ZX1.4i schreef:Bram en Renz, van harte met de nieuwe Xantia’s, veel plezierige en veilige km’s
Er stappen dit jaar nogal wat mensen over op een Xantia zegIk ben nu wel mijn Witte-Xantia-Kleurgenoot kwijt
Bram, ik heb nog een XC KPH op mijn Xantia, deze wil ik vervangen door een CF KPH, heb je interesse
Nee…dank je wel.
Overigens…..er was bij Halbe de Meer een fraaie rode ZX TD (berline) binnen gekomen….het is dat die zonder Airco en Airbag is….anders had ik nog staan twijfelen ook.
Bram schreef:Overigens…..er was bij Halbe de Meer een fraaie rode ZX TD (berline) binnen gekomen….het is dat die zonder Airco en Airbag is….anders had ik nog staan twijfelen ook.
Met Airco en Airbag zou het inderdaad een prachtwagen zijn, veel sneller dan een Xantia-TD, vanwege zijn lage gewicht
Shit, krijg weer een oproep voor een storing, nou ik ga de A20 maar weer eens onveilig maken met de 2.8 HDI Jumper
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Bram schreef:....Overigens, Winnetou…..jouw tzd-turbo heeft (standaard) ook geen olie themperatuur of oliedrukmeter hoor !
Het is alleen een oliepeilmeter, links in de hoek
Niet standaard, maar ze heeft ze wel!!!!
(Ik moet toch IETS verzinnen om van de Rode Dame te blijven houden?)
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
ZX1.4i schreef:
Bram, ik heb nog een XC KPH op mijn Xantia, deze wil ik vervangen door een CF KPH, heb je interesse
Ik heb ook nog wel een xc kph over. , hebben?
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
- BX 14E
- C1 C1 Selection
nix voor achterop de c5? xc?
Nissan X-Trail ‘17
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Heb ik ook
Nissan X-Trail ‘17
M&M schreef:@ Bram & Renz ... gefeliciteerd
Dank je wel.
Nu maar eens zien hoe, wat , waar ....ik een ander (chauffeurs)-stoelframe kan regelen….liefst eentje die kantelbaar (en in hoogte verstelbaar) is en dan de bekleding van deze overzetten.
Dus als iemand iets weet ? :
Ik heb nog 2 xc kph’s dan hebben jullie er drie :photo
Bram en Renz, GEFELICITEERD!!! Het lijken me twee hele mooie auto’s!!! Wel jammer dat er weer een TZD Turbo minder rondrijdt op dit forum, dat blijft een beetje pijn doen hoor! Maar goed, misschien komt de nieuwe eigenaar hier ook wel eens kijken!
Alle twee veel veilige en betrouwbare kilometers toegewenst!!
voge schreef:Wel jammer dat er weer een TZD Turbo minder rondrijdt op dit forum, dat blijft een beetje pijn doen hoor! Maar goed, misschien komt de nieuwe eigenaar hier ook wel eens kijken!
http://www.halbedemeer.nl/occasions-index.htm
centrale deurvergr.
schuifdak
stuurbekrachtiging
5-persoonsuitvoering
achterbank inklapbaar
achterruitenwisser
alarmsysteem :
bumpers in kleur meegespoten
deelbare achterbank
elek. bediening ramen
getint glas
hoofdsteunen achter
in hoogte verstelbare stoelen
sportstoelen
trekhaak
Da’s SNEL !!
Heb m’n kont nog niet gekeerd in Friesland of hij staat nu al te koop.
advertentie schreef:Prijs: € 850,00 Marge
Dat is nog eens een nette prijs voor deze TZD Turbo!!
Ik denk dat ik hem maar ff ga halen
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
heb ik weer een paar paginaatjes gemist…
Beide gefeliciteerd met de mooie voitures! :bananna
De enige echt mooie Xant is een zilveren Xant! (Of zo’n lichtblauwe…)
René van Maren schreef:Ik denk dat ik hem maar ff ga halen
HEE BRAM!!!!!!
Had je niet eerder kunnen vertellen dat je zowaar een loot uit de DS-VJ kenteken serie had.. ?? en dan ook nog verkopen.. tsssssss
Tot nu toe mij bekend
DS-VJ-01 dus
DS-VJ-23 (geloof ik: XM V6 break, was ooit van de owner van http://www.xmnl.net)
DS-VJ-98 : TZI kwam ik laatst tegen vlakbij Almere
DS-VJ-72 : TZD (kleur aubergine rood) gespot door iemand anders
DS-VJ-91 : TZI ooit in Zwolle gespot
Ik heb zelf heb de DS-VJ-73
Mijn vorige auto kwam ook uit zo’n serie, de YR-10-VY
Ik kwam laatst een AX tegenn uit dezelfde serie.. ben de middencijfers helaas vergeten.
ik ben 1 x een BX GTI 4x4 tegen gekomen met:
YR-18-VY (in de buurt van Heerlen).
Gr,
Marten
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Bram schreef:
http://www.halbedemeer.nl/occasions-index.htm
Vreemd, de break TD uit 2000 die ie er heeft staan, ene kant wieldoppen, andere kant LM velgen
Nissan X-Trail ‘17