkel.
Alvast bedankt!
Zolang ik wielen heb, rij ik!
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Haynes heeft idd een XM-boek!
Haynes boeken kun je gewoon bij de Donner bestellen, als je geluk heb, dan hebben ze het boek op voorraad.
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Heb je hier al gekeken?
http://autos.groups.yahoo.com/group/XMNL/files/
moet je je welk eerst bij yahoo aanmelden geloof ik…
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Re: Waar vind ik sleutelboeken voor mijn XM
plofkop schreef:
Waar kan ik een sleutelboek vinden voor mijn XM 2.0i comfort uit 1992?
Plofkop,
Als jij nou die Haynes koopt. Ik heb de Vraagbaak van P.H. Olving. Kunnen we er een keer samen in kijken. Maar als je liever ook de Olving hebt, zie:
Boek: Citroen XM Benzine/Diesel, \‘90-\‘98, Vraagbaak, ISBN 90-215-3328-6
Nadat ik had betaald op donderdagavond (vooraf jaja) had ik het boek binnen drie dagen in huis. Het kwam met de post van zaterdag en het past door de brievenbus.
Mvg,
RD
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
persoonlijk, vink de haynes duidelijker/gedetaileerder dan de vraagbaak…
ieksEmmu schreef:persoonlijk, vink de haynes duidelijker/gedetaileerder dan de vraagbaak…
dan past tie vast niet door de brievenbus .
is de Haynes in het Engels? ik heb ooit een Haynes voor een motorfiets gehad. dat was engels meen ik.
RD
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
De Haynes is 28x21,5x2,3 ...
en in het engels idd
isbn 1 85960 451 x
ik vind het duidelijk stap voor stap beschreven, terwijl in de vraagbaak er vaak vanuit wordt gegaan dat je bepaalde dingen al moet weten… Voordeel is wel het nederlands natuurlijk, maar bij de haynes heb ik een technisch vertaalboekje zitten…
robbiedee schreef:ieksEmmu schreef:persoonlijk, vink de haynes duidelijker/gedetaileerder dan de vraagbaak…
dan past tie vast niet door de brievenbus .
is de Haynes in het Engels? ik heb ooit een Haynes voor een motorfiets gehad. dat was engels meen ik.
RD
Waar heb jij je Haynes besteld dan? Want er zit geloof ik niet standaard een vertaalboekje bij.
Animal triste post coitum
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Serge schreef:Waar heb jij je Haynes besteld dan? Want er zit geloof ik niet standaard een vertaalboekje bij.
Hm, das waar, ik heb m van overgenomen van Pieter van de XMNL list… (PBreed hier op t forum)
Het 25 pag A5 formaat dingetje heet “Technisch woordenboek Engels - Nederlands”.
geen isbn nr… navragen bij de uitgever?
Heb je zin om die eens voor me in te scannen of te kopieren en toe te sturen? De onkosten zijn voor mij natuurlijk.
Dat woordenboekje hoor je standaard te krijgen bij aanschaf van een Haynes.
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Serge schreef:Heb je zin om die eens voor me in te scannen of te kopieren en toe te sturen? De onkosten zijn voor mij natuurlijk.
Nu ff niet! Ik zal van de week ff kijken, tis niks bijzonders, een algemeen technisch woordenlijstje (maar wel handig natuurlijk)!
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
EW schreef:Dat woordenboekje hoor je standaard te krijgen bij aanschaf van een Haynes.
Het zat niet bij mn Ducati Haynes (online via Amazone besteld, beter bij bol.com kunnen doen waarschijnlijk)...
Top!