Tsjah, en de dealers doen ook maar wat de invoerder willen. Dus eigenlijk zouden we ‘cut them some slack’ moeten toepassen
BunnY schreef:Tsjah, en de dealers doen ook maar wat de invoerder willen. Dus eigenlijk zouden we ‘cut them some slack’ moeten toepassen
ik denk dat een dealer wel zou willen, maar heeft zich aan de richtlijnen van een invoerder te houden, tenminste als ie dealer voor dat merk wil blijven…
hier lag een hele goede dealer voor volkswagen, maar die is ermee gestopt omdat VW zo’n hoge eisen stelde aan hem dat het voor hem niet leuk meer was.
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Bij ons in de buurt net hetzelfde, ook een vw dealer.
Na wat zoeken daar terecht gekomen (met de vorige auto van men moeder) en erg tevreden. Problemen werden goed aangepakt, en opgelost en alles op een zeer vriendelijke en aangename manier. (en er waren nogal wat problemen met haar golf)
Maar vw stelde dus te hoge eisen, met als resultaat dat de dealer overgestapt is naar een ander merk. Het is wel al een tijdje geleden, ik denk 10 jaar. Maar vw is in elk geval een goede dealer kwijt.
Ik ben echter toch van mening dat citroen belgie toch eens wat meer controle zou mogen uitvoeren op hun dealers en strengere eisen stellen, want soms is het wel erg triest als je kijkt wat ze allemaal fout doen
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Daar kan ik mij bij aansluiten.
Opgelet,niks tegen dealers hoor,maar het ligt bij Citroën natuurlijk.
Investeren in betere opleidingen,oa.over het gebruik van de lexia,zou al heel wat meer oplossingen bieden.