Koen_BXturboD
Je hebt een private message hoop ik
Hoi,
De motorcode weet ik momenteel niet. Ik zit nu in Leuven, Ik zal het kunnen zeggen wanneer ik in het weekend thuiskom.
In leuven nog wel, zeer dicht bij .
ok, laat zeker iets weten.
Hoi,
De motorcode is 150 C.
Koen_BXturboD schreef:Hoi,
De motorcode is 150 C.
Dat is een liggende motor. Bijna hetzelfde als de schonere 150 J variant in de Nederlandse 14s rond die tijd. De 150 C werd trouwens ook in NL geleverd voordat ze “beperkt schoon” werden gemaakt.
Gr,
Marten
Weet het ondertussen. Ben nog steeds geïnteresseerd. zal dan die leader maar opknappen als het inderdaad de voorruit, de deur en een gaatje in de uitlaat maar zijn. Voorruit kan ik uit mijn biarritz halen. leader deur is misschien wat langer zoeken en uitlaat zal ook wel geen grote ramp zijn zeker? Of zijn er nog meer gebreken die ik moet weten?
Vind t wel zonde van men biarritz, was redelijk luxueus.
Je kunt er ook gewoon een grijze deur inzetten. Die LEADER bestickering zul je nog wel kunnen bestellen bij een Citroën garage.
ok,
Ik zal dat wel zien.
Tot straks misschien
lochlander schreef:Vind t wel zonde van men biarritz, was redelijk luxueus.
Ik vind het heel erg zonde van de Biarritz. Hij ziet er echt super uit..
ach, ik heb misschien toch een donorauto gevonden voor de biarritz.
Ergens tussen Brussel en Gent. Ga ik ook nog eens naar kijken.
Maar ik ga toch eerst nog eens kijken bij de leader.
leader zag er goed uit, schade aan deur valt wel mee maar heb twijfels over het aantal kilometers. Het stuur voelt te glad aan om zo weinig gebruikt te zijn.
Blijf het liefst met men biarritz rijden dus als er nog iemand uit de buurt een auto heeft met een TU motor laat maar weten.
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
lochlander schreef:leader zag er goed uit, schade aan deur valt wel mee maar heb twijfels over het aantal kilometers. Het stuur voelt te glad aan om zo weinig gebruikt te zijn.
Blijf het liefst met men biarritz rijden dus als er nog iemand uit de buurt een auto heeft met een TU motor laat maar weten.
Goh, dat zou ik helemaal geen maatstaf vinden. Zelf weten hoor.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
topic mag toe.
‘t komt in orde begin augustus is mijn garagist weer uitvakantie.
Dan wordt hij gamaakt. Eerst de huidige motor en kop eens goed bekijken.
Als de motor en kop nog goed zijn komt er gewoon een nieuwe pakking tussen.
Is de kop of de rest van de motor te slecht heb ik iemand met een andere motor klaar staan.
grtz
Philippe
Dat vind ik ook niet echt een maatstaf eigenlijk. In de 14e die ik heb gekocht is het stuur helemaal versleten doordat het 19 jaar lang in het zonnetje heeft gestaan. Zou ik dan moeten gaan twijfelen over de kilometerstand? Een type 2 stuur heb je binnen 5 minuten overgezet, dat zou wel erg makkelijk frauderen zijn. Ik denk dat je eerder naar de verdere staat van de auto moet kijken dan naar hoe glad het stuur is. Bij nieuwere auto’s zegt het meer denk ik, een auto van 5 jaar oud met airbags heeft zeer waarschijnlijk nog zijn eigen stuur.
voge schreef:Dat vind ik ook niet echt een maatstaf eigenlijk. In de 14e die ik heb gekocht is het stuur helemaal versleten doordat het 19 jaar lang in het zonnetje heeft gestaan. Zou ik dan moeten gaan twijfelen over de kilometerstand? Een type 2 stuur heb je binnen 5 minuten overgezet, dat zou wel erg makkelijk frauderen zijn. Ik denk dat je eerder naar de verdere staat van de auto moet kijken dan naar hoe glad het stuur is. Bij nieuwere auto’s zegt het meer denk ik, een auto van 5 jaar oud met airbags heeft zeer waarschijnlijk nog zijn eigen stuur.
Kan zijn maar ik kan niks met de motor op zich.
De auto kopen en opnieuw inschrijven en een voorruit vervangen kost mij evenveel als een auto met wel het juiste type motor zoeken en de motor overzetten.