5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5

C5 in de lease
BunnY
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2035

Gepost: 27 maart 2009 10:11 PM
  [ # 61 ]

Tsjah, en de dealers doen ook maar wat de invoerder willen. Dus eigenlijk zouden we ‘cut them some slack’ moeten toepassen Smile

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 28 maart 2009 04:49 PM
  [ # 62 ]
BunnY schreef:

Tsjah, en de dealers doen ook maar wat de invoerder willen. Dus eigenlijk zouden we ‘cut them some slack’ moeten toepassen Smile

ik denk dat een dealer wel zou willen, maar heeft zich aan de richtlijnen van een invoerder te houden, tenminste als ie dealer voor dat merk wil blijven…

hier lag een hele goede dealer voor volkswagen, maar die is ermee gestopt omdat VW zo’n hoge eisen stelde aan hem dat het voor hem niet leuk meer was.

Profiel  

picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 28 maart 2009 05:17 PM
  [ # 63 ]

Bij ons in de buurt net hetzelfde, ook een vw dealer.
Na wat zoeken daar terecht gekomen (met de vorige auto van men moeder) en erg tevreden. Problemen werden goed aangepakt, en opgelost en alles op een zeer vriendelijke en aangename manier. (en er waren nogal wat problemen met haar golf)
Maar vw stelde dus te hoge eisen, met als resultaat dat de dealer overgestapt is naar een ander merk. Het is wel al een tijdje geleden, ik denk 10 jaar. Maar vw is in elk geval een goede dealer kwijt.

Ik ben echter toch van mening dat citroen belgie toch eens wat meer controle zou mogen uitvoeren op hun dealers en strengere eisen stellen, want soms is het wel erg triest als je kijkt wat ze allemaal fout doen Crying or Very sad

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  

Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4695

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 29 maart 2009 10:37 AM
  [ # 64 ]

Daar kan ik mij bij aansluiten.
Opgelet,niks tegen dealers hoor,maar het ligt bij Citroën natuurlijk.
Investeren in betere opleidingen,oa.over het gebruik van de lexia,zou al heel wat meer oplossingen bieden. Wink

Profiel  

5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook