mooie dame hoor.

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Op foto’s is het altijd mooier dan in werkelijkheid. En Jaco, je hebt gelijk, het typeplaatje zit scheeft. Over de hele lengte 2 mm verschil, wat niet vanuit de fabriek getolereerd zou zijn geworden. Dat is er dus af geweest toen ze grijs/geel gespoten werd. Denk ik.

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
jaco schreef:Ziet er stralend uit Wendela. Hopelijk kun je deze zomer weer eens een meeting of evenement in NL bezoeken, zodat we het resultaat ook in levenden lijve kunnen aanschouwen.
Of even ter plaatse kijken.
Ziet er weer netjes uit Wendela! Lekkere sfeerfoto ook.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Tja, mijn timmermansoog zag het direct, dat het plaatje uit het lood staat.

- BX 1.9 TURD, de Euro
Onlangs werd onze deze auto aangeboden.
We zijn maandag gaan kijken en zagen een dame die werkelijk het leven heeft gelaten. Op de foto lijkt deze Athena nog heel wat, maar werkelijk elk stukje plaatwerk is verrot. Zelfs op plaatsen waar we nog nooit roestvorming hebben waargenomen bij haar zusters.
De auto zou voor ons op een trailer gehezen gaan worden en thuis afgeleverd, maar dat was werkelijk de moeite niet waard. We hadden nog wel tijd om één en ander eraf te slopen wat wel goed was. Rolgordels achter, hoewel de statische delen door de muizen aangevreten zijn, allerlei knopjes, deurpanelen voor, achter zijn diezelfde muizen bezig geweest, alle rvs deurhendels die nu op Jacqueline zitten. Al met al een hele auto vol met nuttige overblijfsels van deze auto. Ook een bolletjesasbak en omdat Jacqueline toch al een rommeltje is heb ik die lekker vanmiddag ingebouwd. Gewoon voor de lol.
Dat rubber hoesje rond de pook heb je er hopelijk ook afgehaald. Die dingen zijn niet te vinden. Althans mij lukt het niet. Dat vodje kunstleer dat nu in de Athéna zit is vreselijk.
het interieur wat je op de foto ziet is de break van W.
CX GTi Turbo 2 - All Black

- BX 1.9 TURD, de Euro
Sable Doré schreef:Dat rubber hoesje rond de pook heb je er hopelijk ook afgehaald. Die dingen zijn niet te vinden. Althans mij lukt het niet. Dat vodje kunstleer dat nu in de Athéna zit is vreselijk.
Deze Athena had ook zo’n vies, flubberig, nep lederen zakje.
Nee, die ontgaan mijn oog niet. Ik heb er nu twee. Eentje voor Jacqueline en eentje voor wat ooit onze concours Dame Blanche gaat worden.
Dan heeft ze iets wat ik graag wil hebben.

- BX 1.9 TURD, de Euro
Evan schreef:het interieur wat je op de foto ziet is de break van W.
Juist. Dat blauwe is Jacqueline. Met nieuwe asbakje zoals het lekker niet hoort. En ook dat rubberen pookhoesje hoort dus niet. Of dat typeplaatje, maar dat is wel de motor die er nu in ligt en niet wat er op de achterklep staat. Confusing?
Waarvoor dient het knopje op het stuur?

Totaal aantal Berichten: 943
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Sable Doré schreef:Waarvoor dient het knopje op het stuur?
Welk knopje? Ik zie alleen een modelautootje wat in het stuur geklemd zit…
Jezus, toch maar een nieuwe bil.

- BX 1.9 TURD, de Euro
Dat is geen knopje, dat is een miniatuurtje van een CX break. Die heb ik daar al zitten vanaf mijn tweede CX en altijd in de kleur van de auto waar deze in het stuur wordt gefrommeld.

Totaal aantal Berichten: 27945
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Wat is er met je dashboardkastje gebeurt?
Is de foto misleidend of ziet het er ranzig uit met al die gele vlekken?