Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
zou me niets verbazen…
Al moet ik eerlijk zeggen dat mijn R25 een zalige bak was, toch….
Dan gaan de Renaults er wel heel veel aan winnen, eerst en vooral qua uitzicht (ik vind de nieuwe reno’s even spannend als een Mazda… )en ze gaan eindelijk degelijk worden, gedaan met die piep-krak-rammel interieurs.
Waar is de win win voor PSA? Reno is een log staatsbedrijf volgens mij.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
renault is drama in mijn opzicht, maargoed we zullen zien
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Renault en degelijk - mhoehaha. Wat ik van de week zag rijden zag er eerder als een aanfluiting uit dan als een auto, het was toch echt een nieuwe Grand Espace, waarvan het achterscherm aan het klapperen was in de wind - omdat het portierraampje openstond
Ich bin ein Breaker
Ik ben tegen.
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Totaal aantal Berichten: 1656
Geregistreerd: 10-01-2006
- Xantia Ambulance, GiFa
Als Renault ook PSA motoren zou monteren, dan zou mijn lokale garage aan een monteur elke week minimaal 1 ATV moeten geven
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Ik vraag me af hoe betrouwbaar dit bericht is, ok met de crisis zijn de gekste dingen wellicht mogelijk .
Een eventuele fusie tussen PSA en Renault-Nissan zie ik absoluut niet zitten .
Er zijn al jaren geen samenwerkingen meer geweest tussen beide partijen, na het laatste project ES9 2.9V6 24v motor (1994-1997) wilde PSA niets meer te maken hebben met Renault .
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Autoweek is een tendentieus schrijvend medium dat geen enkele kans onbenut zal laten om negatief of opruiiend te schrijven ten opzichte van alles wat niet duitsch is.
Ik zou deze berichten met een ernstig grote korrel zout nemen. Maar de toekomst zal het leren.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
DigiDaan schreef:Autoweek is een tendentieus schrijvend medium dat geen enkele kans onbenut zal laten om negatief of opruiiend te schrijven ten opzichte van alles wat niet duitsch is.
Ik zou deze berichten met een ernstig grote korrel zout nemen. Maar de toekomst zal het leren.
Dat valt toch wel mee?
Maar van die grote korrel zout staat eigenlijk ook al in het artikel zelf. Althans zo lees ik het.
Jeroen
Maar ondertussen kijken de fusie-overleg-partners natuurlijk naar de cijfertjes en de centjes, en niet of de liefhebbers van een bepaald merk een ander merk zien zitten?!
Ik ben het volledig met bovenstaande reacties eens, maar zou ook niet verbaasd staan als soortgelijke berichten op een Renault-forum staan t.a.v. Citroën?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Totaal aantal Berichten: 5465
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Het moet niet gekker worden!
Ik zie dadelijk de Renault modellen, als Citroën door het leven gaan!
................. dat nooit!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 751
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Beter is om PSA op te delen, want als er nou een nietszeggend merk is dan is het in mijn ogen Peugeot wel.
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )
paso schreef:Al moet ik eerlijk zeggen dat mijn R25 een zalige bak was, toch….
Dan gaan de Renaults er wel heel veel aan winnen, eerst en vooral qua uitzicht (ik vind de nieuwe reno’s even spannend als een Mazda… )en ze gaan eindelijk degelijk worden, gedaan met die piep-krak-rammel interieurs.
Waar is de win win voor PSA? Reno is een log staatsbedrijf volgens mij.
PSA + Renault= murphy’s law ( ook zonder psa was dat al het geval bij renault )
Als je echt stalen zenuwen hebt koop je een PSA Renault,dan heb je lef en noem ik je een kerel,het is de goden verzoeken.
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Och, noem eens drie verschillen tussen de Clio, de 106 en de C1.
Alle kleine moderne auto’s en MPV’s lijken tegenwoordig van top tot teen op elkaar omdat geen enkel merk durft af te wijken van de norm.
Het verschil zit vooral bij de luxere modellen. En die vind ik bij Renault eigenlijk best acceptabel. ops:
Enneh… was Renault niet een van de eerste fabrikanten die met zo’n oer-lelijke maar razend populaire MPV op de markt kwam? Sindsdien zijn ze wat ronder geworden maar dat oerlelijke is inmiddels de norm en dat wordt nu dus ‘mooi’ gevonden.
Kortom: laat ze maar lekker hun gang gaan. Zolang ik maar in mijn eigenwijze Citroën-klassiekertjes mag blijven rijden!
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 1659
Geregistreerd: 08-09-2005
- ID/DS DSpécial Berline Confort
- Xsara 1.8i 8V Berline Ligne Prestige
- C5 2.0 16v Berline Caractère BVA
Och, ik ben ooit begonnen in een R5 TL serie 1, daarna serie 2 R5 GTL en een aantal jaren later een R11 GTL en ik moet zeggen dat waren toch hele betrouwbare auto’s en goed besleutelbaar. Ik denk dat het een kwestie van smaak is, maar ik vind dat Renault ook auto’s met een geheel eigen karakter maakt en een duidelijk herkenbaar interieur.
Enneuh…..het blijft Frans, dusz…..
Kan me wel voorstellen dat André zich nog een keer omdraait in zijn graf, alhoewel ze die tijdens zijn begrafenis al ernstig hadden geschoffeerd door hem in een Renault naar zijn laatste rustplaats te vervoeren….....
Copain van DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroën: DSpécial Confort Berline-02-1970-ONK
Xsara-N1, 1.8 8v BVA-1997
C5 2.0i 16v Berline Caractère BVA-2007
Peugeot 309 XR Plus, 1.4i-1991